Tuleeko täällä joku niin köyhästä suvusta, ettei saanut aikoinaan vanhemmiltaan mitään perinnöksi??
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni.
Vanhempansa keksivät alkaa yrittäjiksi kuusikymppisinä, sössivät asiansa ja kaikki meni.
Mitä sitten jos omia rahojaan käyttivät? Ei heidän rahansa vielä elossa ollessaan ole mitään "poikansa perintöä" vaan heidän omaa rahaansa.
T itse rahansa kerännyt
Edellinen vastasi kysymykseen, ei syyllistänyt vanhempiaan.
"Sössivät asiansa" kuulostaa kyllä syyllistämiseltä minusta.
Yrittäjä voi toki sössiä asiansa, mutta paska voi sattua tuulettimeen muutenkin.
Sain perinnöksi isäni käsin 50-luvulla tekemän piirongin ja ilmavalokuvan hänen kotitalostaan (maatila). Olen 60 v. mies.
Äidiltä sain jotain 300 euroa. Isä testamenttasi kaiken yhdelle sisarukselle. Itse puolisin kanssa hankittua omaisuutta on 450000 euroa ja velkaa joku 80000 euroa. Ikää on 50+
Vierailija kirjoitti:
Äidiltä sain jotain 300 euroa. Isä testamenttasi kaiken yhdelle sisarukselle. Itse puolisin kanssa hankittua omaisuutta on 450000 euroa ja velkaa joku 80000 euroa. Ikää on 50+
Yhdelle sisarelleen? No aina voi hakea testamentista huolimatta lakiosuutta.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä merkittävä osa niin vanhoja että useiden vanhemmat ovat kuolleet?
Katso noita gallupeja niissä on paljon 50 - 70 vuotiaita. Mun vanhemmat kuoli kun olin 4-kymppinen.
Joku vajaa 3000€ sain perintöä jotain huonekaluja ja käyttötavaraa myös.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tehtailet typeriä aloituksia?
Saa kertoa.
Olen aina ollut köyhä..lapsuus oli köyhää ja nuoruus ja nyt vanhempana on köyhä ja työtön..
Tämä on ihan perittyä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin 30- vuotias kun vanhemmat olivat jo kuolleet. Meitäkin on, jotka menettävät vanhempansa keskimääräistä nuorempina.
Sain perinnöksi vain ahdistuksen, huonon itsetunnon ja kasan jotain rojua millä ei tee mitään.
Me olemme kaikki samalla viivalla.