Nordea lopetti tunnuslukutaulukon ja nyt myös tunnuslukulaite pitää vaihtaa
Mistä peräkylän mummo saa uuden tunnuslukulaitteen? Ja miten vanha laite kierrätetään?
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Älypuhelimen saa muutamalla kympillä.Helpompaa olisi.
Muttei välttämättä turvallisempaa. Muissa maissa tästä puhutaan ääneen. Meillä jostain syystä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuolle pankkien perseilylle oikeasti voi mitään. Mikään ei toimi ja hirveän isot palvelumaksut vaikka mitään palvelua ei saa.
Mikä pakko sun on olla juuri Nordean asiakas? Suomessa on parempiakin pankkeja.
Kaikki ne ovat samanlaisia.
No ei ole. Nordealla vähän väliä nettimaksut ei toimi, eikä korttimaksut
- ID-laitetta et kuulemma lähtökohtaisesti saa jos sinulla on puhelimessa se sovellus jota olet onnistuneesti käyttänyt.
- Paskapuhetta.
- Asiakaspalvelija näin antoi ymmärtää ettei nyt onnistu koska sinulla ....(kuulin itse ihan asiakkaan vieressä puhelun)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuolle pankkien perseilylle oikeasti voi mitään. Mikään ei toimi ja hirveän isot palvelumaksut vaikka mitään palvelua ei saa.
ei ole jäänyt verkkopankin e-laskut ikinä maksamatta ja joka kerta kun netistä olen jotain tilannut niin kaikki on sujunut hyvin. Palvelunestohyökkäyksiä rysssssät tekee eniten Nordeaan, koska on Suomen suurin pankki, silloin on toki häikkää, kuten muissakin pankeissa
Ei ole. Nordeassa kuukausimaksu oli 7,90€, S-pankissa se on 0€. Nordean konttoreita saa etsimällä etsiä, S-pankin konttori löytyy lähimmästä Prismasta. Nordealle ei saa aikaa kirveelläkään, S-pankkiin saa ajan ottamalla vuoronumeron. Ja niin edelleen ja niin edellen.
- Miten voi sujuvasti vaihtaa pankkia S-pankkiin? Riittääkö käynti lähimmässä S-konttorissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peräkylän mummo saa uuden laitteen samalla tavoin kuin entisenkin.
Entisen laitteen hän haki rollaattorilla peräkylän pankkikonttuurista, joka on tällä välin lopetettu. Ap
Ei hakenut.
Kyllä minäkin se entisen laitteen hain Nordean konttorista.
Nyt niitä laitteita ei saa ollenkaan konttoreista. (Tytär kävi kysymässä.)
Saako id laitteen pankista tilattua vai mistä? On hyvin sekava tämän laitteen tilaaminen.
Muistan eräänkin liiduilla Nordean konttorin edessä katuun piirretyn kuvan teksteineen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Nordeassa kuukausimaksu oli 7,90€, S-pankissa se on 0€. Nordean konttoreita saa etsimällä etsiä, S-pankin konttori löytyy lähimmästä Prismasta. Nordealle ei saa aikaa kirveelläkään, S-pankkiin saa ajan ottamalla vuoronumeron. Ja niin edelleen ja niin edellen.
- Miten voi sujuvasti vaihtaa pankkia S-pankkiin? Riittääkö käynti lähimmässä S-konttorissa?
Riittää. Sieltä hoidetaan koko homma (=pankin vaihtaminen) alusta loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin sain entisen tunnuslukulaitteen opastuksen kera pankin konttorista. Tämä uusi, isokokoinen murikka, piti tilata tilata puhelimitse pankin asiakaspalvelusta maksullisella puhelulla. Posti toi laitteen kotiin pikaohjeineen ja lisää tietoa käytöstä saa netistä. En ole vielä ottanut tätä uutta, noin 4 kertaa entistä painavampaa aparaattia käyttöön.
Entisen liuskalaitteen voi hävittää elektroniikkaromuna.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei toimi? Mitä ihmettä yrität selittää? Nordean asiakkaana 30 vuotta ja aina on kaikki toiminut moitteetta. Vian täytyy olla korviesi välissä.
Törkeä pankki!!! Muutti taannoin hinnoitteluaan niin, että älypuhelimella pankkiasioitaan hoitavan kuukausimaksu on pienempi kuin kannettavalla samat asiat tekevä asiakas. Kummassakaan tapauksessa ei viedä kuraa eikä loskaa pankin lattioille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älypuhelimen saa muutamalla kympillä.Helpompaa olisi.
Muttei välttämättä turvallisempaa. Muissa maissa tästä puhutaan ääneen. Meillä jostain syystä ei.
No puhu sinä nyt ja perustele yksityiskohtaisesti miksi älypuhelinsovellus on turvaton.
Sellaisella pankilla ei tee mitään, jonka konttorin ovet eivät avaudu ilman ajanvarausta.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat tehdä elämästäsi vaikeaa ja kallista, valitse pankiksi Nordea ja puhelinoperaattoriksi Elisa.
Oletko jotenkin älyllisesti rajoittunut? Minulla molemmat ja ikinä ei ole ollut ongelmia, hinnat myös kilpailukykyiset. Oma elämä ei ole roposista kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ittee ottaa päähän että tarvii soittaa sinne pankkiin saadakseen tuon laitteen.
Soittaminen ois muuten ihan ok, mutta kun täytyy kuunnella mainoksia ym, eikä niitä voi jättää kuuntelematta kun aina välillä täytyy kuunnella tarkasti mitä nappia pitää milloinkin painella ja sitten niitä mainoksia ja kenties viulun soittoa kun kaikki asiakaspalvelijat ovat varattuja unohtamatta "äiti äiti äiti mulla on just nyt sulle tärkeää asiaa, vaikkei mulla oikeesti mitään asiaa olekaan".
Huoh.. ilman lapsiakin tuo turhan päiväinen roskan kuuntelu on raivostuttavaa.
kirjaudu pankkitunnuksilla soittaessasi niin äkkiää pääset ilman mitään tenttaamista
Ja valitse soittaessasi se valinta että tarvitset apuja, itse otin sen normaalipuhelun, ei olisi pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin sain entisen tunnuslukulaitteen opastuksen kera pankin konttorista. Tämä uusi, isokokoinen murikka, piti tilata tilata puhelimitse pankin asiakaspalvelusta maksullisella puhelulla. Posti toi laitteen kotiin pikaohjeineen ja lisää tietoa käytöstä saa netistä. En ole vielä ottanut tätä uutta, noin 4 kertaa entistä painavampaa aparaattia käyttöön.
Entisen liuskalaitteen voi hävittää elektroniikkaromuna.
Mikä vika vanhassa laitteessa oli että se piti uusia?
Tai Danske, vielä parempi. Minulla sekä S että Danske ja se D pääpankkina. Kaikki toimii