Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverin tytär ihastunut?

Vierailija
16.07.2025 |

Luulen, että kaverin teini-ikäinen tytär on ihastunut minuun. Tytön käytös muuttui joskus viime syksynä. Aina kun kävin heillä, tuli juttelemaan ja roikkumaan minun ja isänsä seuraan. Oli selvästi meikannut yms. jos tiesi minun olevan tulossa. Ja ainakin kerran kävi vaihtamassa vaatteet kun tulin käymään (isänsä ihmetteli ääneen vaatteiden vaihtumista). Olen kuskannut tyttöä harrastuksiin, ja näitä kyytipyyntöjä alkoi tulemaan useammin. Olen nyt järjestänyt niin, että kyytejä annan vain silloin kun tytöllä on muita kavereita mukana. Samoin olen vähentänyt heillä kotona käymistä, tai käyn silloin kun tyttö on esim. koulussa. Mutta nyt keväällä hän alkoi seuraamaan minua somessa. Ja lähettelee viestejä somen kautta. Yritän vastailla neutraalisti. Tätä on hirveän vaikea selittää tekistiksi, mutta sitä vain tietää että tytön käytös on muuttunut, ja en usko että kuvittelen. Viime viikonloppuna tyttö ilmestyi "sattumalta" paikkaan missä minä olin (selvisi somesta). Jutteli ja hengaili. Eilen selvisi, että vanhemilleen oli kertonut olevansa kavereiden kanssa ihan eri paikassa, eli oli valehdellut kotona. 

Minua pelottaa, että tyttö tekee sellaisen siirroon, että joudun torjumaan hänet suoraan. En haluaisi loukata tai suututtaa tyttöä. Vaikea arvioida miten teini-ikäinen käyttäytyy tullessaan torjutuksi. Asia on sen verran hankala etten haluaisi jutella tytön vanhemmille, saattaisi kuulostaa oudolta. Ja sen voin sanoa, että en ole tehnyt mitään mikä rohkaisisi tyttöä.

Mitä luulette, meneekö tämä ajan kanssa ohi, tai mitä tässä pitäisi tehdä?

Kommentit (183)

Vierailija
101/183 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo että pidät tarkoituksellista taukoa viesteihin vastaamisessa on koukuttavaa. Kaikenlaiset satunnaistekijät aiheuttavat ihmisissä riippuvuuden muodostumista. Hän jää pohtimaan että milloinkahan saan tähän vastauksen, parin tunnin päästä, joskus tänään, ehkä huomenna.

Voisi olla kokeilumielessä järkevää vastata tytön viesteihin aina heti, niin muuttuisit hänen mielestään kenties arkisen tylsäksi. Tai sitten et vastaa ollenkaan koskaan. Tuo on pahin mitä nyt teet.

Vierailija
102/183 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Kun annat pakit, sinua tullaan syyttämään vuosia kestäneestä hyväsikäytöstä ja rais kauksista hänen toimestaan.

Urasi, jos sellaista oli, meni siinä ja kaverit voi ainakin unohtaa. 

Ja jos joku nainen alkaa selittämään ettei niin voi käydä ja aina tarvitaan todisteet.... ehei, lukekaas tämä:

Kolumni: Teemu Bergmanin elämä tuhottiin väärillä raiskaussyytöksillä Nyt hän kertoo järkyttävän totuuden

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d7ad6256-7a07-478a-bee0-be3076355c4f

Naiset tietävät miten tuhota viaton mies. Ei tarvitse kuin esittää väite.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/183 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastus menee kyllä ajan kanssa ohi, mutta olet tehnyt viisaita ja järkeviä ratkaisuja tytön suhteen. Jatka niin. Jätä someviesteihin vastaamatta , koska se vain kannustaa viestittelemään lisää. Vältä myös itsekin julkaisemasta liian tarkkoja tietoja omista menoistasi, ellet ole sitten yrittäjä ja joudut markkinoimaan. Ota isällisen ystävällinen asenne ja kysy poikaystävistä tilanteen tullen. Jos raja ylittyy mieti valmiiksi mitä sanot ja teet, että osaat toimia oikein hänen kanssaan. 

Älä kysy poikaystävistä, tyttöhän ajattelee että mies on kiinnostunut ja mustasukkaisuuksissaan kyselee..

Vierailija
104/183 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö aloittajalla ole naista jonka kanssa näyttäytyä teinille. 

Vierailija
105/183 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teini pitää itseään nätimpänä ja näkee naisessa vain pienen haasteen.

Vähän sama kun menisi sormus sormessa Hotelli Vantaaseen

Vierailija
106/183 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tällä hetkellä sinkku.

Viime yönä oli tullut viesti, en ole vielä avannut sitä.

ap

Vierailija
107/183 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus teinitytön puuhia. Testaa viehätysvoimaansa turvalliseen aikuiseen mieheen. Sinun roolisi on pysyä turvallisena ja neutraalina. Tämä vaihe menee itsestään ohi. Voit ottaa etäisyyttä mikäli olet oikeasti kunnollinen aikuinen mies.

Kenen nuoruudessa tuollainen on ollut normaalia? 

Vierailija
108/183 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus teinitytön puuhia. Testaa viehätysvoimaansa turvalliseen aikuiseen mieheen. Sinun roolisi on pysyä turvallisena ja neutraalina. Tämä vaihe menee itsestään ohi. Voit ottaa etäisyyttä mikäli olet oikeasti kunnollinen aikuinen mies.

Normaalin naisen nuoruudessa.

Vierailija
109/183 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien naisten.

Miehen tehtävä on, taas kerran, ymmärtää. Naisilla on oikeus ahdistella vanhempia miehiä seksuaalisesti kun sama teko mieheltä on ehdottomasti tuomittava.

Tähän perustuu koko länsimaisen naisen minä-kuva.

Vierailija
110/183 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kadota kuvioista ennen kuin kylillä puhutaan ja lähikaupan myyjätkin katsovat nenän vartta pitkin. Kyllä tuosta tulee aika epäilyttävä fiilis ja siinä sitten olet limainen setä lopun ikääsi.

Vierailija
111/183 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien naisten.

Miehen tehtävä on, taas kerran, ymmärtää. Naisilla on oikeus ahdistella vanhempia miehiä seksuaalisesti kun sama teko mieheltä on ehdottomasti tuomittava.

Vähän puhutaan siitä miten paljon vanhemmat naiset käyttävät hyväkseen teinipoikia. Teininä omassa kaveripiirissäkin oli ainakin kaksi poikaa jotka tapailivat reilusti vanhempaa naista.

Vierailija
112/183 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien naisten.

Vähän puhutaan siitä miten paljon vanhemmat naiset käyttävät hyväkseen teinipoikia. Teininä omassa kaveripiirissäkin oli ainakin kaksi poikaa jotka tapailivat reilusti vanhempaa naista.

Juuri oli lehdissä tapaus jossa täysikäinen nainen juotti 14v pojan humalaan ja harrasti sen kanssa seksiä sivullisen nähden. Kun hänelle huomautettiin pojan iästä, hän totesi "ihan sama, kyllä hän tietää"

Oikeus: ei rikosta, ei tuomiota.

Suostumuksen voi siis saada juottamalla lapsen humalaan ja rais kaamalla sen. Suojaikärajoillakaan ei ole enää merkitystä.

Ainakin jos uhri on poika

Vierailija
113/183 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä.

Vierailija
114/183 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teidän ikäero on? Minun vanhemmat tapasivat kun äitin oli 19 ja isäni 39. Ja ovat olleet onnellisesti naimisissa 51 vuotta.

Vierailija
115/183 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta viestittely, estä somessa. Jos ja kun juttu tulee lopulta ilmi niin lynkkaamiseen riittää, että olet ylipäätään viestitellyt teinitytön kanssa. Ihan sama vaikka viestien sisältö on ollut hyvää päivää, kirvesvartta. Viestittely teinitytön kanssa on itsessään epäilyttävää. Jokuhan tytössä sinua kiinnostaa, koska vastaat. Lopeta ajoissa. 

Vierailija
116/183 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole varovainen! Ihan oikeasti näissä on aina riskinä, että myöhemmin tytön päässä homma kääntyy niin, että sinä ahdistelit. Se on tätä päivää, että mieluusti nähdään itsensä jonkun hyväksikäytön tai vähintään ahdistelun uhrina. Miesopettajat esimerkiksi joutuvat pahimmillaan koulussa keräämään oppilashuollon puhumaan tytölle nolosta asiasta, mutta kun toinen vaihtoehto on, että jossain vaiheessa alkaakin selittämään, että miesope ahdisteli vuonna 0 ja 1 tai avautuu jossain lehdessä asiasta. Nämä asiat voi aina kääntyä kummalliseksi nuoren päässä ja jos sattuu tulemaan myöhemmin jotain mt-ongelmaa yms. Ole varovainen, varmista selustasi. 

Eli säilytä viestit. Älä vastaa kuin asialliseen pakkokysymykseen. Poista päivitykset näkyvistä. Älä mene tosiaan kylää silloin, kun on kotona. Välttele, ole korostetun asiallinen ja ilmeetön. 

Vierailija
117/183 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisesti otat heti paikalla etäisyyttä ja paljon, jos et satukaan olemaan kunnollinen aikuinen mies. 

Vierailija
118/183 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä siellä somessa, niin ei viestittele sulle, eikä ilmesty paikkoihin, jossa olet. Vähennä kaverin luona käymistä. Ole aikuinen!

Vierailija
119/183 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien naisten.

Alaikäinen nainen = lapsi. Onko sulle jotenkin vaikea ymmärtää tämä asia? Vai oletko katkera johonkin alaikäiseen "naiseen" liittyvästä asiasta?

Vierailija
120/183 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parastahan tässä on se, että mammat ajattelevat salaa näin: Hmm, tuon miehen on oltava aikamoinen herkku, kun kireä teinityttökin kiinnostuu. 😏 Ja minusta olisi jopa vähän kiihottavaa, jos heidän välit kehittyisivät kiihkeämpään suuntaan.