Miksi tunikaa pidetään nolona vaatteena?
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Tunika itsessään ei nolo, mutta siihen yhdistettynä pohjemittaiset leggingsit on kauheat.
Alusvaattetko pitäisi vilkkua alta?
Vierailija kirjoitti:
Tunikat on kivoja jos ne on nättejä ja ohuita. Tykkään muutenkin pitkistä t-paidoistakin lyhyitä enemmän juuri käytännöllisyyden takia.
Legginsejä en käyttäisi ikinä lyhyen yläosan kanssa mutta mekkojen alle laitan polveen ulottuvat. Sitten on mukavampi olo eikä haittaa vaikka hameen helma vähän tuulessa liehuisikin.
Nuorena en hameiden alla ylimääräisiä housuja pitänyt mutta silloin mekotkin oli istuvampia eikä koko ajan niin tuullutkaan kuin nykyään.
Mitä sulla on tunikan alla helteellä? Itse käytän vaatetta peittämiseen joten aika inhaa ois pelkissä alkkareissa ja tunikassa olla.
Ollessani nuori vanhempia naisia paheksuttiin, jos käyttivät samantyylisiä vaatteita kuin mitä nuorempana. Ajateltiin että ovat jämähtäneet vaatteisiin, jotka eivät enää sovi, kuvittelevat olevansa nuoria edelleen jne. Nyt vanhempana kun luen näitä kommentteja täällä, voi vain todeta että sama nokkiminen jatkuu kenties pahempana kuin ennen. Nainen joka on ylittänyt tietyn iän on aivan vapaata riistaa kaikelle arvostelulle.
Tämä on siksikin outoa, että me huonolla maulla pukeutuvat tiedostamme omat ulkonäköongelmamme emmekä suinkaan edes tavoittele samoja miehiä kuin nuoremmat ja muodikkaasti pukeutuvat. Nostaako siis tämä paremmin pukeutuvien itsetuntoa? Vai oletteko vain muuten ilkeitä ja pinnallisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunikat on kivoja jos ne on nättejä ja ohuita. Tykkään muutenkin pitkistä t-paidoistakin lyhyitä enemmän juuri käytännöllisyyden takia.
Legginsejä en käyttäisi ikinä lyhyen yläosan kanssa mutta mekkojen alle laitan polveen ulottuvat. Sitten on mukavampi olo eikä haittaa vaikka hameen helma vähän tuulessa liehuisikin.
Nuorena en hameiden alla ylimääräisiä housuja pitänyt mutta silloin mekotkin oli istuvampia eikä koko ajan niin tuullutkaan kuin nykyään.
Mitä sulla on tunikan alla helteellä? Itse käytän vaatetta peittämiseen joten aika inhaa ois pelkissä alkkareissa ja tunikassa olla.
Tunikan alla on rintsikat, pikkarit ja polveen ulottuvat sortsit. Tai jotkut muut ohuet housut. 3/4 pituiset tai täysmittaiset puolipellavahousut vaikka. En käytä legginsejä muutoin kuin mekon alla. En edes urheillessa. Tuntuisi omituiselta liikkua pelkissä pitkissä kalsareissa, jollaiset legginsit itseasiassa on.
Oli aika kun miehillä oli puvut ja hattu, naisilla jakkupuvut ja hattu.
Tyylikkyys oli avainsana.
Vierailija kirjoitti:
Tunika itsessään ei nolo, mutta siihen yhdistettynä pohjemittaiset leggingsit on kauheat.
Höpö höpö minua miehenikin aina kehuu että näyttää kauniilta kun laitan tunican, caorileggarit ja crocsit. Minulla on sutjakat sääret ja iso maha niin sopii parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö minua miehenikin aina kehuu että näyttää kauniilta kun laitan tunican, caorileggarit ja crocsit. Minulla on sutjakat sääret ja iso maha niin sopii parhaiten.
Caprileggarit siis hihhi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina noita pellavahousuja?! Ne rypistyvät alle aikayksikön, kurtistuvat pesussa.
En ole silittänyt vaatteitani vuosiin, enkä aio alkaakaan. Vaatteiden pitää olla pese-ja-pidä.
Pellavahousut tekevät ei-mallin mitoissa olevasta pulimummon näköisen. Todella epäsiistin näköiset.
Tietty voi hankkia sekoitekankaiset tai keinokuituiset, jotka eivät rypusty. Mutta samalla menetetään pellavan hyvät puolet kesävaatteena.
Tässä haettiin kesävaatteita keski-ikäisille ja pellava hengittää hyvin sekä näyttää materiaalina hyvältä keski-ikäisillä. Kuten itse sanoit, voi etsiä vaikka 50% pellavahousut jos ne pysyisi paremmin suorana.
Pellavassa on se huono puoli, että näkyy läpi. Ja päibän käytön jälkeen ihan rutussa kuin olisi viikon käyttänyt putkeen.
Valitse ihonväriset alusvaatteet. Ja tuo rypistyminen on vain siedettävä jos aikoo pellavas käyttää.
Olen 66 enkä ikinä pitäisi tunikaa. En ole vielä nähnyt yhtään naista, jota tunika imartelisi.
Vierailija kirjoitti:
Olen 66 enkä ikinä pitäisi tunikaa. En ole vielä nähnyt yhtään naista, jota tunika imartelisi.
Nyt näkyy kuvastoissa lyhyitä mekkoja joita voisi kutsua tunikoiksi. Niitä on vaikka minkä mallisia.
Ihana iso t-paita on kai tunika.
Siinä on söpö nalle,luulen että on yöpaita,mutta mulla päiväkäytössä.
Tykkään kovasti. Käytän myös vajaamittaisten housujen kanssa, en ole myöskään lihava. Ihana vaate. Ajatelkoot mitä huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tunika ei imartele ketään. Varsinkin vajaamittaisten housujen kanssa se lihottaa ja lyhentää. Mutta iso osa paksumahaisista tädeistä kokee, että juuri tuo yhdistelmä pukee heitä. Juu ei.
Onko olemassa mitään vaatetta, jossa paksumahainen täti ei näytä paksumahaiselta tädiltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunika ei imartele ketään. Varsinkin vajaamittaisten housujen kanssa se lihottaa ja lyhentää. Mutta iso osa paksumahaisista tädeistä kokee, että juuri tuo yhdistelmä pukee heitä. Juu ei.
Onko olemassa mitään vaatetta, jossa paksumahainen täti ei näytä paksumahaiselta tädiltä?
Niinpä. Tunikassa maha sentään piiloutuu eikä roiku näkösällä.
En ole ikinä kuullutkaan, että tunika olisi jonkun mielestä nolo vaate.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shortsit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunikan alla on rintsikat, pikkarit ja polveen ulottuvat sortsit. Tai jotkut muut ohuet housut. 3/4 pituiset tai täysmittaiset puolipellavahousut vaikka. En käytä legginsejä muutoi
Miksi tarvitsee olla polveen ulottuvat sortsit? Itse käytän lyhyitä, ne eivät edes näy tunikan alta.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kuullutkaan, että tunika olisi jonkun mielestä nolo vaate.
Ei se olekaan, täällä vain on niin ilkeitä ihmisiä, aina pitää olla toisia nokkimassa. Joku niillä viiraa korvien välissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljaat kintutko pitäisi olla?
Miksi ihmeessä pitäisi? Oletko kuullut housuista?