Piti lähtee lomareissuun mutta (koirista)
Piti lähtee elokuussa lomareissuun. Mulla on kaks koiraa, sellaisia ettei nyt ihan kelle vaan voi antaa. Hoitolaan en voi viedä kun toisen rokotukset ei ole ajan tasalla. On jo vanha koira..
Vuosi kaudet oon vienyt koirani lähisukulaiselleni. Ja siihen luottanut. Mutta nyt siellä maistuu aika paljon alkoholi ja heidän omilla koirilla on jatkuvasti käyny jotain tilanteita että saanu lääkärissä paikkailla. Olisin ottanut koirat mukaani, mutta majoitukseen ei saa ottaa lemmikkejä.
Oon alkanut miettii jo vaihtoehtoa että en joko mene ollenkaan. Vaikka tätä olen innolla odottanut.. tai otan uuden majoituksen mihin voi koirat tulla. Täs tilanteessa vaa tulee vähän takkiin enemmän.
Ja ei, mulla ei ole muita vaihtoehtoja mihin viedä.
Kommentit (33)
Jos tiesit että sukulaiset jonne ennen olet koirat vienyt ei tällä kertaa käy niin miksi et ole hoitanut rokotuksia kuntoon hoitolaa varten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla lähtee koirat lomalle mukaan. Yövymme hotelleissa, joihin voi koiran viedä.
Hyi yök. En tajua että koirat saa viedä hotelliin.
Voi, voi kun muitakin ihmisiä on kuin sinä
Vierailija kirjoitti:
Koirille paras tilanne on se että saavat olla kotonaan ja siellä käy joku heitä huolehtimassa (ruokinta, ulkoilutukset) ja viettämässä aikaa niiden kanssa. Luulisi nyt jonkun tutun tutun serkun tädin nuoren joka on todella koirarakas ottavan tästä koppia kun maksat hoidosta. Hoitola vaihtoehdoista olisi stressaavin paikka niille.
Uitut maksa mitään. Ne saisivat maksaa minulle että saavat olla vauvojeni kanssa
Vierailija kirjoitti:
Jos tiesit että sukulaiset jonne ennen olet koirat vienyt ei tällä kertaa käy niin miksi et ole hoitanut rokotuksia kuntoon hoitolaa varten?
Ei, vaan se on jo sovittu aikoja sitten että koirat menee sinne.
Kai tiesit tilanteen jo, kun varasit majoituksen. Maksa uusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirille paras tilanne on se että saavat olla kotonaan ja siellä käy joku heitä huolehtimassa (ruokinta, ulkoilutukset) ja viettämässä aikaa niiden kanssa. Luulisi nyt jonkun tutun tutun serkun tädin nuoren joka on todella koirarakas ottavan tästä koppia kun maksat hoidosta. Hoitola vaihtoehdoista olisi stressaavin paikka niille.
Pidin pitkään hoitolaa, ei ne stressaa siellä . Harhaluulo. On koirille kuin lapsille päiväkoti
Riippuu koirasta. Jotkut stressaa jotkut ei.
Meidän toinen koira ei osaa rauhoittua ollenkaan hoitoloissa stressin takia, kuulemma on aina ihan levoton, ulisee, vinkuu, läähättää, ripuloi, tuhoaa paikkoja. Monet hoitolat kokeiltu.
Joo tiesit jo sopiessa että jon juoppo
Vierailija kirjoitti:
No etkö ole aiemmin tajunnut, että kun ottaa koiria, ei niin vain lähdetä reissuun.
Nykyään koiranomistajat eivät huolehdi itse koiristaan, vaan aina ovat ruikuttamassa apua muualta.
Vie tosiaan rakkisi saunan taa ja lomaile sitten.
Joo o, mulla on koiria ollu jo sen verran kauan että tiedän. Ja jos koirilleni olen viimeksi tarvinnut hoitajaa varmaan 3 vuotta sitten niin kyllä nyt en uskoisi olevan kauheen usein tarve, sen sijaan itse olen usein hoitanut muiden koiria.
Vierailija kirjoitti:
Joo tiesit jo sopiessa että jon juoppo
Tiesin, mutta hallittu ja on kaikki asiat ollu hallinnassa. Mutta nyt on lähtenyt laukalle
Jännä kun koira-aloituksiin tulee aina noita koiranvihaajia huutamaan piikeistä yms. Onko niillä niin paha olo että pakko tulla aukomaan päätään ja kerjäämään huomiota? Jos ei pidä koirista niin luulisi että ei edes avaa niihin liittyviä aloituksia.
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun koira-aloituksiin tulee aina noita koiranvihaajia huutamaan piikeistä yms. Onko niillä niin paha olo että pakko tulla aukomaan päätään ja kerjäämään huomiota? Jos ei pidä koirista niin luulisi että ei edes avaa niihin liittyviä aloituksia.
Ei ole paha olo. Ne ovat ääliöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotukset?? Meillä ei ole koirilla kuin rabies ei muuta.
Hoitolaan viedessä pitää olla rokotukset kunnossa.
Meillä ei ole kyllä koskaan kysytty edes.
Miksi et laita rokotuksia kuntoon? Eikö se olisi yksinkertaisinta?
Koirahuoneet pilaa muiden vieraiden oleskelun.... Jättävät haukkumaan. Sama kun yöjunassa.