Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miami vs Dubai - Kummassa lomailet mielummin talvella?

Vierailija
08.02.2024 |

Ennen kuin kävin Miamissa olin kuullut palljon että se olisi samanlainen kuin Dubai mutta ei se kyllä ole. Toki molemmissa 25+ talvella (sekä ilma että merivesi), isoja kaupunkeja merenrannalla, kaukokohteita. Niissä on kuitenkin iha eri tunnelma koska Miami on paljon pienempi, latinalaisamerikkalaisen kulttuurin vaikutuksen alaine, paljon aidompi ja enemmän rantakohde. Itse pidän enemmän Miamista.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vähänkään omilla aivoillaan ajatteleva, edes hitusen ihmisoikeuksista välittävä kehtaa matkustaa Arabiemiraatteihin?

Vierailija
2/26 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka vähänkään omilla aivoillaan ajatteleva, edes hitusen ihmisoikeuksista välittävä kehtaa matkustaa Arabiemiraatteihin?

MIten se eroo Usasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisoikeuksien vuoksi en voisi matkustaa S-Arabiaan, vaikka se kaunis paikka onkin. Ja en harrastaisi juuri isoja kaupunkeja, varsinkin pääkaupungit tai ihmiskauppakohteet. Miami ei ole automaattisesti turvallinen, lienee muutakin vaihtoehtoa. Ellei joku käy pikaisesti siellä.

Vierailija
4/26 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubaissa mieluummin, kulttuurien sulatusuuni josta löytyy jokaiselle jotakin. Varsinkin lapsiperheille helppo ja turvallinen kohde . 

Vierailija
5/26 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi kumpaankaan, mutta jos olisi pakko valita, niin lähtisin Miamiin. Se on sentään sivistyneessä länsimaassa, eikä rädipäitten aavikolla.

Vierailija
6/26 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubai ehdottomasti, Usa on liian sivistymätön

Vierailija
7/26 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ehkä vähän muovisia, mutta Miami ilman muuta parempi. Ihan eri sarjassa.

Vierailija
8/26 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään molemmista. Dubai on ihana, siisti ja turvallinen lomakohde viikon löhölomalle talvella. Lyhyillä lennoilla pääsee varmaan lämpöön.

Miamiin pitää ainakin minun matkustaa vähintään 2 viikoksi. Siellä pitää olla auto vuokralla. Hienoja paikkoja ja pitkät välimatkat. Itse en ihan Miamista tykkää vaan mieluummin matkustan pienempiin paikkoihin siihen lähelle.

Molemmat paikat siis tosi kivoja, mutta hyvin erilaisia ja erilaiseen lomaan soveltuvia.

Vierailija
9/26 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kummassakaan, enkä varsinkaan rättipäiden maassa.

Vierailija
10/26 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubai on paljon hienompi mesta, Miami on rikollisten pesä

Vierailija
11/26 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kummasakaan sillä Dubai on tylsä ja kuuma. Miami täynnä huumehörhöjä ja liikkumaan ei pääse kuin autolla kun taksitkin on epäluotettavia. Ihmiset täysiä ilkimyksiä. Yhden kerran olen ollut tiilimuurin takana joissa de nirot ym käyvät. 3pv menetteli ja huoneita riitti.Tylsää joten nauttikaa suomen luonnosta jota siellä ei ole.

Vierailija
12/26 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat ehkä vähän muovisia, mutta Miami ilman muuta parempi. Ihan eri sarjassa.

Miami ei minusta ole kovin muovinen mutta Dubai sen sijaan on

Vierailija
13/26 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisoikeuksien vuoksi en voisi matkustaa S-Arabiaan, vaikka se kaunis paikka onkin. Ja en harrastaisi juuri isoja kaupunkeja, varsinkin pääkaupungit tai ihmiskauppakohteet. Miami ei ole automaattisesti turvallinen, lienee muutakin vaihtoehtoa. Ellei joku käy pikaisesti siellä.

Dubai ei olekaan Saudi-Arabiassa niin tuo ei ole ongelma!

Vierailija
14/26 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan elitistinen kysymys. Molemmat mulle ihan utopiaa, mutta jos tosiaan voisi valita, niin totta kai Miami. Ei kiinnosta musuvaltiot.

Vierailija
15/26 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miami ei minusta ole kovin muovinen mutta Dubai sen sijaan on

Minusta on.

Vierailija
16/26 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dubaissa mieluummin, kulttuurien sulatusuuni josta löytyy jokaiselle jotakin. Varsinkin lapsiperheille helppo ja turvallinen kohde . 

Orjilla ja öljyrahalla rakennettu. Ihmisoikeudet, niin naiset, kuin homot eivät ole ihmisiä. Kaikki ulkopuoliset ovat toisen luokan kansalaisia. Ei todellakaan Dubaihin.

Vierailija
17/26 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/26 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubai 💚

Viikko sitten kotiuduin sieltä. Oli ihana loma.

Vierailija
19/26 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon reissanneena en lähtisi kumpaankaan. Viihdyn nykyään oikein hyvin Suomessa niin kotona kuin lomailemassa.

Vierailija
20/26 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mieti ihan itse : https://youtu.be/OuVHkDPensg?si=yyA_eCRhFvL4rdJp

vai :  https://youtube.com/shorts/z3v7uArMtig?si=DfEKCS3svRoSoZW-

Miten Istanbulilainen kebab ravintola liittyy Dubaihin? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi