Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka uupuneet helteestä siten, että tänään huono fiilis

Vierailija
16.07.2025 |

Minun olisi pitänyt tänään tehdä jo asioita, mutta en jaksa. Huono olo. Katson kauhulla päivän sääennustetta. En jaksa enää.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokavalio, liikunta ja lepo. 

Niin? Tänäänkin piti mennä salille, mutten pysty. Syön normaalisti. Nukun 7-8 tuntia. Ap

Vierailija
22/54 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ajatelkaa, että monet meistä menevät töihin tekemään fyysistä työtä, ja te ruikutatte ja uuvutte pelkästä kotona lorvimisesta.

Mä olen nuorena ja terveenä juossut tunnin lenkin 29 asteen helteessä. En sairastuttuani kroonisesti jaksa enää edes olla kuumassa ja vauvavuonna keho on muutenkin kovilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuman hikisen yön jälkeen ei tosiaan jaksa mitään.

Et sitten avannut yöksi ikkunaa, ettei vaan tule kurkku kipeäksi?

Kaikki asunnon ikkunat olo yön auki. Lämpötila asunnossa laski alimmillaan noin 24 asteeseen, joka valitettavasti on liikaa sekin. 

Vierailija
24/54 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla joissa lämmintä on normaalistikin asiat hoidetaan aamulla ja illalla, päivät levätään sisätiloissa. Suomessa vedetään kinkkukiusausta ja ryystetäännkahvia päälle, sitten mennään kahdeltatoista kirkkoon asioita hoitamaan. ootte te typeriä.

Vierailija
25/54 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla joissa lämmintä on normaalistikin asiat hoidetaan aamulla ja illalla, päivät levätään sisätiloissa. Suomessa vedetään kinkkukiusausta ja ryystetäännkahvia päälle, sitten mennään kahdeltatoista kirkkoon asioita hoitamaan. ootte te typeriä.

Heh, noinhan se on.

Vierailija
26/54 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saispa kaupasta vaikka sellaisia ilmastointilaitteita, olis aika hienoa.

Vierailija
27/54 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokavalio, liikunta ja lepo. 

Niin? Tänäänkin piti mennä salille, mutten pysty. Syön normaalisti. Nukun 7-8 tuntia. Ap

Ei se määrä vaan se laatu. 

Vierailija
28/54 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia taidetaan jopa myydä?🤔 Reilun 500km päässä opiskeleva tyttäreni ainakin kertoi käyneensä sellaisen ostamassa, kun yksiö alkoi olemaan kuuma. Voin soittaa hänelle ja kysyä.

Vierailija
29/54 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä yöllä voi tulla hiki, vaikka kaikki ikkunat olisivat apposen auki. Suomessa rakennetaan niin hyvin, että asunnot varaavat lämpöä erinomaisesti ja pitkään. Ei riitä yksi yö tuuletusta, jotta kämppä viilenisi.

Puutalo viilenee yöllä parissa tunnissa. 

Vierailija
30/54 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta miten ihmiset tulevat nälvimään "minä sitä ja minä tätä". Tyypillistä suomalaisuutta vähätellä toisen kokemuksia korostaen kuinka itse on niin pystyvä😂 " minäpä juoksin maratonin 45 asteen helteessä." 

Vierailija
31/54 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki asunnon ikkunat olo yön auki. Lämpötila asunnossa laski alimmillaan noin 24 asteeseen, joka valitettavasti on liikaa sekin. 

Suorastaan viileää, meillä nyt 25,5 ja nukutti todella makeasti

Vierailija
32/54 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei auta ulkona kadulla. Ap

Vierailija
33/54 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei auta ulkona kadulla. Ap

Älä mene uupuneena kadulle.

Oletko holhouksen alainen vai mitä ihmettä?

Vierailija
34/54 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilp jauhaa

En tiennyt, että ilp on myös mylly. Ei kai viljan puintikausi ole vielä edes alkanut? Raakoja jyviäkö jauhat? Vain homeisia?

Vierailija
35/54 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastin nuorena ja terveenä lämpöä, jopa hellettä. Mitä enemmän aurinkoa, sen ihanampaa. Nyt sydänsairaana helle käy kunnon päälle ja kaikki pienetkin askareet vaativat ponnistuksia. Tänään pitää mennä lääkäriin ja apteekkiin ja ajatuskin jo hirvittää, kun en omista autoa. Onneksi saan tehdä kotona töitä, niin normipäivänä ei ole pakko liikkua ulkona ollenkaan. 

Vierailija
36/54 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää ja rasittaa. Nyt olen salilla viileässä, mutta kohta pitää mennä töihin. Sekin ois ihan ok, vissyn voimalla menis ihan hyvin, mutta työkaveri on ihan karsee huomiohuora ja vaatii koko ajan huomiota jutuilleen. En jaksa sitä muutenkaan niin nyt vielä vähemmän.

Vierailija
37/54 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Syön suolaa ja juon vettä. Nestetasapaino on kunnossa. Illalla viileä suihku.

Vierailija
38/54 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta miten ihmiset tulevat nälvimään "minä sitä ja minä tätä". Tyypillistä suomalaisuutta vähätellä toisen kokemuksia korostaen kuinka itse on niin pystyvä😂 " minäpä juoksin maratonin 45 asteen helteessä." 

Hih hih

Vierailija
39/54 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ihan helvetin naurettavaa parkua asiassa johon voi itse vaikuttaa. 

Vierailija
40/54 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilp jauhaa

En tiennyt, että ilp on myös mylly. Ei kai viljan puintikausi ole vielä edes alkanut? Raakoja jyviäkö jauhat? Vain homeisia?

Heko heko ku olet hauska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan