Muilla yhtäkkiä vanhoja avoimia laskuja zalandolla?
Onko muilla samaa?
Yhtäkkiä monen tilauksen ja laskunmaksun jälkeen näyttää avointa laskua vuodella 2023.
Olen tilannut laskulla rämän jälkeen ainakin 10 kertaa. Ja nyt yhtäkkiä ilmestyy muka vanha avoin lasku.
Eihän tää nyt voi oll mahdollistakaan. Saako ees verkkopankista kelattua noin paljon taaksepäin etsiäkseen maksua. Eihän ne olis myyneet mulle laskulle jos siellä ois vuosia ollu avointa saatavaa.
Onks tää joku bugi, muilla samaa?
Kommentit (29)
Mullakin näkyy vuodelta 2023 muka maksamatonta laskua. Ihme että eivät oo saaneet tuota bugia korjattua. Sähköpostista kun ettii Zalandon viestin otsikolla "Kiitos maksusuorituksestasi" löytyy että nuo laskut on nimenomaan maksettu silloin 2023. Muistelen että siellä on ennenkin ollut jokin muka maksamaton lasku jonka olen paniikissa joskus maksanut koska luulin että olin sen unohtanut maksaa. Muistaakseni siitä tuli viestiä jossa pyydettiin tilinumero ja että viesti olen maksanut vahingossa liikaa, mutta muistaakseni en koskaan saanut zalandolta niitä rahoja takaisin.
Mulla on viime kuulta 2 avointa laskua mitkä olen maksanut, saa nähdä tuleeko niistä maksumuistutus, kuulemma tekninen ongelma. En käsitä miten noin isolla firmalla on alkeellinen systeemi ettei ole viitenumeroa laskussa vaan pitää viestiin laittaa tilausnumero.
Joo huomasin joskus 1-2kk sitten, että yhdestä 2023 vuoden laskusta tullut avoin. Olen ottanut kuvakaappauksia kaiken varuilta, myös maksusta jonka olen tehnyt ajallaan.
Sama vika. Huomasin myös, että avardallakin oli yksi sotkan lasku muuttunut 372 päivää erääntyneeksi. Kaikki maksettu tietenkin ja ajallaan.
Tuosta voisi tehdä ilmoituksen
Vierailija kirjoitti:
Mullakin näkyy vuodelta 2023 muka maksamatonta laskua. Ihme että eivät oo saaneet tuota bugia korjattua. Sähköpostista kun ettii Zalandon viestin otsikolla "Kiitos maksusuorituksestasi" löytyy että nuo laskut on nimenomaan maksettu silloin 2023. Muistelen että siellä on ennenkin ollut jokin muka maksamaton lasku jonka olen paniikissa joskus maksanut koska luulin että olin sen unohtanut maksaa. Muistaakseni siitä tuli viestiä jossa pyydettiin tilinumero ja että viesti olen maksanut vahingossa liikaa, mutta muistaakseni en koskaan saanut zalandolta niitä rahoja takaisin.
Mulla oli 2 avointa laskua jotka maksoin kahteen kertaan ja tuli sähköposti liikamaksusta mutta ei ole rahoja vielä näkynyt parin viikon jälkeen ja laskun tila on avoinna edelleen.
Mulla kans ilmestyi sivulle avoin lasku v.2023 tekemästä tilauksesta ja mielestäni olen sen maksanut. Sitä kyllä ihmettelin kun maksitiedoissa oli IBAN DE eikä FI
Voiskohan olla joku huijaus juttu?
Zalando on saksalainen firma, Saksan pankissa tili. Tietysti on DE alku eikä FI niin kuin suomen tileissä ja pankeissa...
Muuten sama, mullakin löyty avoin lasku v.2023. Maksettu ajallaan eikä muistutuksia tai perintöjä oo tullu niin olkoot siellä sitten.
Maksamattomina näkyy laskut vuosilta 2021 ja 2022. Tarkistin nettipankin tiliotteista, että maksanut olen. Hitto, kun ehdin säikähtää. Ei herätä luottamusta kyllä tällainen...