Ei kannata laittaa mitään tilapäivityksiä. Kohta joku tuttu laittaa kuitenkin päivityksen perään, että "kattokaas mitä kaikkea ME ollaan
tehty loman aikana".
Just laitoin lapsen Leo's leikkimaareissusta kivan päivityksen, niin eiköhän hetken päästä toinenkin tuttu laittanut päivityksen, missä hänen lapsensa viilettää veneen kannella ja mikäs muu ranteessa näkyi kuin Leo's leikkimaan ranneke.
Eipä kannata omista loman iloista mainostaa, kun aina jollakin toisella menee paremmin ja on kivempaa.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Eli siis somepäivitykset ovat kannattavia vain silloin, kun itse on voittaja. Kuka edes miettii, kannattaako vai ei kannata somettaa? Jos päivityksen haluaa tehdä niin silloin sen tekee, eikä kannata tehdä vertailua muiden somepäivityksiin.
Kyllä. Meillä ei ole somea, mutta on digikuvia. Mies oli antanut 4-vuotiaalle vanhan pienen digikameran, että voi ottaa kuvia. Ensin oli kuvia nallelle tehdystä kahvikattauksesta ja sitten oli kuvia meidän keittiöstä... tiskejä oli sekä ruokapöydällä että tiskipöydällä.
Olin unohtanut kokonaan tuon lapsen itseottamat kuvat ja mietin tovin miksi nuo kuvat oli otettu tuon näköisestä keittiöstä 😁
En kyllä tule ikinä ymmärtämään miten joku niinkin typerä asia kuin some voi joillekin olla jotenkin iso ja merkityksellinen asia. Ei vaan aukea mulle! Itselle on täysin samantekevää mitä kukakin sinne postailee ja mistä tykkäilee. Oikea elämä on ihan jossain muualla, ja some on vain niitä kaikkein tylsimpiä hetkiä varten, kun jotenkin pitää yrittää tappaa aikaa. Parasta antia on ryhmät, joissa oikeasti saattaa olla jotain kiinnostavaakin. Ystävien tekemiset tiedän muutenkin, ja puolituttujen asiat ei kiinnosta. En tiedä selittääkö ikä (48v), vai löytyykö nuoriakin jotka ei elä somen kautta.