Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muilla yhtäkkiä vanhoja avoimia laskuja zalandolla?

Vierailija
13.07.2025 |

Onko muilla samaa?

Yhtäkkiä monen tilauksen ja laskunmaksun jälkeen näyttää avointa laskua vuodella 2023. 

Olen tilannut laskulla rämän jälkeen ainakin 10 kertaa. Ja nyt yhtäkkiä ilmestyy muka vanha avoin lasku. 

Eihän tää nyt voi oll mahdollistakaan. Saako ees verkkopankista kelattua noin paljon taaksepäin etsiäkseen maksua. Eihän ne olis myyneet mulle laskulle jos siellä ois vuosia ollu avointa saatavaa. 

Onks tää joku bugi, muilla samaa?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla näkyy Zalandon sivuille kirjautuneena useita avoimia laskuja vuosilta 2021-2023 ja kaikki on maksettu aikanaan.

Olen siitä jo aiemmin lähettänyt viestiä Zalandon asiakaspalveluun ja nyt lähetin uudestaan, kun vikaa ei ole vieläkään korjattu.

Saitko vastauksen? Näköjään omillakin sivuilla 2023 muka maksamaton lasku.

Minä olen tuollaisen seikan takia ihan hiljattain Zalandoon ollut yhteydessä. Ja asiakaspalvelija sanoi, että no, jos tuo tosiaan olisi jäänyt maksamatta, sitä olisi kyllä karhuttu. Ja jokin kummallinen järjestelmävirhe.

Sinänsä mulla on nyt epäluottamusta Zalandoon tänä vuonna tullut, kun tilasin tuotteen, mutta sitä ei sitten koskaan tullut, itse ilmoittivat että lähetys tulee tavallista myöhemmin, ei tullut muutamaan aikaan sen jälkeenkään, laitoin sitten - koska laskulla tilasin ja eräpäivä läheni - viestiä ja ilmoittivat että hyvittävät laskun eli asian pitäisi poistua tilausrekisteristä, mutta eipä ole poistunut vaan tilaus näkyy edelleen olemassa olevana. Eivät siis pysty edes poistamaan merkintöjä järjestelmästään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla