Kaverin tytär ihastunut?
Luulen, että kaverin teini-ikäinen tytär on ihastunut minuun. Tytön käytös muuttui joskus viime syksynä. Aina kun kävin heillä, tuli juttelemaan ja roikkumaan minun ja isänsä seuraan. Oli selvästi meikannut yms. jos tiesi minun olevan tulossa. Ja ainakin kerran kävi vaihtamassa vaatteet kun tulin käymään (isänsä ihmetteli ääneen vaatteiden vaihtumista). Olen kuskannut tyttöä harrastuksiin, ja näitä kyytipyyntöjä alkoi tulemaan useammin. Olen nyt järjestänyt niin, että kyytejä annan vain silloin kun tytöllä on muita kavereita mukana. Samoin olen vähentänyt heillä kotona käymistä, tai käyn silloin kun tyttö on esim. koulussa. Mutta nyt keväällä hän alkoi seuraamaan minua somessa. Ja lähettelee viestejä somen kautta. Yritän vastailla neutraalisti. Tätä on hirveän vaikea selittää tekistiksi, mutta sitä vain tietää että tytön käytös on muuttunut, ja en usko että kuvittelen. Viime viikonloppuna tyttö ilmestyi "sattumalta" paikkaan missä minä olin (selvisi somesta). Jutteli ja hengaili. Eilen selvisi, että vanhemilleen oli kertonut olevansa kavereiden kanssa ihan eri paikassa, eli oli valehdellut kotona.
Minua pelottaa, että tyttö tekee sellaisen siirroon, että joudun torjumaan hänet suoraan. En haluaisi loukata tai suututtaa tyttöä. Vaikea arvioida miten teini-ikäinen käyttäytyy tullessaan torjutuksi. Asia on sen verran hankala etten haluaisi jutella tytön vanhemmille, saattaisi kuulostaa oudolta. Ja sen voin sanoa, että en ole tehnyt mitään mikä rohkaisisi tyttöä.
Mitä luulette, meneekö tämä ajan kanssa ohi, tai mitä tässä pitäisi tehdä?
Kommentit (183)
Ja heräsit päiväuniltas ja huomaat kun tyttö juoksee nuorten ja komeiden miesten perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kävi niin että naapurin teini löytyi bikineissä meidän porealtaasta.
Olisi varmasti suostunut kaikkeen mitä naapurinsetä olisi keksinyt ehdottaa.
Oli sentään biksut päällä
Kaikilla ei ole
Työkaveri kertoi, että tuttavaperheen teinityttö oli hiipinyt alasti työkaverin sänkyyn kun kaveri oli käymässä tytön perheen mökillä. Kaveri ei ollut pienessä kännissä huomannut nukkuvaa tyttöä ennen kuin kömpi sänkyyn. Oli tullut hirveä selkkaus.
Ehdottomasti paras ratkaisu on jättää vastaamatta viesteihin ja rajoittamalla somenäkyvyyttä. Miksi teinin pitäisi edes päästä näkemään sun sometiliä tai olla sun somekaveri? Itse rajoitan ihan aikuisten kesken kuka näkee mitäkin somesta. Kaverin tytär on somekaverina yhtä oleellinen kuin tietokoneeni huollosta vastaava yrittäjä.
En osaa (osannut) ajatella someseuraamista outona. Olen sekä tytön isän että äidin hyvä ystävä, ja kaikki seurataan toisiamme somessa. Lisäksi olen todella läheinen koko perheen kanssa, olen esim. tavannut tämän tytön ensimmäistä kertaa kahden viikon ikäisenä. En siis pitänyt mitenkään vääränä kun tyttö alkoi myös seurata minua. Minä en tietenkään seuraa tytön sometilejä. Ja tytön vanhemmat ovat varmasti myös tietoisia, että tyttö seuraa minua somessa.
ap
Mitä siinä yöllisessä viestissä oli? Ehkä se on syytä näyttää kaverille ja sanoa, että ymmärtää, että teinit ihastuu viattomasti läheisiin luotettaviin miehiin, mutta tilanne on alkanut ahdistaa sinua. Kerro, että et missään nimessä halua nolata tyttöä, eikä vanhempien kannata ottaa suoraan puheeksi. Sen sijaan ehdota kaverille, että voisitte jutella naisystävästäsi aina tytön kuullen. Joskus voit pyytää vaikka jonkun naispuolisen kaverin mukaasi heille ja halaileyte ja pussaatte näyttävästi. Tietysti niin, että tuo nainen on juonessa mukana. Tytöstä käytät "lapsi"-sanaa hänen kuullensa. Eiköhän tytön ihastus laannu.
Jos et vieläkään tohdi kaverillesi puhua mitään, niin keksi itse tuo naisystävä, josta tytön kuullen puhut. Mutta se on vain hankalaa, jos joutuu kaverille valehtelemaan. Sikäli tosiaan jos tyttö on öiseen aikaan viestitellyt, niin voi ottaa jo puheeksi, ei ole normaalia käytöstä. Toisekseen kaikenlainen viestittely toimii vain ja ainoastaan sinua vastaan. Voit joko lakata vain vastaamasta, tai laittaa tytölle vastausviesti, että sinusta ei ole sopivaa, että tyttö lähettelee mitään viestejä, että voisiko lopettaa.
Ei kannata panikoida "yöllisestä" viestistä. Se oli tullut ilalla kello 22 ja 23 välillä, mutta minä vanhus olin jo nukkumassa :D En ole avannut viestiä, mutta vaikuttaa olevan tavallinen kuulumisien kysely ja varmaan viikonlopun tekemisiin liittyvää juttua.
ap
Ei ole normaalia että teinityttö kyselee setämiehen viikonloppusuunnitelmia. Paljastiko tämä koko aloituksen provoksi?
Pysyt vaan riittävän asiallisena (vähän silmää voit iskeä välillä) kunnes tyttö on 16v. Sitten voit painaa sydämesikyllyydestä. 20v mennessä tyttö kasvaa sen verran että haluaa vaihtaa sinut nuorempaan.
Vierailija kirjoitti:
Juuri oli lehdissä tapaus jossa täysikäinen nainen juotti 14v pojan humalaan ja harrasti sen kanssa seksiä sivullisen nähden. Kun hänelle huomautettiin pojan iästä, hän totesi "ihan sama, kyllä hän tietää"
Oikeus: ei rikosta, ei tuomiota.
Suostumuksen voi siis saada juottamalla lapsen humalaan ja rais kaamalla sen. Suojaikärajoillakaan ei ole enää merkitystä.
Ainakin jos uhri on poika
Aivan eri juttuhan se tietenkin on naisten mielestä koska miehet ja pojat ajattelee vain panemista.
Vierailija kirjoitti:
Menee ohi, jos on edes alkanutkaan muualla kuin setämiehen mielikuvituksessa.
Taas idiootti kommentti.Mistä te kaikki saatte?
Sanot vanhemmille, että olet somessa vastaillut hänelle kohteliaisuudesta, mutta et mielelläsi sen enempää kaveeraa kavereiden lasten kanssa, että voisiko keskustelut jättää niihin hetkiin, kun tapaatte kavereidesi luona. Ja kerro myös, että tyttö oli ilmaantunut paikkaan, jossa olit, koska oli somessa nähnyt sinun olevan siellä.
Blokkaa somessa osa päivityksistä.
Mun mielestä paras vaihtoehto on, että laitat tytölle viestin, että olet aiemmin kohteliaisuudesta vastaillut hänen viesteihinsä, mutta nyt on parasta lopettaa viestittely, että ei synny mitään väärinkäsityksiä.
Itse veisin teinitytön vaikka farkkuostoksille makutuomariksi.
NO NAIT KUNNOLLA TIETYSTI!!
M70
Vierailija kirjoitti:
Itse huomasin 42 vuotiaana että monet nuoret 16-18 vuotiaat oli kiinnostuneita, eikä tämä ole mitään kuvittelua.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kävi niin että naapurin teini löytyi bikineissä meidän porealtaasta.
Olisi varmasti suostunut kaikkeen mitä naapurinsetä olisi keksinyt ehdottaa.
Oli sentään biksut päällä
Kaikilla ei ole
Työkaveri kertoi, että tuttavaperheen teinityttö oli hiipinyt alasti työkaverin sänkyyn kun kaveri oli käymässä tytön perheen mökillä. Kaveri ei ollut pienessä kännissä huomannut nukkuvaa tyttöä ennen kuin kömpi sänkyyn. Oli tullut hirveä selkkaus.
KATEEKSI KÄY... <3
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse huomasin 42 vuotiaana että monet nuoret 16-18 vuotiaat oli kiinnostuneita, eikä tämä ole mitään kuvittelua.
-eri
41 partaa, karvaa ja harteikkuutta. kyllä kattelee naiset. teinistä sinne 50-vuotiaisiin asti. onpahan mistä valita.
Mulla on kanssa ollut teinityttönä ihastuksia aikuisiin miehiin, eli hyvin mahdollista. Suosittelen kanssa nyt lopettamaan kuskailut ja poista ihan vaan suoraan somesta. Helpottaa sitten kun tyttö löytää ekan poikaystävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Oma alkoholisti-isänikin kuvitteli tyttärensä ikäisten olevan hänestä kiinnostuneita. Se oli kuvittelua tietenkin, muttei hänen mielestään.
Erona tässä on vankilaan joutuminen ja raizkatuksi joutuminen vankilassa.