Mikä mahdollisuus lapsettomalla 42vee miehellä on löytää parikymppinen nainen?
Pukeudun valkoisiin tennareihin, huppareihin, käytän lippiksiä jne
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Tulot ja painoindeksi?
65k, lievä ylipaino
Sori, mahdollisuudet ovat aivan onnettomat. Kokeile löytää mieluummin joku 30-35v nainen.
Helppoa jos olet kohtalaisen näköinen.
Thaimaaseen. Sieltä löytyy nuoria baarityttöjä, jotka odottavat farangeja. Rahaa täytyy olla, että saa rakkautta. Mitä enemmän on rahaa, sitä enemmän saat rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Tulot ja painoindeksi?
65k, lievä ylipaino
Unohda naiset ylipäätään. Surkeat tulot ja lihavakin vielä. Yök.
41v seurustelin 19v naisen kanssa. 7kk armotonta panemista. Sit ei auttanut enää sekään. Kyllä se lapsimaisuus sieltä puski esiin niin raskaasti. Riitatilanteet oli kyllä hauskoja. Aikuinen nainen imitoi mun ääntä ja irvistelee. Ihan samalla tapaa kun mun 14v teini.
Onko ikä ainoa kriteeri? Ei kukaan täyspäinen perusta parisuhdetta pelkkiin ulkoisiin asioihin. Itsellä ainakin parisuhteen kriteereinä olisi ennenkaikkea luotettavuus, äly, huumorintaju ja yhteiset kiinnostuksen kohteet.
Jos olet kuuluisa tai rahaa riittää, niin ei mitään ongelmaa!
Olet vanhus 2-kymppisten silmissä. 😅
Olen aloittajan ikäinen nainen ja minun lapset ovat 19- ja 23-v. Kylläpä oksettaisi, jos kumpi tahansa toisi ikäiseni kurpan näytille. Onneksi ovat pysyneet ikäisissään.
Vierailija kirjoitti:
Silti aika moni 40v paneskelee näitä pikku tyttöjä. Osa jopa seurustelee heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti aika moni 40v paneskelee näitä pikku tyttöjä. Osa jopa seurustelee heidän kanssaan.
Ai oikein moni, onko ihan tilastoja vai olisikohan kuitenkin setämiehen shittiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aloittajan ikäinen nainen ja minun lapset ovat 19- ja 23-v. Kylläpä oksettaisi, jos kumpi tahansa toisi ikäiseni kurpan näytille. Onneksi ovat pysyneet ikäisissään.
Niinpä. Noin tekee onneksi lähes kaikki tuonikäiset, poislukien daddy issues -ongelmaiset.
Vierailija kirjoitti:
Oli muuten aika kuumottava tilanne kun tää mun 19v halusi esitellä mut vanhemmilleen. Toki he tiesivät että olen vanha "41" mutta tuossa tapaamisissa he vasta tajusivat sen oikeasti. Kun juteltiin historiasta. Niin ollaan oltu vanhempien kanssa samassa koulussa. Minä pari luokkaa isää alempana ja äitiä ylempänä.
Kuka 20-vuotias nuori sekaantuu vanhukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai oikein moni, onko ihan tilastoja vai olisikohan kuitenkin setämiehen shittiä.
En tiedä onko tilastoitu. Mä seurustelin itse 22v nuoremman kanssa. Kaveri seurustelee edelleen 20v nuoremman kanssa. Työkaveri seurustelee itseään 24v nuoremman kanssa = ovat seurustelleet jo kauan on 2 lastakin.
Itse löysin Filippiineiltä. Hän on 21v ja kotoisin Iloilon saarelta. Opiskelee vielä vuoden Bachelor of science tutkintoa. Tapasin hänet kesäkuussa ja syyskuussa menen uudelleen.
M48
Vierailija kirjoitti:
Kuka 20-vuotias nuori sekaantuu vanhukseen?
40v ei ole vanhus. Erittäin monissa urheilulajeissa esim mailman parhaat ovat 35-45v. Toinen kommentti. Mailman seksikkäimmät miehet listalla on hyvin usein +40v miehiä.
Minä olen toteuttanut tuon. Olen 45-vuotias mies ja avovaimoni on 22-vuotias.