Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitrn joku tienaa mustikoilla 2000 euroa päivässä

Vierailija
14.07.2025 |

Itse uuvun jo kun poimin mustikat yhteen piirakkaan

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 ämpäriä.  Meidän kylällä oli ihmisiä, jotka kepeästi tuon määrän keräsi kesässä.

- - 

Kyllä 20 ämpäriä kesässä kerää helposti, jos on edes millanen marjavuosi,

Vierailija
22/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää niitä viikkotolkulla, myy kaikki kerätyt yhdellä kerralla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on aina kaikkia epärealistisia saavutuksia. Yksi ruokkii surperheen kuukaudessa satasella, toinen kerää mustikkaa kuorma-autollisen päivässä. Marjastusvinkkejä tulee köyhille läpi vuoden ja kuulemma pullojen keräämisellä voi rikastua.

Vierailija
24/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vietnamilaiset myy 95e/laatikko. Sillä saa kakstonnia kasaan, jos myy 21 laatikon.  Viikossa menee 10-15 laatikkoa. On jonoksi asti halukkaita.

Vierailija
25/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla on aina kaikkia epärealistisia saavutuksia. Yksi ruokkii surperheen kuukaudessa satasella, toinen kerää mustikkaa kuorma-autollisen päivässä. Marjastusvinkkejä tulee köyhille läpi vuoden ja kuulemma pullojen keräämisellä voi rikastua.

🤣 

Vierailija
26/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 ämpäriä.  Meidän kylällä oli ihmisiä, jotka kepeästi tuon määrän keräsi kesässä.

Kesässä, vaan ei päivässä.

Vierailija
27/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön ja olen joskus käynyt kerääs mustikoita mutta niitä on 20 km päässä joten tarvii auton. Olen kerännyt 40 litraa päivän aikana, sellainen 11 tunnin päivä. Enoni kuskasi minua mustikkapaikalle  koska autoa itsellä ei ole. Keräsin viime vuonna sellaiset 200 litraa kuukauden aikana. Siitä saa hyvät tulot jos jaksaa kerätä työttömänä.  Menen vierlä tänä kesänä keräämään itselle  20 litraa ja myyntiin 50 litraa.

Vierailija
28/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin sittarissa. Siellä oli viiden kilon loota mustikoita vajaat 55 euroa. Ja mä kun luulin, että mansikat on kalliita.

Semmoiset 181 kiloa kun käyt pikaisesti poimimassa metsästä, roudaat ne kotiin putsattavaksi ja saat vielä kaiken myytyä, niin siinähän se 2 tonnia on tienattu päivän aikana.

Vierailija
29/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin otsikon, jossa muka tienattiin mustikoita keräämällä 3000€ päivässä. Ihan naurettava väite! Ei ole kunnosta kiinni! Eniten vaikuttaa millainen mustikkasato on ja onko apajat autotien varrella. Normaalikuntoinen terve ihminen kerää parhaimmillaan muutaman sangollisen päivässä. Olen viime vuosina ostanut mustikoita 50€/10L priimalaatuista, vastapoimittua ja puhdistettua. Ämpärin on saanut kaupan päälle. 

Mikään kuntoihme ei kerää olemattomia mustikoita, eikä kanna täysiä ämpäreitä kilometrejä tiettömässä maastossa SEKÄ päivän päätteeksi (yöllä?) puhdista saalista roskista. Poimurilla kerätessä lehtiä ja muuta roskaa tulee valtavasti mukaan. Jos myyt puhdistamattomina, se näkyy hinnassa, tietysti.

Eli verottomana voi tienata muutaman sata euroa päivässä, kunhan mustikoita on poimittavaksi suht pienellä säteellä.

Vierailija
30/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tienaa.

Vierailija
31/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vietnamilaiset myy 95e/laatikko. Sillä saa kakstonnia kasaan, jos myy 21 laatikon.  Viikossa menee 10-15 laatikkoa. On jonoksi asti halukkaita.

Paljonko laatikko vetää? 20 litraa?

Vierailija
32/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla se oli 3000 euroa päivässä. Huoh.

Vierailija
33/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja joku on vetäissyt fillarilla kuusi sataa kilometriä päivässä, sekä laskenut Hervannasta fillarilla Lukonmäkeä alas yli satasen vauhdilla. Myös tämmöisiä legendoja olen kuullut. Päihdekuntoutujien horinoita.

Vierailija
34/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat on kilohinnat.

Vierailija
35/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tienaa.

Kymmeneen euroon voi päästä. 

Vierailija
36/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksin kukaan pysty. Varastamalla mummojen marjasankoja tuohon voi päästä. Mutta ei niitäkään varkaat aina löydä. Mun yritettiin varastaa kerran huusin kuin hullu ja otin videoo niin luikkivat karkuun. Olin aija lähellä eikä heti huomanneet kun olin kyykyssä puiden takana. En osaa sanoa olivatko kotimaasta. Tästä on jo kauan. 

Vierailija
37/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime viikolla se oli 3000 euroa päivässä. Huoh.

Sitten kun tuommoinen keruu lasketaan jo ammattiksi, elinkeinon harjoittamiseksi, niin siihen puuttuu jo verottaja. Saa kolmen tonnin eteen kerätä vuoden mustikkaa. Kolmen tonnin päiväansio on veroton? Suomessa. Juu juu ja siat lentää.

Vierailija
38/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se monella tonnilla kerännyt oli joku maratoonari ja ultrajuoksija.

Ei riitä normi-ihmisellä kunto kerätä kymmeniä ämpäreitä msrjoja päivässä.

Ei kyllä kerää "se maratoonari ja ultrajuoksijakaan", se on ihan saletti. Kaikkea paskaa sitä uskotaankin.

Vierailija
39/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistu vie tunnin ja sitten toimitus asiakkaille ellei myy niitä marjatrokareille mikä taas ei voi pitää paikkaansa koska sitten ämpärimäärä pitäs tuplata. haisee enemmän kuin suunnistajan kalsarit.

Vierailija
40/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras kommentti aloitukseen.