Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vttu menee hermo kun AINA joutuu odottelemaan rahojaan takaisin tuolta helvetin Zalandolta!!!!!

Vierailija
16.07.2025 |

Itse lähettävät mitä lie paskaa, reklamaatioon vastataan käskyllä palauttaa tuote ja näin sitten asiakas pakotetaan käymään läpi helvetin hidas palautusprosessi zalandon mokailun takia :) vttu että hajoaa pää!!!!

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika helvetin oudosti sanottu. "Niin ei tarvitse valittaa." Öööö, totta helvetissä minä valitan, kun minulle lähetetään paskaa, josta olen maksanut, ja sitten vielä pakotetaan palauttamaan se saadakseni omat rahani takaisin!!! 🙄 kunnollinen yritys myöntäisi virheensä ja palauttaisi rahat ILMAN, ETTÄ ASIAKAS PAKOTETAAN PALAUTUSPROSESSIIN ZALANDON OMAN MOKAILUN TAKIA!!!!!!!!!!

Vierailija
82/97 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virheellinen tuote on eri asia, kuin sellainen, jota et vain yksinkertaisesti halua. Jos tilaat esim väärää kokoa, se ei ole virheellinen tuote

Wow, ihanko tosi :oo MISSÄ KOHDASSA OLEN SANONUT ETTEN HALUNNUT VAATETTA?!? OLEN KOKO AJAN KIRJOITTANUT REKLAMAATIOSTA, ÄÄLIÖT. EN VOI SILLE MITÄÄN JOS KEKSITTE OMAA PASKAANNE MINUSTA JA MUUNTELETTE SANOJANI. Kuinka helvetin vaikeaa voi olla ymmärtää sana REKLAMAATIO?!?

Sen sijaan että reklamoit zalandolle, niin sinuna varaisin ajan tutkimuksiin. Vaikuttaa että sinulla on vihanhallintaongelma. 

Shoppailuaddiktion lisäksi 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysin Zalandoa poistamaan asiakastietoni sen jälkeen kun yrittivät periä uudelleen maksua jo maksamastani tilauksesta.

Väittivät, että olivat vahingossa laittaneet minulle kuittauksen maksustani, ja että se maksu olikin toisen asiakkaan.

Laitoin dokumentin maksusta, jossa näkyi, että maksu oli lähtenyt tililtäni oikealla viitenumerolla heidän pankkitililleen. 

En tiedä yrittikö tämä toinen asiakas kusettaa Zalandoa vai mitä siellä sekoiltiin. Mitään pahoittelua en saanut, enkä sähköpostia siitä, että asia on osaltani kunnossa.

Zalando on aivan ala-arvoinen nykyään. Niin monella tavalla. Aikoinaan toimi loistavasti, en tiedä mitä helvettiä on tapahtunut mutta toiminta on nykyään aivan törkeää. 

Vierailija
84/97 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virheellinen tuote on eri asia, kuin sellainen, jota et vain yksinkertaisesti halua. Jos tilaat esim väärää kokoa, se ei ole virheellinen tuote

Wow, ihanko tosi :oo MISSÄ KOHDASSA OLEN SANONUT ETTEN HALUNNUT VAATETTA?!? OLEN KOKO AJAN KIRJOITTANUT REKLAMAATIOSTA, ÄÄLIÖT. EN VOI SILLE MITÄÄN JOS KEKSITTE OMAA PASKAANNE MINUSTA JA MUUNTELETTE SANOJANI. Kuinka helvetin vaikeaa voi olla ymmärtää sana REKLAMAATIO?!?

Sen sijaan että reklamoit zalandolle, niin sinuna varaisin ajan tutkimuksiin. Vaikuttaa että sinulla on vihanhallintaongelma. 

Shoppailuaddiktion lisäksi 🤗

Ihan v itunmoinen shoppailuaddiktio, kun yritän ostaa kesällä kesävaatteen 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗 etkö vieläkään saanut tarpeeksi huomiota, pelle.

Vierailija
85/97 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti tajua. Minä olen nyt kymmenisen kertaa sanonut: jouduin. reklamoimaan. 

Siitä. Huolimatta. Zalando. Pakotti. Minut. Palautusprosessin. 

Zalandolla. On. Oikeus. Tehdä. Paskatemppuja. Asiakkailleen. Ja. Sitten. Vielä. Pakottaa. Palautusprosessiin. Jotta. Asiakas. Saa. Rahansa. Takaisin. Kun. Zalando. On. Ensin. Tehnyt. Hänelle. Paskatempun. 

Reklamaatio. Reklamaatio. Reklamaatio. Reklamaatio. Reklamaatio. Ymmärrättekö mitä se tarkoittaa??!?!??

Lasku. Lasku. Lasku. Lasku. Lasku. Ymmärrätkö mitä se tarkoittaa? Poistoon koko ketju.

Vierailija
86/97 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan v itunmoinen shoppailuaddiktio, kun yritän ostaa kesällä kesävaatteen 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗 etkö vieläkään saanut tarpeeksi huomiota, pelle.

Luepa vaikka esim. nuo sinun 4. sivun copy-paste -jankkaukset ja tule sitten puhumaan huomion haluamisesta 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

Vierailija
87/97 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aika helvetin oudosti sanottu. "Niin ei tarvitse valittaa." Öööö, totta helvetissä minä valitan, kun minulle lähetetään paskaa, josta olen maksanut, ja sitten vielä pakotetaan palauttamaan se saadakseni omat rahani takaisin!!! 🙄 kunnollinen yritys myöntäisi virheensä ja palauttaisi rahat ILMAN, ETTÄ ASIAKAS PAKOTETAAN PALAUTUSPROSESSIIN ZALANDON OMAN MOKAILUN TAKIA!!!!!!!!!!

Mikä tässä lopulta on ongelma? Sulla olisi mennyt se raha siihen riepuun joka tapauksessa jos se olisi ollut kunnossa. Nyt ei ole joten ei luulisi olevan ongelmaa odottaa muutamaa päivää rahoja takaisin jos ei laskulla halua tilata? Ja älä tilaa mitään, jos sun kaikki rahat menee ja nyt olet kusessa.

Vierailija
88/97 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä lopulta on ongelma? Sulla olisi mennyt se raha siihen riepuun joka tapauksessa jos se olisi ollut kunnossa. Nyt ei ole joten ei luulisi olevan ongelmaa odottaa muutamaa päivää rahoja takaisin jos ei laskulla halua tilata? Ja älä tilaa mitään, jos sun kaikki rahat menee ja nyt olet kusessa.

MISSÄ V ITUN KOHDASSA SANOIN ETTEN HALUA TILATA LASKULLA?! NÄYTÄ MINULLE SE VIESTI, JOSSA KIRJOITIN NÄIN. IDIOOTTI.

Vierailija
89/97 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MISSÄ V ITUN KOHDASSA SANOIN ETTEN HALUA TILATA LASKULLA?! NÄYTÄ MINULLE SE VIESTI, JOSSA KIRJOITIN NÄIN. IDIOOTTI.

Sun typeryydestä kärsii koko palsta. Next!

Vierailija
90/97 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti tajua. Minä olen nyt kymmenisen kertaa sanonut: jouduin. reklamoimaan. 

Siitä. Huolimatta. Zalando. Pakotti. Minut. Palautusprosessin. 

Zalandolla. On. Oikeus. Tehdä. Paskatemppuja. Asiakkailleen. Ja. Sitten. Vielä. Pakottaa. Palautusprosessiin. Jotta. Asiakas. Saa. Rahansa. Takaisin. Kun. Zalando. On. Ensin. Tehnyt. Hänelle. Paskatempun. 

Reklamaatio. Reklamaatio. Reklamaatio. Reklamaatio. Reklamaatio. Ymmärrättekö mitä se tarkoittaa??!?!??

Olenko minä nyt vain týhmä vai miksen tajua että mitä Zalandon olisi oikein pitänyt tehdä hyväksesi? Firma antoi palauttaa vaatteet ja antoi vieläpä rahatkin takaisin, miksi valitat...?

Hän olisi halunnut saada tuotteen ilmaiseksi. Rahat takaisin ilman palautusta, eli tuotteessa ei edes oikeasti ole mitään vikaa. Pieleen mennyt huijausyritys.

Vierailija
91/97 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin Zalandolta tasan kaksi kertaa, ensimmäisen ja viimeisen. Ostin samanlaiset ja samankokoiset tunnetun merkin tossut kuin aiemmat mutta tuli väärä koko.

Rahojen palautus kesti jotakin puolitoista kuukautta tai lähes kaksi. Onneksi on sata muuta vastaavaa nettikauppaa.

Vierailija
92/97 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy ostoksilla tavallisissa kaupoissa, niin ei tarvi valittaa.

Minä lopetin verkkokaupoista ostelun jo vuosia sitten, koska melkein aina niissä ostoksissa oli jotain huomautettavaa, palautettavaa tai muuta. Verkko-ostoksia piti odottaa viikko tai kaksikin ja vieläpä maksaa ylimääräistäkin niistä eli maksaa tuotteiden lisäksi postikuluja. Lopulta päätin, että mitä en löydä omasta kaupungista, sitä en tarvitsekaan.

Kerrotko missä niitä kauppoja on nykyään???????

Niitä on kaupungeissa.

Vierailija
93/97 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persaukinen ulisee taas pennosten perään

Vierailija
94/97 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyysin Zalandoa poistamaan asiakastietoni sen jälkeen kun yrittivät periä uudelleen maksua jo maksamastani tilauksesta.

Väittivät, että olivat vahingossa laittaneet minulle kuittauksen maksustani, ja että se maksu olikin toisen asiakkaan.

Laitoin dokumentin maksusta, jossa näkyi, että maksu oli lähtenyt tililtäni oikealla viitenumerolla heidän pankkitililleen. 

En tiedä yrittikö tämä toinen asiakas kusettaa Zalandoa vai mitä siellä sekoiltiin. Mitään pahoittelua en saanut, enkä sähköpostia siitä, että asia on osaltani kunnossa.

Zalando on aivan ala-arvoinen nykyään. Niin monella tavalla. Aikoinaan toimi loistavasti, en tiedä mitä helvettiä on tapahtunut mutta toiminta on nykyään aivan törkeää. 

Itse ainakin hämmästyin siitä, miten taitamaton myyntireskontra voikaan olla noin isossa firmassa.

Tuon sotkun jälkeen olen tilannut vastteet ja kengät muuslta. Suosin kyllä myös kivijalkakauåpoja. Sama

Vierailija
95/97 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta laskulla, ei tarvi pitää rahoja turhaan kiinni missään

Vierailija
96/97 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään kannata maksaa, ennen kuin on kokeillut tuotteita! palautus zalandolle on helppoa, palautustarra tulee tuotteen mukana. 

Vierailija
97/97 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin hämmästyin siitä, miten taitamaton myyntireskont

Ei varmaan tarvi kirjoittaa mitä haluat ostella? Tiedä mitä sattus tulemaan