Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: "Eve on käyttänyt vuosien aikana tuhansia euroja kasvojensa ulkonäön korjailuun." Noh, kukapa ei??

Vierailija
03.01.2024 |

Eve on käyttänyt vuosien aikana tuhansia euroja kasvojensa ulkonäön korjailuun. Leikkausten lisäksi hänelle on tehty laserhiontoja, kemiallisia kuorintoja, huulten muotoilua ja kulmakarvojen microblading-käsittelyitä. Voiteista ja seerumeista hän on tottunut maksamaan yli 100 euroa purnukalta.

Ihan normaaliilta kuulostaa, ja tuollako sitten on joku ongelma?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eve, 31, elää miehensä kanssa kadehdittavan näköistä unelmaelämää lähes kukaan ei tiedä hävettävää totuutta

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000009997757.html

Vierailija
2/56 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä. Mulla vain kasvorasva, maksaa 20 vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä on häiriö aivoissaan, otan osaa hänen puolestaan. En itse tunne ketään tuollaista, onneksi. Ei ole yleistä nykyaikanakaan tuollainen.

Vierailija
4/56 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjäpäitä riittää, kuka näitä synnyttää, jotkut Marttinat ja Sofiat?

Vierailija
5/56 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naama kuin petolinnun perse...

Vierailija
6/56 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi surullista ettei osaa nähdä itseään kauniina ja sitten plastiikkakirurgit vielä oikein osoittelee niitä virheitä :( joku vastuu pitäisi siinäkin hommassa olla, että ohjaisi tämmöiset psykiatrialle sen sijaan että tyrkyttää aina uutta leikkausta. 

Vierailija
7/56 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen petolinnun perse-lookin saa just sillä että leikkelee kasvonsa pilalle. 

Vierailija
8/56 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kyllä tiedä yhtään tuommoista, missähän piireissä ap liikkuu jos kuvittelee että tuommoinen on jotenkin yleistä?

Vierailija
9/56 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on tässä varmaan se, että hoidot ei ole tuottaneet tulosta. Onhan se tosi kummaa, että jotkut HIFU- hoidot ei kiinteytä 31- vuotiaan naamaa! Mun ystävä kävi jossain neulaushoidossa muutaman kerran, koska halusi aknearvista eroon. Se maksoi ehkä 1000,00 euroa ja tilanne ei missään nimessä ollut paha. Nyt hoitojen jälkeen hänen ihonsa on aivan loistavassa kunnossa. Mun mielestä tonni hänen kohdallaan tuli käytettyä ihan hyvin.

Vierailija
10/56 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi surullinen tapaus. Pinnalta kaikki näyttää niin hyvältä, mutta sisältä ihan mätää. Ja näitä ihmisiähän on Suomi puollollaan. Kunhan kaikki vaan näyttää "hyvältä" sisällöllä ei niin väliä.

Yksi juttu mikä itseä pisti myös silmään oli tuo, että hän on käynyt terapiassa jo kolme vuotta. Kolme vuotta, mutta mitään muutosta ei ole tapahtunut eli mitään apua hän ei tästä terapiasta ole ilmeisesti saanut. Ymmärtäisi nyt vaihtaa terapeuttia. Kyllä kolmessa vuodessa nyt jotain muutosta olisi pitänyt tulla.

Vierailija
11/56 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän ei pelkää oman oireilunsa vaikuttavan lapsen kehonkuvaan, sillä lapsi on poika.

Pojilla on onneksi yleensä vähemmän ulkonäköpaineita, Eve ajattelee."

Ahahahahaaaaaaa.

Jos ei 185cm+ komea bodattu tummat hiukset -> nolla mätchiä tinderissä

Vierailija
12/56 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia.

Vierailija
13/56 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on tässä varmaan se, että hoidot ei ole tuottaneet tulosta. Onhan se tosi kummaa, että jotkut HIFU- hoidot ei kiinteytä 31- vuotiaan naamaa! Mun ystävä kävi jossain neulaushoidossa muutaman kerran, koska halusi aknearvista eroon. Se maksoi ehkä 1000,00 euroa ja tilanne ei missään nimessä ollut paha. Nyt hoitojen jälkeen hänen ihonsa on aivan loistavassa kunnossa. Mun mielestä tonni hänen kohdallaan tuli käytettyä ihan hyvin.

Ja paikkaahan et tietenkään "muistanut"...

Vierailija
14/56 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjäpäitä riittää, kuka näitä synnyttää, jotkut Marttinat ja Sofiat?

Ainakin nää on niitten henkisiä lapsia.

Vierailija
15/56 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen petolinnun perse-lookin saa just sillä että leikkelee kasvonsa pilalle. 

Suominaisen kyllä kannattaa käyttää kaikkea apua mitä vaan tarjotaan.

Vierailija
16/56 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin tuon hoitolistan, näen mielessäni miltä hän todennäköisesti näyttää; somen tusinakasvolta.

Vierailija
17/56 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä kyllä tiedä yhtään tuommoista, missähän piireissä ap liikkuu jos kuvittelee että tuommoinen on jotenkin yleistä?

Ylemmän keskiluokan piireissä espoossa.

Vierailija
18/56 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kyseinen vastaaja mutta samoilla mennään. Ikä 45, ylipainoa vähän, hiukset omanväriset maantienruskeat. En meikkaa arkeen.

Naama on ihan nätti ja iho voi hyvin. Rasvaan sisäisesti eli syön tarpeeksi hyvälaatuisia rasvoja, juon riittävästi vettä, jne. Näytän siltä kuin tämän ikäinen keski-ikäinen luonnostaan näyttää, ei tarvetta muuhun.

Seuraa on aina löytynyt kun oon halunnut. Vieläpä ihan tavallisten ihmisten taholta. 

Vierailija
19/56 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kehdannut kuvaa laittaa? 

Vierailija
20/56 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että nuorena käy turhissa leikkauksissa, laitattaa lankoja, ottaa pistoksia jne teetättää kajoavia toimenpiteitä pahentaa vuosien saatossa tilannetta, paluuseen ei ole tietä, kasvot näyttävät luonnottomilta arpineen ja kuoppineen ja vääntymineen.