Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin tytär ihastunut?

Vierailija
16.07.2025 |

Luulen, että kaverin teini-ikäinen tytär on ihastunut minuun. Tytön käytös muuttui joskus viime syksynä. Aina kun kävin heillä, tuli juttelemaan ja roikkumaan minun ja isänsä seuraan. Oli selvästi meikannut yms. jos tiesi minun olevan tulossa. Ja ainakin kerran kävi vaihtamassa vaatteet kun tulin käymään (isänsä ihmetteli ääneen vaatteiden vaihtumista). Olen kuskannut tyttöä harrastuksiin, ja näitä kyytipyyntöjä alkoi tulemaan useammin. Olen nyt järjestänyt niin, että kyytejä annan vain silloin kun tytöllä on muita kavereita mukana. Samoin olen vähentänyt heillä kotona käymistä, tai käyn silloin kun tyttö on esim. koulussa. Mutta nyt keväällä hän alkoi seuraamaan minua somessa. Ja lähettelee viestejä somen kautta. Yritän vastailla neutraalisti. Tätä on hirveän vaikea selittää tekistiksi, mutta sitä vain tietää että tytön käytös on muuttunut, ja en usko että kuvittelen. Viime viikonloppuna tyttö ilmestyi "sattumalta" paikkaan missä minä olin (selvisi somesta). Jutteli ja hengaili. Eilen selvisi, että vanhemilleen oli kertonut olevansa kavereiden kanssa ihan eri paikassa, eli oli valehdellut kotona. 

Minua pelottaa, että tyttö tekee sellaisen siirroon, että joudun torjumaan hänet suoraan. En haluaisi loukata tai suututtaa tyttöä. Vaikea arvioida miten teini-ikäinen käyttäytyy tullessaan torjutuksi. Asia on sen verran hankala etten haluaisi jutella tytön vanhemmille, saattaisi kuulostaa oudolta. Ja sen voin sanoa, että en ole tehnyt mitään mikä rohkaisisi tyttöä.

Mitä luulette, meneekö tämä ajan kanssa ohi, tai mitä tässä pitäisi tehdä?

Kommentit (183)

Vierailija
81/183 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet iljettävä ap! Anna tytön olla!

Vierailija
82/183 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hyvännäköinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/183 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetan someviesteihin vastaamisen, se kuulostaa fiksulta. Mutta en kyllä tässä vaiheessa puhu vanhemmille mitään. Se olisi tosi outo keskustelu. Ja ennen kaikkea en halua tytölle mitään harmia tai nolaamista. Pidän asiallisen linjan ja toivon, että vaihe menee ohi ja tytölle jää hyvät fiilikset. 

ap

Kannattaa odottaa, että tyttö on vähän vanhempi ja voit kohdata hänet sitten myöhemmin yökerhossa.

Vierailija
84/183 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä toimintaa teini-ikäisille tytöille. Kaikki miehet tietävät tämän.

Vierailija
85/183 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että olet otettu, mutta teillä on mielestäsi liian iso ikäero. 

Vierailija
86/183 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa panna sitä.

Vierailija
87/183 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harlekiinisatu mummon kellarista.

Sinä et tiedä, meikkaako hän yleensä. Tarinasi on taas täynnä setäkliseitä ja mielikuvityspaskaa, jonka olet lukenut joltain toiselta huonolta kirjoittajalta, kuitenkin itseäsi paremmalta.

Myös pikkasen liikaa American Beauty-elokuvaa lainattu. Muistatko, miten päähenkilö kuoli? Kaveri ampui. 

Kaverille kävi kuten aapeelle kauan sitten. Ihastuminen ei koskaan loppunut. Nyt ovat olleet naimisissa kohta parikymmentä vuotta ja niillä on kolme lasta.

Vierailija
88/183 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot että olet otettu, mutta teillä on mielestäsi liian iso ikäero. 

Teinitytön ja aikuisen miehen välinen ikäero ei voi koskaan olla liian suuri, kysy vaikka Dannyltä.

Vierailija
89/183 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harlekiinisatu mummon kellarista.

Sinä et tiedä, meikkaako hän yleensä. Tarinasi on taas täynnä setäkliseitä ja mielikuvityspaskaa, jonka olet lukenut joltain toiselta huonolta kirjoittajalta, kuitenkin itseäsi paremmalta.

Myös pikkasen liikaa American Beauty-elokuvaa lainattu. Muistatko, miten päähenkilö kuoli? Kaveri ampui. 

Kaverille kävi kuten aapeelle kauan sitten. Ihastuminen ei koskaan loppunut. Nyt ovat olleet naimisissa kohta parikymmentä vuotta ja niillä on kolme lasta.

Sama. Kaveri meni naimisiin 18v tytön kanssa ja ovat nyt olleet naimisissa yli 10 vuotta.

Vierailija
90/183 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä, kannattaa vähän flirttailla tytön kanssa ja katsoa syntyykö hommasta mitään.

Vierailija
91/183 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota että tyttö täyttää 18 vuotta, niin voit pyytää sitten sen vaikka hotelliin viikonlopuksi ja jos se haluaa sinne tulla silloin, niin eikö se ole sitten aika win/win -tilanne.

Vierailija
92/183 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nolaa tyttöä kertomalla vanhemmille, vaan toimi yksin. Lopeta kaikki vastailu nyt kokonaan. Älä juttele tytölle mukavia myöskään livenä. Ota viileän torjuva linja. Tyttö toki pahoittaa mielensä, mutta saa kohta uuden ihastumisen kohteen. Jos hän alkaa seurata sinua jonnekin paikkoihin, silloin voit suoraan sanoa viileään sävyyn, että tietävätkö vanhempasi, että olet täällä. Sinun täytyy raaskia tehdä nyt käytökselläsi selväksi, ettei kiinnosta. Mitä jos tapaisit kaveriasi jonkin aikaa muualla kuin siellä kaverisi kotona?

Vierailija
93/183 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastumista on hyvä opetella sinuun, koska olet turvallinen aikuinen. Ei tytöt ajattele sinua ikään kuin oikeana ihastuksensa, jos ymmärrät mitä tarkoitan. Älä tee mitään typerää ainakaan. 

Voihan se olla ihastunut ihan oikeasti. Miksi ette auta tätä miestä vaan väheksytte ongelmaa. Välttele, älä ole koskaan hänen kanssa kahdestaan missään. Ihastus menee ohi ajan kanssa.

Mitä apua hän tarvitsee? 

Olen mies enkä edes ymmärrä mikä aloittajan ongelma on? Jos minulle joku 14-vuotias alkaisi lähettelemään viestejä en edes alkaisi vastailemaan. Eikö tuo nyt ole ihan itsestään selvää, että olivat tytön syyt mitkä tahansa, ei aikuinen mies vaivaa päätään teinitytön tekemisillä. Ei minua ainakaan teinitytöt kiinnosta niin, että alkaisin viestittelemään heidän kanssaan s

Tässä on kyseessä kaverin tytär, eli on käytettävä enemmän harkintaa, ettei tytär kerro isälleen, että Make (nimi muutettu) on vaikka ahdistellut häntä. Teinille siihen riittää mikä vaan huono tekosyy, kuten viestiin vastaamatta jättäminen. On myös kohteliasta olla kiinnostunut kaverin lasten tekemisistä näin yleisellä tasolla.

Vierailija
94/183 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastus menee kyllä ajan kanssa ohi, mutta olet tehnyt viisaita ja järkeviä ratkaisuja tytön suhteen. Jatka niin. Jätä someviesteihin vastaamatta , koska se vain kannustaa viestittelemään lisää. Vältä myös itsekin julkaisemasta liian tarkkoja tietoja omista menoistasi, ellet ole sitten yrittäjä ja joudut markkinoimaan. Ota isällisen ystävällinen asenne ja kysy poikaystävistä tilanteen tullen. Jos raja ylittyy mieti valmiiksi mitä sanot ja teet, että osaat toimia oikein hänen kanssaan. 

Vierailija
95/183 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ylläpitää asialliset suhteet, kunnes täyttää 16 vuotta. Sitten voit vastata flirttiin. Kuten sanotaan, vanhana ei kadu sitä mitä teki, vaan sitä mitä jätti tekemättä.

Vahvasti tämä, kaduttaa nyt vanhana kaikki panot mihin oli mahdollisuudet mutten pannut.

Oletko haudasta noussut Kalle Päätalo? XD

Vierailija
96/183 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä toimintaa teini-ikäisille tytöille. Kaikki miehet tietävät tämän.

Tuollainen oli kuvattu sarjassa Doc Martin. Oli lääkäri *hieman* kiusaantunut.

Vierailija
97/183 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei itsekään ole teiniä vanhempi, jotenkin kirjoituksessasi kuultaa tietynlainen mielihyvä.

Vierailija
98/183 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa panna sitä.

Alaikäiseen sekaantumista ja raiskausta kannatat, hyi helvetti.

Vierailija
99/183 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat sen tulla istumaan viereen. Laitat reiden reittä vasten. Eiköhäm se kohta ala sivellä sun sisäreittä ylemmäksi ja ylemmäksi, Tiktokista saaduilla vinkeillä. 

Et tietenkään reagoi mitenkään. Laukeat vain kalsareihisi, sanot ystävälllisesti "olet kaunis tyttö"  ja avaat läppäriltä työsähköpostisi

🤣

Vierailija
100/183 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa, teinitkö ei tunne seksuaalisia tunteita, haloo. Ei saa mennä niihin mukaan tietenkään.

Olisi kerrottavaa tästä. Tuli sen verran oltua ystävä tyttärien kanssa nuoruudessa mutta vain kavereita ja etäältä. Yhden ainutta en tavannut. Haaveiltiin vain kirjekavereina, kuten silloin oli tapana. Ei ollut somea, puhelimiakaan, kuin vain ne langan päässä jäpöttävät.

Haaveilivat ihan - kröhöm! Ette te tajua, ellette ole tehneet/harrastaneet moista. Tytöillä on kuule ajatuksensa todellakin. Myös tekosensa. Sen voin todellakin sanoa. Terkut ko. Kaveritytöille. Ette te minua tästä tunne mutta voitte leikkiä tuntevanne ja hymyillä päivään...