Piti lähtee lomareissuun mutta (koirista)
Piti lähtee elokuussa lomareissuun. Mulla on kaks koiraa, sellaisia ettei nyt ihan kelle vaan voi antaa. Hoitolaan en voi viedä kun toisen rokotukset ei ole ajan tasalla. On jo vanha koira..
Vuosi kaudet oon vienyt koirani lähisukulaiselleni. Ja siihen luottanut. Mutta nyt siellä maistuu aika paljon alkoholi ja heidän omilla koirilla on jatkuvasti käyny jotain tilanteita että saanu lääkärissä paikkailla. Olisin ottanut koirat mukaani, mutta majoitukseen ei saa ottaa lemmikkejä.
Oon alkanut miettii jo vaihtoehtoa että en joko mene ollenkaan. Vaikka tätä olen innolla odottanut.. tai otan uuden majoituksen mihin voi koirat tulla. Täs tilanteessa vaa tulee vähän takkiin enemmän.
Ja ei, mulla ei ole muita vaihtoehtoja mihin viedä.
Kommentit (33)
Rokotukset?? Meillä ei ole koirilla kuin rabies ei muuta.
Minulla lähtee koirat lomalle mukaan. Yövymme hotelleissa, joihin voi koiran viedä.
Vierailija kirjoitti:
Rokotukset?? Meillä ei ole koirilla kuin rabies ei muuta.
Hoitolaan viedessä pitää olla rokotukset kunnossa.
Rabies riittää, meillä ei ole koskaan muuten rokotettu koiria ja terveinä on olleet ja vapaana.
Vie koirat piikille, Suomessa on liikaa koiria ja niiden paskaa ja kusta. Koirat on ällöttäviä.
"Hoitolaan en voi viedä kun toisen rokotukset ei ole ajan tasalla"
Rokotuta se = problem solved.
Koirille paras tilanne on se että saavat olla kotonaan ja siellä käy joku heitä huolehtimassa (ruokinta, ulkoilutukset) ja viettämässä aikaa niiden kanssa. Luulisi nyt jonkun tutun tutun serkun tädin nuoren joka on todella koirarakas ottavan tästä koppia kun maksat hoidosta. Hoitola vaihtoehdoista olisi stressaavin paikka niille.
Netistä löytyy sivustoja ja sovelluksia koirien hoidosta, löytyy hyvinkin kokeneita hoitajia.
Voivat käydä vaikka etukäteen tutustumassa koiriin.
Joku hoitaja/hoitopaikka on kuitenkin hyvä olla varoiksi olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla lähtee koirat lomalle mukaan. Yövymme hotelleissa, joihin voi koiran viedä.
Hyi yök. En tajua että koirat saa viedä hotelliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon jotenki ymmärtänyt että tietyt huoneet on lemmikeille. Ja maksamaan se enemmän kun siivous on näiden jälkeen isompi
Vierailija kirjoitti:
Pyydä joku hoitamaan niitä sun kotiin.
Näitä vapaaehtoisia on. Luotettaviakin esim. 4H-nuoret mahtaako niitä olla vielä. Onko naapureissa sellaisia jotka voi ulkoiluttaa ja syöttää..
Vierailija kirjoitti:
Koirille paras tilanne on se että saavat olla kotonaan ja siellä käy joku heitä huolehtimassa (ruokinta, ulkoilutukset) ja viettämässä aikaa niiden kanssa. Luulisi nyt jonkun tutun tutun serkun tädin nuoren joka on todella koirarakas ottavan tästä koppia kun maksat hoidosta. Hoitola vaihtoehdoista olisi stressaavin paikka niille.
Myös 4H yhdistyksellä on koulutettuja dogsittereitä.
Vierailija kirjoitti:
Plus päivittäiset videopuhelut niin eiköhän se lyhempi loma mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et tiennyt, niin hotelleissa on lemmikkihuoneet erikseen. Turha yökötellä.
Vierailija kirjoitti:
Pidin pitkään hoitolaa, ei ne stressaa siellä . Harhaluulo. On koirille kuin lapsille päiväkoti
Mitä rotua? Saattaisin tietää ratkaisun
Pyydä joku hoitamaan niitä sun kotiin.