Vttu menee hermo kun AINA joutuu odottelemaan rahojaan takaisin tuolta helvetin Zalandolta!!!!!
Itse lähettävät mitä lie paskaa, reklamaatioon vastataan käskyllä palauttaa tuote ja näin sitten asiakas pakotetaan käymään läpi helvetin hidas palautusprosessi zalandon mokailun takia :) vttu että hajoaa pää!!!!
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Tilaan melkeinpä kaikki vaatteet vain zalandolta. Yleensä laskulla, jotta ei tarvi palautusrahoja odotella.
Mutta katsos kun ap yltiö-shoppailuaddiktionsa takia ei saa enää laskulle tilattua 🤣
Vierailija kirjoitti:
Oma moka. Mä otan aina laskun. Nyt tuli viimeisin tilaus, yksi tuote oli aivan liian suuri. Palautin sen ja maksoin vain ne mitä pidän. Helppoa.
Ai oma moka jos zalando lähettää vaatteen, josta minun täytyy reklamoida :))) yllättäen kaikki on asiakkaan syytä, jopa zalandon tekemät asiat 😂😂😂😂 idiootti!!! Minä en ota laskua, jos en saa laskua :))))) muualta saan mutta en zalandon paskalta :)))))) ei tosin kiinnosta enää.
Vierailija kirjoitti:
Älä shoppaile holtittomasti --> ei ongelmaa.
Milloin olen shoppaillut holtittomasti?!?!?!?!?!??? 😂😂😂😂 ei vttu täällä on tyhmää porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
toivon, että saat ap hoitoa joskus :)
Mä toivon että AP antaa mulle hoitoa joskus. Ihanan tuhmaa tuollainen teinimäinen angsti ja uho 🤤
T. Tuhma setä nauttii
Et saa laskua Zalandolta koska palautat liikaa. Hoida mania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma moka. Mä otan aina laskun. Nyt tuli viimeisin tilaus, yksi tuote oli aivan liian suuri. Palautin sen ja maksoin vain ne mitä pidän. Helppoa.
Ai oma moka jos zalando lähettää vaatteen, josta minun täytyy reklamoida :))) yllättäen kaikki on asiakkaan syytä, jopa zalandon tekemät asiat 😂😂😂😂 idiootti!!! Minä en ota laskua, jos en saa laskua :))))) muualta saan mutta en zalandon paskalta :)))))) ei tosin kiinnosta enää.
Paitsi taas ensi viikolla 😂 Ja sitä seuraavalla 🤣 Jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin olen shoppaillut holtittomasti?!?!?!?!?!??? 😂😂😂😂 ei vttu täällä on tyhmää porukkaa.
Siinä vaiheessa viimeistään kun Zalando on päättänyt olla myöntämättä sulle laskua.
Olen nähnyt muutamia kertoja, kun naisihminen kiikuttaa ko.liikkeen pakettia postiin palautettavaksi. Tulee aina mieleen että " mitäs tilasit."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa viimeistään kun Zalando on päättänyt olla myöntämättä sulle laskua.
Sinähän sen tiedät 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 v...n pelle. Äärimmäisen harvoin tilaan mitään, koska nykyajan vaatteet ovat paskaa enkä löydä kivoja mistään. Mutta onneksi sinä tiedät minun asiani paremmin😂😂😂
"Tulkaa minun luokseni, kaikki te työn ja kuormien uuvuttamat, niin minä annan teille levon. Ottakaa minun ikeeni harteillenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen lempeä ja nöyrä sydämeltäni; niin te löydätte levon sielullenne. Sillä minun ikeeni on sovelias ja minun kuormani on keveä." Matteus 11:28-29
kyllä ne yleensä n. viikon sisällä ovat rahat palauttaneet siitä kun on laittanut paketin postiin, tosin en ole reklamoinut tuotteista vaan palauttanut jos ei jokin miellytä.
Vierailija kirjoitti:
kyllä ne yleensä n. viikon sisällä ovat rahat palauttaneet siitä kun on laittanut paketin postiin, tosin en ole reklamoinut tuotteista vaan palauttanut jos ei jokin miellytä.
🙄🙄🙄 Tajuatko miksi ihminen reklamoi????????
Miksi ihmeessä et maksa laskulla? Sääntö numero yksi verkkokaupassa, maksa vasta kun päätät pitää tuotteet.
Et ilmeisesti tajua. Minä olen nyt kymmenisen kertaa sanonut: jouduin. reklamoimaan.
Siitä. Huolimatta. Zalando. Pakotti. Minut. Palautusprosessin.
Zalandolla. On. Oikeus. Tehdä. Paskatemppuja. Asiakkailleen. Ja. Sitten. Vielä. Pakottaa. Palautusprosessiin. Jotta. Asiakas. Saa. Rahansa. Takaisin. Kun. Zalando. On. Ensin. Tehnyt. Hänelle. Paskatempun.
Reklamaatio. Reklamaatio. Reklamaatio. Reklamaatio. Reklamaatio. Ymmärrättekö mitä se tarkoittaa??!?!??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙄🙄🙄 Tajuatko miksi ihminen reklamoi????????
nyt alkaa mennä jo säälittäväksi. pitäisiköhän sun jo luovuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi taas ensi viikolla 😂 Ja sitä seuraavalla 🤣 Jne.
Ööö. Jos minä lopetan asiakkuuden, se tarkoittaa asiakkuuden lopettamista. 🙄 vuosia sitten lopetin asiakkuuden Bubbleroomilla. Yhtä ainuttakaan kertaa en ole tilannut päätökseni jälkeen. Myöhemmin lopetin asiakkuuteni Booztilla, koska heidän palautusprosessinsa oli aivan äärettömän hidas. Viikkotolkulla jouduin odottelemaan rahojani. Jos sinä et osaa pitää päätäsi, se on oma ongelmasi. Kun minä lopetan asiakkuuden, se loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti tajua. Minä olen nyt kymmenisen kertaa sanonut: jouduin. reklamoimaan.
Siitä. Huolimatta. Zalando. Pakotti. Minut. Palautusprosessin.
Zalandolla. On. Oikeus. Tehdä. Paskatemppuja. Asiakkailleen. Ja. Sitten. Vielä. Pakottaa. Palautusprosessiin. Jotta. Asiakas. Saa. Rahansa. Takaisin. Kun. Zalando. On. Ensin. Tehnyt. Hänelle. Paskatempun.
Reklamaatio. Reklamaatio. Reklamaatio. Reklamaatio. Reklamaatio. Ymmärrättekö mitä se tarkoittaa??!?!??
Olenko minä nyt vain týhmä vai miksen tajua että mitä Zalandon olisi oikein pitänyt tehdä hyväksesi? Firma antoi palauttaa vaatteet ja antoi vieläpä rahatkin takaisin, miksi valitat...?