Tuleeko täällä joku niin köyhästä suvusta, ettei saanut aikoinaan vanhemmiltaan mitään perinnöksi??
Kommentit (52)
Minä Lars-Johan Jocke Grönholm. Perinnöksi tuli vanhoja kirjeitä ja postikortteja.
Onko täällä merkittävä osa niin vanhoja että useiden vanhemmat ovat kuolleet?
Vierailija kirjoitti:
Miten niin kuolleet??
Olen 5-kymppinen ja vanhempani ovat edelleen elossa. En ole köyhistä köyhin, mutta en kyllä mitään omistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin kuolleet??
No kun perinnöstä puhutaan...
Miksipä ei, viisikymppisellä voi hyvinkin olla molemmat vanhemmat kuolleet.
Vierailija kirjoitti:
Olen 5-kymppinen ja vanhempani ovat edelleen elossa. En ole köyhistä köyhin, mutta en kyllä mitään omistakaan.
V*tun luuseri!
Diabetes ja reumatismi periytyivät. Ja köyhyys.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni.
Vanhempansa keksivät alkaa yrittäjiksi kuusikymppisinä, sössivät asiansa ja kaikki meni.
Mitä sitten jos omia rahojaan käyttivät? Ei heidän rahansa vielä elossa ollessaan ole mitään "poikansa perintöä" vaan heidän omaa rahaansa.
T itse rahansa kerännyt
Isäni. Isäni äiti takasi erään ihmisen lainan. Tyyppi ei lainaansa maksanut ja isovanhempani menettivät ison maatilan.
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhemmat kuoli vasta kun olin tienannut oman omaisuuteni. Vanhempien omaisuus oli sitten vain taskurahaa.
Jankkaaja tuli ja kohta se tulee paskomaan tämänkin ketjun
Nykysuomalaisen vaurastumisen tai vauraana pysymisen paras tae on kunnon perintö. Palkkatöillä harva rikastuu eikä niitä riitä kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Kysyt tätä kolmen kommentin jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin kuolleet??
No otsikossa kysytään vanhemmilta saamatta jäädystä perinnöstä. Perintöä saadaan vasta kun vanhemmat ovat kuolleet. Sitä ennen ei ole perintöä vaan vanhempien omat rahat. Ennakkoperintö on oma juttunsa.
Sain perinnöksi 100 euroa. Muut perintörahat vanhempani tuhlasivat elämiseen.
Olen kotoisin Jakomäestä, joten mitäs luulet? Vanhemmilta ei jäänyt perinnöksi mitään varallisuutta. Nekin vähät tavarat mitä jäi, kannoin roskiin.
45-vuotiaana olen ollut työelämässä jo 22 vuotta, ja omaisuutta on kertynyt tähän mennessä 870 000 euron edestä, siihen kuuluvat asunto ja loma-asunto sekä auto.
Vierailija kirjoitti:
Olen kotoisin Jakomäestä, joten mitäs luulet? Vanhemmilta ei jäänyt perinnöksi mitään varallisuutta. Nekin vähät tavarat mitä jäi, kannoin roskiin.
Siinäpä kunnon prole. Mitään jakamista ei tosiaan jää tietyillä seuduilla eläville.
Mieheni.
Vanhempansa keksivät alkaa yrittäjiksi kuusikymppisinä, sössivät asiansa ja kaikki meni.