Vttu menee hermo kun AINA joutuu odottelemaan rahojaan takaisin tuolta helvetin Zalandolta!!!!!
Itse lähettävät mitä lie paskaa, reklamaatioon vastataan käskyllä palauttaa tuote ja näin sitten asiakas pakotetaan käymään läpi helvetin hidas palautusprosessi zalandon mokailun takia :) vttu että hajoaa pää!!!!
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti tajua. Minä olen nyt kymmenisen kertaa sanonut: jouduin. reklamoimaan.
Siitä. Huolimatta. Zalando. Pakotti. Minut. Palautusprosessin.
Zalandolla. On. Oikeus. Tehdä. Paskatemppuja. Asiakkailleen. Ja. Sitten. Vielä. Pakottaa. Palautusprosessiin. Jotta. Asiakas. Saa. Rahansa. Takaisin. Kun. Zalando. On. Ensin. Tehnyt. Hänelle. Paskatempun.
Reklamaatio. Reklamaatio. Reklamaatio. Reklamaatio. Reklamaatio. Ymmärrättekö mitä se tarkoittaa??!?!??
Olenko minä nyt vain týhmä vai miksen tajua että mitä Zalandon olisi oikein pitänyt tehdä hyväksesi? Firma antoi palauttaa vaatteet ja antoi vieläpä rahatkin takaisin, miksi valitat...?
Antoi palauttaa vaatteet 😂😂😂😂 antoi 😂😂😂😂😂 TAJUATKO MIKÄ ON REKLAMAATIO?!?!???
PS. KYSEESSÄ YKSI VAATEKAPPALE. YKSI.
Viisaat oppii omista ja toisten virheistä, tyhmät ei edes omistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisikohan sinun sitten ostaa vaatteesi kivijalkakaupasta? Voit sitten sovittaa, niin ei tule hutiostoksia.
Kerrotko missä näitä vaatekauppoja nykyään on? :) Ja minä sanoin aika helvetin selkeästi että ZALANDO LÄHETTI PASKAA JA JOUDUIN REKLAMOIMAAN. KUINKA MONTA KERTAA TÄMÄ TÄYTYY SANOA?
Eikö ole luottotiedot kunnossa kun et saa maksuvaihtoehdoksi laskua? Ei tarvitsisi maksaa mitään ennen kuin olet vaatteet vastaanottanut ja päättänyt pidätkö ne vai et.
Kyllä on luottotiedot kunnossa :)))))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä ne yleensä n. viikon sisällä ovat rahat palauttaneet siitä kun on laittanut paketin postiin, tosin en ole reklamoinut tuotteista vaan palauttanut jos ei jokin miellytä.
🙄🙄🙄 Tajuatko miksi ihminen reklamoi????????
miksi reklamoida jos et vain halua tiettyä tuotetta..teet vain prosessin itsellesi hankalammaksi, toki se lienee tässä tarkoituskin. Se on Zalandon vika jos ovat mulle laittaneet ei priimakuntoisen tuotteen, mä vain palautan sen ja ongelma on heidän. Harvoin onneksi näin on käynyt, välillä osunut joku kissakarvainen neule tai hajuvedellä kyllästetty bleiseri kohdalleen, ovat mukisematta hyvittäneet ne normipalautuksena.
Vierailija kirjoitti:
Kuka älykääpiö tilaa vaatteita netistä?😂
No aika helvetin moni. Ei kaikki asu kauppakeskusten ja automarkettien läheisyydessä. Ja hinnat on netissä alhaisemmat ja valinnanvaraa on enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä ne yleensä n. viikon sisällä ovat rahat palauttaneet siitä kun on laittanut paketin postiin, tosin en ole reklamoinut tuotteista vaan palauttanut jos ei jokin miellytä.
miksi reklamoida jos et vain halua tiettyä tuotetta..teet vain prosessin itsellesi hankalammaksi, toki se lienee tässä tarkoituskin. Se on Zalandon vika jos ovat mulle laittaneet ei priimakuntoisen tuotteen, mä vain palautan sen ja ongelma on heidän. Harvoin onneksi näin on käynyt, välillä osunut joku kissakarvainen neule tai hajuvedellä kyllästetty bleiseri kohdalleen, ovat mukisematta hyvittäneet ne normipalautuksena.
Mitä vttua?!?!??? REKLAMOIN VIRHEELLISEN TUOTTEEN, KUTEN YLEENSÄ TEHDÄÄN. MIKÄ HEMMETTI TÄSSÄKIN ON NIIN IHMEELLISTÄ?!
Ennen ovat sentään myöntäneet virheensä ja PALAUTTANEET RAHAT ILMAN, ETTÄ OVAT PAKOTTANEET ASIAKKAAN PALAUTUSPROSESSIIN. NYKYÄÄN EIVÄT ENÄÄ EDES PALAUTA RAHOJA ILMAN, ETTÄ AIHEUTTAVAT ASIAKKAALLEEN LISÄVAIVAA OMISTA MOKAILUISTAAN.
Kuinka monta kertaa tämäkin täytyy sanoa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vttua?!?!??? REKLAMOIN VIRHEELLISEN TUOTTEEN, KUTEN YLEENSÄ TEHDÄÄN. M
Virheellinen tuote on eri asia, kuin sellainen, jota et vain yksinkertaisesti halua. Jos tilaat esim väärää kokoa, se ei ole virheellinen tuote
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä shoppaile holtittomasti --> ei ongelmaa.
Milloin olen shoppaillut holtittomasti?!?!?!?!?!??? 😂😂😂😂 ei vttu täällä on tyhmää porukkaa.
Siinä vaiheessa viimeistään kun Zalando on päättänyt olla myöntämättä sulle laskua.
Sinähän sen tiedät 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 v...n pelle. Äärimmäisen harvoin tilaan mitään, koska nykyajan vaatteet ovat paskaa enkä löydä kivoja mistään. Mutta onneksi sinä tiedät minun asiani paremmin😂😂😂
Tuskin noin lihavalle huorulille edes löytyy sopivia kokoja mistään.
Naurahdin ääneen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tilasit 30 vaatetta, pidät niistä yhden ja pillität kun et jo tänään saa rahoja takaisin niistä 29 vaatteesta!! Yyyyyyy.
Kiva että Zalando pitää vähän kurissa sun shoppailuaddiktiota 🤗
Mitä v ittua sinä selität?? Eikö sana REKLAMAATIO mene edelleenkään jakeluun?? Kuka helvetti tässä on tilannut 30 vaatetta, idiootti. 🙄🙄
Reklamaatio tehdään ensin oman tilin kautta kuvien ja tekstin kera netissä ja vastaus tulee viimeistään vuorokaudessa. Vasta tämän jälkeen joskus pyytävät palauttamaan tai tarjoavat alennettua hintaa tai voi saada jopa tuotteet veloituksetta. Ja siivoa suusi. Vaikutat juuri sellaiselta kuluttajalta jota kukaan ei halua palvella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vttua?!?!??? REKLAMOI
Ja minä olen KOKO AJAN KIRJOITTANUT REKLAMAATIOSTA. En ole missään helvetin kohdassa sanonut sanaakaan siitä, etten olisi jotain vaatetta halunnut. 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisikohan sinun sitten ostaa vaatteesi kivijalkakaupasta? Voit sitten sovittaa, niin ei tule hutiostoksia.
Kerrotko missä näitä vaatekauppoja nykyään on? :) Ja minä sanoin aika helvetin selkeästi että ZALANDO LÄHETTI PASKAA JA JOUDUIN REKLAMOIMAAN. KUINKA MONTA KERTAA TÄMÄ TÄYTYY SANOA?
MIKSI ostat moisia riepuja! Oma vika!
Virheellinen tuote on eri asia, kuin sellainen, jota et vain yksinkertaisesti halua. Jos tilaat esim väärää kokoa, se ei ole virheellinen tuote
Wow, ihanko tosi :oo MISSÄ KOHDASSA OLEN SANONUT ETTEN HALUNNUT VAATETTA?!? OLEN KOKO AJAN KIRJOITTANUT REKLAMAATIOSTA, ÄÄLIÖT. EN VOI SILLE MITÄÄN JOS KEKSITTE OMAA PASKAANNE MINUSTA JA MUUNTELETTE SANOJANI.
Ja minä olen KOKO AJAN KIRJOITTANUT REKLAMAATIOSTA. En ole missään helvetin kohdassa sanonut sanaakaan siitä, etten olisi jotain vaatetta halunnut. 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄Ja minä olen KOKO AJAN KIRJOITTANUT REKLAMAATIOSTA. En ole missään helvetin kohdassa sanonut sanaakaan siitä, etten olisi jotain vaatetta halunnut. 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄Ja minä olen KOKO AJAN KIRJOITTANUT REKLAMAATIOSTA. En ole missään helvetin kohdassa sanonut sanaakaan siitä, etten olisi jotain vaatetta halunnut. 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
Wow, ihanko tosi :oo MISSÄ KOHDASSA OLEN SANONUT ETTEN HALUNNUT VAATETTA?!? OLEN KOKO AJAN KIRJOITTANUT REKLAMAATIOSTA, ÄÄLIÖT. EN VOI SILLE MITÄÄN JOS KEKSITTE OMAA PASKAANNE MINUSTA JA MUUNTELETTE SANOJANI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpa kiinni trolli. Ei kukaan tilaa jatkuvasti vaatteita liikkeestä, jonka on itse todennut huonoksi.
Mistä v itun liikkeestä? 😂😂😂😂😂😂 t@p@ sinä itsesi, jos olet noin helvetin tyhmä, ettet tajua zalandon olevan alusta, jolla aika v itun moni kauppa myy tavaraa 😂😂😂
Samasta Zakandon varastostahan ne kaikki tulee.
Ja minä olen KOKO AJAN KIRJOITTANUT REKLAMAATIOSTA. En ole missään helvetin kohdassa sanonut sanaakaan siitä, etten olisi jotain vaatetta halunnut. 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄Ja minä olen KOKO AJAN KIRJOITTANUT REKLAMAATIOSTA. En ole missään helvetin kohdassa sanonut sanaakaan siitä, etten olisi jotain vaatetta halunnut. 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄Ja minä olen KOKO AJAN KIRJOITTANUT REKLAMAATIOSTA. En ole missään helvetin kohdassa sanonut sanaakaan siitä, etten olisi jotain vaatetta halunnut. 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet myös KOKO AJAN KIRJOITTANUT aivan helvetin aggressiivisesti. Luuletko kaikkien olevan sinulle mukavia, jos et itse ole?
Eikö ole luottotiedot kunnossa kun et saa maksuvaihtoehdoksi laskua? Ei tarvitsisi maksaa mitään ennen kuin olet vaatteet vastaanottanut ja päättänyt pidätkö ne vai et.