Miehelleni ei kelvannut uudi rivitalo ja sahkoautopaikka
Muutamme viikon päästä upouuteen rivitaloasuntoon jonka valitsimme mm sen takia että asunnossa on katollinen autopaikka sähköautonlatausvehkeineen. Tosin autopaikka oli oma osakkeensa ja maksoi 4500e.
Nyt mies on sitä. Ieltä että uusi asunto on ihan p..ska ja lataus siellä kallista. Lataa automme edelleen kirkonkylän kaupan parkissa. Hoh
Kommentit (26)
No mitäs lataus maksaa rivarin latauspaikalla?
Patteriauto on persaukisuuden varmin symboli.
No mitä väliä missä lataa jos itse lystin maksaa .
Kaupan pihassa lataaminen tuskin on ilmaista sekään.
Eihän se ilmaista muuallakaan ole. Onko mies laskenut paljonko maksaa kotona ja kylällä? Voihan se kotilaturi kelvata kun alkaa sysipaskat syyskelit ja talvisäät. Ei ehkä innosta kylilllä rämpiä.
Onko siellä edes sähkötupakointipaikkaa?
No jos mies haluaa tehdä elämänsä hankalaksi. Ja jos noin höntti juttu oli edes totta.
Ei ehkä kelvannut kirjoitustaitosikaan 😅
Halpa on autopaikka, jos 4,5k uudessa rivariyhtiössä.
Taidetaan matkustaa syvemmälle Suomeen kuin Kehä III?
Yksinkö teit päätöksen muutosta vai miksi mies nyt on sitä vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kotilatausasema, mutta ainakin Lidlissä ja Motonetissä lataan halvemmalla. Eikä sähkösopimukseni ole edes aivan niitä kalleimpia, sikakallis toki ja lisänä kallis siirtomaksu.
Siis eikö rivareissa lataukset mene omasta sähkölaskusta? Meillä ol-talossa lataustolppa ja tulee paljon paljon haövemmaksi ladata siitä kuin maksullisesta. Meillä on pörssisähkö ja lataus on ajastettu yön halvoille tunneille. Usein hinnat ovat jopa negatiivisia.
VaahtoVasara kirjoitti:
Halpa on autopaikka, jos 4,5k uudessa rivariyhtiössä.
Taidetaan matkustaa syvemmälle Suomeen kuin Kehä III?
Et sitten lukea osaa...
Halpa on parkkiruutu kun vastaava maksaa Vantaalla jopa 20 tuhatta plus kk-maksu päälle. Stadissa pulitat hallipaikasta jopa 60 tuhatta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kotilatausasema, mutta ainakin Lidlissä ja Motonetissä lataan halvemmalla. Eikä sähkösopimukseni ole edes aivan niitä kalleimpia, sikakallis toki ja lisänä kallis siirtomaksu.
Uskomatonta,olen luullut että se lataaminen on lähes ilmaista,ainakin kun lukee näitä vertailuja,sähköauto vs polttomoottoriauto
Eiku pörssisähkölle ja auto lataukseen halvimpina tunteina.
Jätä se