Paras aurinkorasva? Käsivarsiin näkyy tulevan pisamia vaikka spf50 käytössä
Juujuu, suojaava vaatetus paras mutta nyt haussa aurinkovoide vartalokäyttöön. Suosituksia? Ei kovin vahvan tuoksuinen. Pitää olla veden/hien kestävä. Nyt käytössä nivean sensitive https://www.nivea.fi/tuotteet/sensitive-immediate-protect-sun-lotion-sp…
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Apteekista ostin aurinkorasvaa. Se on täysin hajutonta ja leviää hyvin. Kasvoille on oma aurinkovoiteensa, joka ei ole niin paksua. Levitän myös pyöräillessä reilusti käsiin aurinkosuojaa 50. Aurinkorasvan nimi on Avene. Suosittelen.
Avene on hyvä, ACO ja Euverin sekä Vichy. Näillä minä olen selviytynyt aurinkoallergisena. Kaikki apteekista. En usko että millään Nivealla olisin itsekään pärjännyt. Olen vaalea ja saan aurinkoihottumaa erityisesti alkukesällä. Suojaan ihoni aurinkorasvalla päivittäin. Hyvälaatuinen rasva ei jätä tahmeaa tunnetta iholle vaan imeytyy hyvin. Kannattaa ap vaihtaa se Nivea nyt ensimmäisenä oikeaan aurinkorasvaan ja muistaa että myös ikkunan läpi voi palaa, esim autoa ajaessa, mikäli ei ole suojautunut.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakkomielle teillä typeryksillä on noihin aiheisiin?
No ei täällä nyt niin usein kuitenkaan auringolta suojautumisesta keskustella…
En käsitä ihmisiä jotka eivät suojaudu auringolta.
Korealainen SPF50, kaikki merkit toimineet hyvin.
Korealaiset SPF50 ihan parhaita!
Vierailija kirjoitti:
Kuka ei ole ajanut mersulla?
Miten kuuluu tähän ketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Korealaiset SPF50 ihan parhaita!
Olen pitänyt muista niiden tuotteista, mutta pari aurinkorasvaa ei suojannut tarpeeksi ja mun iho paloi. Ehkä olen vain niin vaalea, että korealaisten tuotteiden kertoimet ei riitä.
Ketjuhan on täynnä retardien kommentteja mutta pisamiin taipuvaisena kysynkin että mikä vika niissä on ja miksi ei saisi tulla? Joo, spf 50 käytössä ihan aina, silti tulee sääriä myöten - ihan lapsesta saakka niitä on ollut. Vaaleat piirteet punapigmentillä, lapsenikin syntyi punatukkaisena vaalentuen kun kasvoi. En muista milloin olisin palanut, koska tosiaan se spf 50 on käytössä kesäisin. Ja pisamat ovat iholla ympäri vuoden, lisääntyvät ja voimistuvat auringossa.
Ihan huvittaa ihmiset joilla ei pisamia ole eikä tule ja väittävät pokalla pystyvän niiltä jotenkin suojautumaan.
Ja itse pisamistani tykkään, ei tarvetta poistella tai estellä. Kannattaa itsetunnolle tehdä jotain jos ne tuntuu kamalilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ei ole ajanut mersulla?
Miten kuuluu tähän ketjuun?
Tämä on se paskakasa, joka jankkaa tähän ja kymmeniin muihin vanhoihin ketjuihin useasti päivässä puutaheinää. Tehnyt tätä vuosia. Onneksi ylläpito poistaakin noita viestejä. Joko pakkomielteinen mielisairas henkilö.
Spf 100, vain yksi tuote, sitä saa apteekista.
Laitahan pitkät hihat niin on paras suoja.
Mikä vika pisamissa.