*^*ÊLOISAT loppuviikkoon pe-su*^*
Kommentit (64)
Kiutaköngäs on n. 600 m pitkä koski, jossa joki ryöppyää kvartsiitti- ja dolomiittiseinämien välistä 13,7 metriä alaspäin runsaan 200 metrin matkalla.
Ja sitten muihin aiheisiin:
oinasmamma olisi siinä varmaan ollu mummolla ihmettelemistä jos olisi pojan kommentit kuullut :D
papuna: onneksi olet toipumaan päin, on niin pirullista sairastaa, jos lapsetkin kipeinä. vaikka eihän se sairastaminen ikuna ole niin kauhean kivaa...kai?
Babybel: jotenkin voin vain kuvitella tuon, " Aamulla enää muista kumpaa tyttöä tutittanut ja montako kertaa..."
Eloeppu: kävimme tänään tapaamisessa ja vaikka Jaakko ei kipeänä ollutkaan, automatka oli kyllä...tuolta (*) mukavaa matkaa teille, sitten kun jaksatte lähteä :)
Myryn porukalle myös antoisaa reissua, harmi ettet päässyt tapaamiseen.
Pumpuli perkele! minkätähen sinet oo sanoun aikasemmin, että kaksplussallakin vois...;D
Opemamma: jätät selkeästi riihestärepäistynkuraankuolleenkutunkokoisen aukon mennessäsi :(
Pia875:mitä soseita olet kokeillut? meillä upposi tuo pikkukalastajan lohiherkku, muut eivät niinkään. (nyt en kyllä muista oliko se sitten jo 8kk)
huhti:kuullosti ihan meidän yöltä tuo teidän tilanne, lukuunottamatta pissiä. Muuten aika identtinen.
hannelilla vaan munat mielessä ;)
Tapaamisessa olleille iiiso kiitos, toihan se miunkin arkeen vähän toisenlaista äksöniä, vaikka matkustaminen ei niin hyvin sujunutkaan.
ps. marko on namu :b
Eria, joka sai taas aika löpinät aikaiseksi
Kiutaköngäs, nätti paikka on juu, on tullunna käytyäkin.
Se, mitä se tähän sitten taas liittyi niin.... Se on taas näitä sisäpiirijuttuja ....kele!!!! ;DDD
*perjantailevoton* oinas, joka ei kanssa osaa pitää turpavärkkiään kiinni.....
se on nätti, hirveen nätti :)
Minen saa kuulluu sisäpiirii, seurapiirii, virtapiirii ja sit minen saa juoda valkoviinii, punaviinii, kuohuviinii...
Täällä ja yksi perjantailevoton ja maanantaiavuton ilmoittautuu :D
Heipsan,
Mä taas näin sen Kwanin Marikon " tanssii setien kanssa" . Tanssiiko ne peräti yhdessä sen Markon kanssa? Mariko taisi myös jäädä Kampissa pois...
Muuten mäkin kuulun nyt ihan varmasti todella sisäpiiriin koska mä olen ollut kiutakönkäällä rinkka selässä ja jalat rakoilla :) HIH...
Pisti niin väsyttään eilen se shiatsu-hieronta, että en jaksanu enää ku hädin tuskin pinon lukea loppuun.. Oli keskustelua ollu ja samaa mieltä et kirjotellaan miltä tuntuu ja luetaan omalla vastuulla jne. Kyllä mä ainaki täältä oon paljon saanu vertaistukea ja muutenki mukava lueskella teiän juttuja:)
Nii ja se hieronta oli siis taivaallista!! Paljon kivempi ku tavallinen hieronta ja rentoutti todella.
Ja sit pitää teille tapaamisessa olleille sanoa, et ku oon niin kade ku en täältä kaukaa pääse tapaamisiin, nii olkaa te ny etes vähän kateellisia mulle ku toi ihku Marko on ollu muutama vuos sitte mun tanssinopettajana :)
Et nyt ei sitte varmaan oo kellekkää epäselvää missäpäin asustelen:D
Joo mut nyt iltakahvin keittoon.. viikonloppuja kaikille tasapuolisesti!!!
Katita
olipas paljon viestejä ja mielipiteitä eri jutuista.Onkohan siellä sitä kuuluisaa kevättä rinnassa vai mikä saa ihmiset niin herkistymään :)
En taida enempää ruotia palstailu asiaa, ikävää vaan jos homma kaatuu turhanpäiväisyyksiin.
Mulle ainakin oli koko viime kevään kun olin juuri muuttanut ulkomaille, raskaana ja ulkona halvatun kuuma, niin tämä palsta aikamoinen aamun pelastaja. Opemamman aloitus oli siellä joka aamu odottamassa ja tuntui etten ihan yksin odota valtaisan mahan kanssa elokuuta kun kuuta nousevaa. Vaikkakin baby otti varaslähdön ja tuli kuukautta ennen l.a niin silti olin jo siinä vaiheessa niin elokuinen etten tuttuja nikkejä voinut olla seuraamatta. Kun sitten syksyn olin ilman konetta tuntui ihanalta joululta taas seurata muittenkin eloisten kuulumisia taas.
Olen Pepperin kanssa kokenut olevani usein samoilla linjoilla ennenkin ja taas vaan komppaan. Vaikka meilläkin jo 8,5kk makaa sillinä selällään ja huitoo en koe ahdistavana muitten kehitystä. Vaikka kävelykin varmasti tulee meillä hitaasti niin en jaksa hermostua moisesta. Lähinnä mä nauroin partaani kun kaverit ihastelivat mulle kuinka heidän 2kk vanhat vauvat olivat niin " ihanan sosiaalisia ja valoisia" . Siis vauva joka hätinä osaa katseen kohdistaa ja ehkä ujosti hiukan hymyillä....Että saahan vaikka mistä asiasta hienon kuulosta. Mun oma äiti taas on niitä vauvojen vertailjoita joten kun olen itse aina ollut verrattuna en jaksa omasta lapsesta niin hermostua. Ja sitä paitsi meillä on maailman paras vauva niin voittajanahan on helppo hymyillä :)
Monet teistä jo tunnen " omikseni" vaikka olen vaan teistä lukenut. Erian Jaakon kuvia netistä jopa omalle isälle näytin että " kato kuinka pieni ja sisukas" kun meidänkin vauva oli ennenaikainen. K.h.p:n kanssa jaamme ilmeiseti saman oikean etunimen....sama luonnekuvaus siellä nimiennustuspalstalla joka ei kovin mairitteleva ollut.....pumpuli on aina kysellyt ja tapaamiseen kysellyt vaikka emme koskaan ole edes tavannut, tuntui kivalta. Ja te suurperheelliset ja kaksosvanhemmat ollette jakaneet asioita joita ei omassa tuttavapiirissä ole ja on tosi jännää kuulla kuinka joku selviää viiden tai kuuden muksun kanssa.
Mutta siis lyhkäisesti puudelin ytimeen; jos tuntuu ettei jaksa tai ahdistaa niin ihmeessä ottakaa tauko nettiin.Ihan on vapaaehtoista toimintaa. Ja saa ottaa herneen nenään jos siltä tuntuu, ihan kun " oikeassakin" elämässä täytyy välillä ottaa breikkiä jonkun kaverin suhteen jos on tullut liikaa oltua yhdessä.Ei kai se voi niin paha juttu olla.
MiniK ja sillipoika selällään joka ei ryömi, konttaa tahi taivuta saksan verbejä mutta selvästi osaa derivoida
Kiitos ja kumarrus kaikille tapaamisessa olleille. Suurkiitokset OMPPUPOMPPU & ERIA, kun jaksoitte pitkän matkan taivaltaa!! Oli kiva nähdä =)
Erityiskiitokset NALLUkalle ja Peevelille seuranpidosta ja Nallukalle vähän muustakin (samikset ;D).
Myry, ja jäikös joku muukin pois tapaamisesta...? Toivottavasti pääsette ensi kerralla. Ja Myrylle hyvää lomamatkaa.
Kaikille sairastuneille tervehtymistä toivotan.
Noita tapaamisia pitää olla useammin, meidän tyttö oppi siellä nousemaan konttausasentoon ja lisäksi vielä nukkui vähän yli yhdestä aina neljään saakka, eli melkein 3 tuntia!!! Hyvä kun yöllä nukkuu joskus nuin pitkään.
Pia875: sinua tässä joskus kaipailinkin :) Ikävää, jos koet, että täällä vertaillaan vauvojen osaamista. Tuskin kukaan ainakaan tarkoituksella sellaista tekee.
Hanneli: juuri tänään mietiskelin, että mihin olet livahtanut, oletko siirtynyt vallan muihin pinkkoihin ;)
Opemamma on varmaankin oikeassa siinä, että on hyvä pitää välillä taukoa tässä palstailussa...
Jamssa + tytsy 7kk
Laitoin pojun jo yöunille. Tänään mentiin ekaa kertaa kaksilla päikkäreillä ja kuuden aikaan oli jo ihan veto veks kaverilla. Mutta eipä taida heti tulla uni silmään, möyrii sängyssään siihenmalliin..
Jos jatkan vielä eilisestä/tämänpäiväisestä keskustelusta sen verran, etten ole myöskään kokenut, että täällä vertailtaisiin lapsostemme osaamisia vaan ennemminkin vaan ihan normaalilla tavalla keskustellaan heidän kehityksestään.. Ja vielä voisin sanoa, että nauttikaa te, joiden lapset ei vielä kovin liiku - perässä ehditte vielä juosta ja pitkään :) mua ihan harmittaa, kuin nopeasti Lukan " pikkuvauva-aika" meni, kun kiire siskon perään tuntuu olevan kova.
Myös minä toivon vielä joskus pääseväni mukaan tapaamiseen - teitä kaikkia olisi mukava nähdä myös livenä :) ..yks päivä muuten just mietin, että voi kun olisin " löytänyt" teidät jo hyvissä ajoin raskausaikana (enkä viikkoa ennen Lukan syntymää)- vertaistuki olisi jo silloin ollut tarpeen.
Opemamma: Toivottavasti et " lomaile" kovin pitkään, sun viestejä on ollut niin mukava lukea :)
mutta näihin tunnelmiin päätän, ei tuo pikkumies mitään nuku ..
hallas
Moikka,
enpä malta olla sotkematta lusikkaani soppaan, vaikka yleensä vain taustailenkin ;-) Ymmärrän hyvin tunteen, että vauvojen taitojen " vertailu" voi ärsyttää, jos omalta vauvalta vielä jokin taito puuttuu. Vertailustahan tässä toki ei ole kysymys, mutta se vain tuntuu sillä hetkellä siltä. Itse puolestani mielelläni hyppään yli ne kohdat, joissa kerrotaan, mitä kukakin vauva syö! Ahdistaa, kun itse tarvotaan allergiasuossa ja yritetään saada jotain syötävää ja muut " normaalit" vauvat syövät kaikkea about perunasta meksikonpataan. En tosiaan tarkoita sitä, etteikö siitä voisi muut kirjoittaa, vaan että aina tilanteen mukaan mitä kummallisemmat tai tavallisemmat asiat voivat olla jollekin se punainen vaate.
Ja eihän meitä kaikkia tarvitse kiinnostaa kaikkien kirjoitukset, eihän?! Mun ainaiset allergiajutut tuskin jaksaa kiinnostaa montaa. Henkilökohtaisesti voin myöntää, että ne viestit, joissa mainitaan usein naisen alapään rumempi termi, ei jaksa mua innostaa. Tuleehan sitä itsekin kiroiltua, mutta täällä palstalla usein toistettuna se vain tuntuu mun korvissa (tai pitäiskö sanoa silmissä?!) ala-arvoiselta.
Siltikin kaikille mukavaa perjantaita! Niin ja IDOLSIN voittajaksi toivon Aria. Musta se on loistava!
Nyt lähden laittamaan lapset nukkumaan ja itse herkuttelemaan (aikuisten syömisistä tykkään kyllä lukea ja kirjoitella ;) )
Ai niin, sitä piti KYSYÄ, että millaisilla UNILLA te äidit pärjäätte tai joudutte pärjäämään? Mulla tulee unta nykyisin se kuutisen tuntia ja se on liian vähän, varsinkin kun siihen sisältyy ainakin yksi herääminen. Pitäisi malttaa iltaisin aikaisemmin sänkyyn, kun herätys on kuuden jäkeen täälläkin.
Pate06
Kiitos tapaamisessa olleille, erityisesti Jamssalle kiitos puurovinkistä, löytyi sitä täältä meidänkin läheltä! Ja tyttö sai wau-aurinkolasit jotka löyty Instrusta. Toivolle ostan samanlaiset mut vähän pienemmät sit ens kuun Visasta, nyt saa pärjätä noilla BabyBanzeilla.
Eriapas se on ollut ahkera!
Hauskat pulkkaleikit Pumpuli teidän pojilla :)
Kiva kuulla Hannelistakin taas vaihteeks, koita nyt lyllertää sieltä vaikka edes kesätapaamiseen, vai jokos olit sinne ilmottautunu?
Marko on joo tosi sexy, mut pieni... Mariko on muuten mun suosikki Tanssii Tähtien kanssa ohjelmassa. Ja se Sami on kans sellanen kiva katella ;) Asuu muuten aika lähellä meikäläistä.... :O
Joo tuosta vertailusta, esikoisen aikana sitä tuli tehtyä (muistaakseni, siitä on niiiiin kauan) mut ei sit enää näiden muiden kanssa kun tietää jo että oppivat aikanansa. Mut siis ymmärrän hyvin Pia875 tunteen siitä et tulee sellaset fiilikset. Meillä ei myöskään tehdä muuta kun pyöritään navan ympäri ja kääntyillään.
PAranemisia kaikille kipeenä oleville, vauvoille ja äideille! Vatsatauti on varsinkin sellanen jonka toivon pysyvän kaukana!
Aurinkoista viikonloppua ja hyvin nukuttaja öitä (komppaan Babybeliä, mitä ne on?!)
Peeveli ja Toivo
MiniK:kyllä lämmitti äidin sydäntä tuo sinun Jaakko juttusi!
Katita: mie olen pikkusevähä kade ;D
Pia74: miulla ei ollunna rinkaa mukana, mut jos kantamukseksi käypi kaksvee poika ni sitte, samassa piirissä pyöritää :D
Eipä täsä sitte muutako ärsyttävän risainen yö jälleen takana...
Pateko se kyseli yöunista? Ihan liian vähällä mennään...muttaettä kai sitä haudassa kerkiää makailemaan ;)
Ja eiku kauppaan tästä.
Mukavaa viikonloppua!
Eria
opelle tulin sanoo että älähän katoa mihinkään! tulehan palstalomailun jälkeen taas tänne piristää ihmisiä,must on aina ollu kiva lukea sun avauksia yms :)
nyt poistun mäkin..moooiiii!
Nyt tulee omaa napaa ja valitusta... Ottaa vaan niin lujaa päähän, kun erehdyttiin taas eilen miehen kanssa keskustelemaan meidän perheen LAPSILUVUSTA. Alusta asti on ollut selvää, että minä haluaisin enemmän lapsia kuin hän ja eilisen perusteella näyttää siltä, että meidän lapset taisi nyt olla tässä... Meidän parisuhde on kuulemma niin huonossa jamassa, että yksi lapsi lisää ei missään nimessä olisi järkevä vaihtoehto.
Siis v***u, missä jamassa??! Mun mielestä kaikki on hyvin, vaikkakin ehkä makuukamarissa hiljaisempaa kuin aiemmin. Tuntuu vaan, että tuo herra kaihoilee jotain villejä nuoruusvuosia eikä me olla yhtään samalla aaltopituudella näissä asioissa. Mun mielestä elämä on ihanaa just nyt ja just tällaisenaan ja tuo yks se aina vain valittaa yhtä ja toista meidän parisuhteen tilasta. No, tää ainakin ratkaisi sen etten todellakaan aio mennä syksyllä takaisin töihin vaan nautin näistä ipanoista koko sydämestä niin kauan kuin persaus ja kukkaro kestää! On vaan niin kurja olo, kun en yhtään ymmärrä mikä tässä meidän elämässä nyt sit tuota ukkoa niin rassaa... No, ainahan se on tietysti ollut sellainen, että pitää olla actionia ja sirkushuveja jotta se jaksaa olla ihmisiksi ja kai tää on sit sen mielestä tosi tylsää elämää:(
Pantoufle mieli maassa
BABYBELILLE: meidän kakkosella tuli Calmetesta pistoskohtaan mätivä paise. Se oli vielä sitä vanhaa rokotuskantaa. Hänellä se kesti noin 7kk ikään saakka. Tarkkaan en muista, mutta 7kk ikäisenä suurin piirtein häntä saattoi taas alkaa kylvettää. Mutta on varmaan vähän eri juttu, kun teillä se reaktio tuli nivuseen (ymmärsinkö oikein?).
PANTOUFLELLE: Sun teksti oli kuin mun kirjoittamaani. meillä oli juuri samanlainen tilanne erityisesti viime vuonna tähän aikaan. Yllättäen alkanut raskaus kiristi (miehen mielestä huonoa) parisuhdetta äärimmilleen. Hänen mielestään meillä oli kuulemma mennyt jo kauan huonosti ja hän ihmetteli, että päästäänkö me enää koskaan takaisin kunnolliseen parisuhteeseen. Mä en silloin ymmärtänyt, enkä vieläkään ymmärrä, mitä hän sillä tarkoitti. Se loukkasi mua, kun ajattelin, että mun mielestä meillä menee kivasti, on rauhallista kotielämää ja viikonloppuillat vietetään yhdessä ilman lapsia ja jutellaan ja muuta. Mä olin luullut, että meillä menee hyvin, mutta hänen mielestään meillä menikin huonosti. Mun on vieläkin vaikea päästä siitä asiasta yli, koska en tajua, mitä hän parisuhteelta näin melkein 15 yhdessäolovuoden jälkeen odottaa. Musta tuntuu, että hänen odotuksensa parisuhteessa ovat epätodellisia. Tai ehkä meidän odotukset ei kohtaa? Ehkä se onkin sitä. Ehkä mä tyydyn liian vähään? Joka tapauksessa siis mulle se tilanne tuli yllätyksenä. Hän ei missään nimessä halunnut erota, eikä siitä oikeastaan puhuttukaan, mutta hän moneen kertaan ilmaisi olevansa pettynyt tilanteeseen. Kuitenkaan mitään ratkaisukeinoja hänellä ei ollut. Enkä mä tiedä onko tilanne oikeasti edes parantunut. Mulle tilanne on tavallaan huonontunut, koska tämä asia jäi vaivaamaan, eikä ole vieläkään mennyt pois mun mielestä. Mieheltä en ole asiasta kysellyt, en ehkä halua edes tietää. No juu, tulipahan pitkälti tekstiä, sitä kyllä riittäisi tästä asiasta vaikka kuinka paljon. Tarkoitukseni oli vain ilmaista empatiaa sinulle. Ja ehkäpä omaan kokemukseeni vedoten kehottaisin keskustelemaan asiasta enemmän. Meillä se keskustelu jäi vähän vaiheeseen ja siis ainakin mua asia on vaivannut.
Jamssa
Täällä taas aaamu alkoi synkissä merkeissä, kakat esikolla JÄLLEEN housussa tai siis vaipassa kun siihen nyt palattiin takaisin. Nyt kyllä enemmän ja enemmän kallistuu siihen että kyse on jostain uhmasta ton kakka-asian kanssa. Tosta jätkästä on nyt tullut muutenkin niin pirun uhmakas että huh, huh.... Vaikeita aikoja elellään.... Edelleenkin huutelen HANNELIA ja muita " ex panttaajia" , että millä jipolla saitte nuo kakka-asiat taas oikealle tolalle? Nyt on vähän lomafiilis hakusessa mutta ehkä se tästä, toivottavasti.
Pantouflelle sympatiat! Tosi kurjaa varmasti tommosia kuulla miehensä suusta. Toivottavasti saatte puhuttua asiat läpi.
Onko muuten lapsimessuille menijöitä? Me meinattiin huomenna mennä tuttiritaria katsomaan! :) Joo, että semmosia täällä.
oinas kera neiti auringon ja herra ukkosmyrskyn ://
YÖUNIEN MÄÄRÄ... voe että... tätä nykyä jääpi joka yö alle 6h.. hyvä jos 3 yhtä soittoo.. viime yönä nukuin putkeen 3h ja sitten herätti veskityshätä ja sitten en saanu unta, ja sitten heräs hilpu ja sitten se ei nukahtanu vaan rymisteli pinnoja tunnin verran ja sitten sille piti hakee maitoa ja sitten se nukahti ja minnuu ei vieläkään unettanu ja sitten miule tuli armoton nälkä ja miun piti evästellä sillä miun eilisellä pitsalla ja sitten ah, vihdoin ja viimein mie uinahdin uudelleen vain nähdäkseni kauheita painajaisia... kovin levollista joo... mutta kun tätä on jatkunu jo toukokuusta 2004 lähtein ni jotenki sitä on jo turtunu... Mitä vain voisin miltei tehdä tai antaa jotta saisin yhden yön nukkua 22-08.... Tulikohan vähän jonninjoutava sepostus????? :S
PEEVELI kyllä kyllä mie yritän hilata raskaan ahterini sinne kesän tapaamiseen, olen ilmonnu jo itteni muistaakseni.. mutta jos emme sinne pääse ni kyllä sitten johonki toiseen tullaan... pakkohan se on... mutta toisaalta, entä jos mie petynki teihin ihan totaalisesti kun livenä nään??? kykenenkö mie sitten enää täällä pinossa mitään turisemaan??? :D no ei vaiskaa....
OINASMAMMA ei olla saatu mein tytön panttausta loppumaan. saattaa olla neljäki päivää kakkaamatta ja sitten pistetään kurkusta alas mallasuutteet ja duphalacit ja sitten onki parin kilon jöötti vaipassa :S
VIESTIEN LUKEMISESTA, kyllä mie olen samaa mieltä PATEN kanssa että jokainen voi lukea mitä haluaa, eikä siitä pirä kenenkään loikkaantua, ite sillon alussa skippasin kaikki ne jutut kun toisten lapset nukku niin hyvin ja meillä vaan syötiin ja syötiin... Ja PUMPULI on ihan oikeessa että kyllä jokaisen pitää omana ittenään täällä kirjotella.. jos täällä joutuu jokaisen tunteita aatteleen ni sittenhän tää olis vaan hyvien huomenien toivottelua, ja sekin saattas jotakuta loukata jolla ei huomen niin hyvä olekaan...
Olihan miula jotain muutaki vielä mutta tämä lähimuisti on niin kovin lyhyt....
hanneli
Kiittää hän. Kurjaa vaan, että panttaus teilläkin jatkuu vaan...:((
pakkasin pikkumiehen ratastelemaan ukon kanssa tuonne luonnon helmaan. Ompi sitte aikaa nyt kirjoitella riviä enämpi.
Ihan ekana " pötköttelyterkut" PEPPER ja MINIK - meilläkään ei juosta, ryömitä,kontata. Pyöriä kyllä osataan ja kieriä kanssa. Totta joo, että hetkittäin melkein harmittaa kun toisten ipanat tuntuu olevan niin " kehittyneitä" kun jo kirmaavat hirmu kyydeillä nelinkontin tai seisovat vasten tukea. Mutta sitte tulee mieleen just semmoset jutut kun mitä esmes OPEMAMMA kertoi yhdessä tapaamisessa ettäkun lapsi kävelee 8-kuisena ilman järjenhiventäkään, niin on jälki sen mukaista. Ihan tyytyväinen siis oon ettei vielä kaahaa tuo minun pikkumies. Eiköhän se opi ennen armeijaikää?
TAPAAMISKIITOKSET kaikille :) Megaterkut erityisesti OMPPUPOMPULLE sinne minun " kotikulmille" ja ikinuorelle ERIALLE itärajalle. Tosikivaa kun jaksoitte tulla ja kivaa oli teidät tavata taas :)) Jatketaan, Eria, nuita kirmausjuttuja tuolla " läskit" -osastossa ni ei kesäyllärit paljastu tampesterin poliisivoimillekaan ainakaan näistä pinoista;)) Tinttarellalle kiitokset heppahöpötyksistä ;)
Kaikille muille kanssa ihan hirmusti kiitoksia kivasta, vilkkaasta tapaamisesta. On nuo aina vaan kivoja :) Aleksista on tosihauskaa nähdä muita vauvoja vaikka nytkin nukkui vissiin puolet tapaamisesta.. saanu isänsä unenlahjat.
TAPAAMISESTA VIELÄ: korjasin mukaani semmoisen värikkään pehmomadon tuolta tapaamisesta ;) Onko se, Pia, teidän pikkuneidin?
SISÄPIIRIPAASAUKSISTA JA SEMMOSESTA yritän lyhyesti. Vaikka melkein ehdin päättää etten kommentoi tai ota kantaa. Vaan ei voi vanha ämmä pitää suutaan kiinni. Eilen illalla myöhään kirjoitin pitkät pätkät ja sitte päätin olla lähettämättä. Nukuin siis yön yli :p
Yksi tykkää isästä, toinen pojasta, eikö niin? Minä itte kirjotan ja luen täällä siksi että MINÄ ITSE TUNNEN SAAVANI SIITÄ JOTAKIN. Olen iloinen, jos edes joskus voin jollekulle myös jotakin ANTAA. Ihan totta, jokainen on täällä itsekkäistä lähtökohdista, mutta kukaan meistä ei varmaan täällä kirjoittele kuitenkaan mitään silkasta ilkeydestä? Siis piis, sisters?
Aina en ehdi terkutella, halitella jne. Jos haluaisi (haluaisinhan minäkin mutten vaan jaksa, muista, ehdi, pysty) olla AINA ja KAIKILLE osoittamassa huomiota jne, tasapuolisesti, niin henkihän minulta lähtisi. Ja sitte vielä tää muisti. Mun pitäisi lukea pinoja aina muistiinpanovälineet kädessä jotta muistaisin kaikkea kommentoida. Olen pariin otteeseen niin tehnyt, mutta ei... ei oo mun juttu. Isoa hattua nostan kaikille joilla on niin hyvä muisti (ja kone aina käytössä) että moiseen pystyvät. Ja sitte vielä: Kaikkien jutut ei vaan aina tunnu yhtä läheisiltä. Eikä siinä ole minusta mitään pahaa. Sellaista tämä elämä vain on.
Yksi semmoinen juttu mikä ainakin minulla vaikuttaa tapaani olla " siviilissä" , siis myös täällä, on, että töikseni olen palvelualalla. Mulle se takoittaa sitä, että vapaalla ollessani en just enää jaksa kumarrella kovasti. Nallu on tämmönen paketti, ottakaa tai jättäkää ;)
Pinon ulkopuolella yhteydenpidosta kommentoin sen verran, että ihan tuon kesätapaamisenkin takia olen useaan otteeseen laittanut tänne / kesäpinoon meiliosoitteeni. Ja siihen on kyllä saanyt kirjoittaa ihan kaikki halukkaat. Siksi ainakin minä täällä olen useasti huhuillut ihmisiä kun oon järkkäillyt noita majoituksia sun muita. Viimeksi Opemammaa. Toivon todella, ettei mamma ole mieltään pahoittanut näistä tämmöisistä jutuista täällä eloisten pinossa!! Sulle isot halit ja terkkuja pesueelle :)
Ja joo, kyllä minä ainakin olen tavannut joitain eloisia tapaamisten ulkopuolellakin. Tapaan vastakin. Ehkä jo taas huomenna? Minä en kanssa ymmärrä että jollekkin lisää olisi joltakin pois näissä ystävyysjutuissa?
Huh, helpotti ;)
nallu ja aleksi joilla on isin kanssa semmoinen kolmen hengen sisäpiiri ;)
Meillä oli hauska päivä tänään! Kiva nähdä teitä kaikkia...
Olen tyytyväinen tällä hetkellä siitä että mies tuli kerrankin ajoissa kotiin että voidaan tästä läksiä yhdessä koko perhe ulkoilemaan kun tuonne ulos minunkin tekisi mieli vähän niinkuin muuttaa. Hauskasti puuhapete&co viihtyvät ulkona ;) Vaikka on ne kyttäävät naapuritkin...Siitä vaan piirtelemään taas hyppelyruudukkoja liidulla. Heh.
Niin kyllähän sitä nykyään suhtaudutaan noihin vauvan taitojen oppimiseen aika tarkasti verrattuna 70 lukuun mitä oma äitini eilen muisteli. Tai sitten hän muistaa väärin. Mutta kannattaahan sitä toki kertoa täällä että ihanaa vauvani oppi ryömimään tai hän kolauttelee päätänsä kun nousee aina seisomaan ;)
Täällä sitä tarkkaillaan miten koiran ja vauvan yhteiselo samassa huoneessa sujuu kun koirasta ollaan vähän liian kiinnostuneita.