Paras laskiaispulla
Kohta lähdössä kauppaan ja ajattelin ostaa laskiaispullia. Suosittele mielestäsi parasta laskiaispullaa.
Kommentit (29)
Fazer laskiaispulla mansikkahillolla
Pakastealtaasta paistovalmiit pullat,jos ei itse viitsi leipoa. Sallisen msntelimassaa ja oikeaa kermaa.
Valmispullien heikko lenkki on kerma, maistuu teolliselle mössölle, mitä.se onkin ja säilyy ikuisuuden.
En ole koskaan ostanut kaupan laskiaispullia vaan aina tehnyt itse ne. Eikö ne ole ihan tavallisia pullia, joissa vain kermavaahtoa ja hilloa välissä?
Vierailija kirjoitti:
Pakastealtaasta paistovalmiit pullat,jos ei itse viitsi leipoa. Sallisen msntelimassaa ja oikeaa kermaa.
Valmispullien heikko lenkki on kerma, maistuu teolliselle mössölle, mitä.se onkin ja säilyy ikuisuuden.
Oikeaa kermaa? Vispi- vai kuohukermaa?
kynsien ihailija kirjoitti:
En ole koskaan ostanut kaupan laskiaispullia vaan aina tehnyt itse ne. Eikö ne ole ihan tavallisia pullia, joissa vain kermavaahtoa ja hilloa välissä?
Tai mantelimassaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun ap kerran on menossa ostamaan valmispullia, lue tuoteseloste. Jos kerma on kasvisvalmistetta vaihda seuraavaan.
Vierailija kirjoitti:
Fazer laskiaispulla mansikkahillolla
Voittivat punaisenlehdistön kyselytutkimuksen.
Putaan Pullan laskiaispulla kermavaahdolla ja vadelmahillolla. Juuri juotiin vaalikahvit äidin kanssa pullien kera.
Fazerin laskiaispulla on minun mielestä paras.
Tämä siis https://www.fazer.fi/tuotteet/960941/fazer-laskiaispulla-mansikkahillol…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeaa kermaa? Vispi- vai kuohukermaa?
Ihan sama, kunhan ei ole mikään kasvirasvaekoite.
14 v tyttäreni leipomat ja valmistamat ovat parhaita ikinä. Hän on taiteilija ja myös ruuanlaitossa jumalainen. Se on toisille helppoa
Anopin tekemät,kermavaahdolla ja hillolla.
Sori niitä ei kaupasta saa😅
Tarkista, että pulla on tehty voihin. Palmuöljytekeleet kannattaa jättää hyllyyn. Selvä makuero.
Teen itse ja laitan mantelimassaa ja valion mansikkakermaa vaahdotettuna.
Täytän pullat kaupasta saatavalla kahvikermalla, sen vatkaaminen on vain työlästä mutta ihana kahvin maku on siinä.
Mukaan lähti Kanniston leipomon laskiaispulla mantelimassalla. Todella herkullinen! Suosittelen. Ap
Olin joskus pienessä leipomossa töissä, jossa tehtiin alihankintana Fazerille mm. laskiaispullat. Kerma oli kasvirasvasekoitetta, jossa mukana kermaakin ja mantelimassa oli täysin mantelitonta persikansiemenestä ja muusta tehtyä karvasmantelin makuista täytettä. Hyviä ne kuitenkin oli.
Satumaista saa sittarista