Muilla yhtäkkiä vanhoja avoimia laskuja zalandolla?
Onko muilla samaa?
Yhtäkkiä monen tilauksen ja laskunmaksun jälkeen näyttää avointa laskua vuodella 2023.
Olen tilannut laskulla rämän jälkeen ainakin 10 kertaa. Ja nyt yhtäkkiä ilmestyy muka vanha avoin lasku.
Eihän tää nyt voi oll mahdollistakaan. Saako ees verkkopankista kelattua noin paljon taaksepäin etsiäkseen maksua. Eihän ne olis myyneet mulle laskulle jos siellä ois vuosia ollu avointa saatavaa.
Onks tää joku bugi, muilla samaa?
Kommentit (21)
Mulla sama, tein palautuksen ja sen myötä huomasin että kaks laskua vuodelta 2022 näkyy avoimena. Ajattelin toistaseks ignoorata ja odottaa josko ne katoais tuolta itestään, ei niistä kuitenkaan oo lähetetty mitään ilmotuksia tai muistutuksia.
Näkyy 3 avointa laskua vuodelta 2023, jotka on kyllä aikoinaan maksettu.
Mulla näkyy neljä avointa laskua, vaikka oon ne aikanani maksanut.
Joo, huomasin eilen saman. Täytyy olla koku bugi.
Sinulle selviää näkeekö pankista noin vanhoja suorituksia kun menet pankin sivulle ja katsot. Pankkien asiakkailla itsellään on velvollisuus ottaa talteen tiliotteet, jos niitä ei paperisina toimiteta kotiin ja nehän pitää säilyttää sen 5 vuotta, joissakin tapauksissa 10. Esim. juuri tuollaisia tapauksia varten. Tarkista nyt ensin pnkkisi sivuilta löytädätkö vuoden 2023 tietoja. Jos et, niin sitten vain odotat, että tuleeko sielät joku turha karhukirje. Jos tulee, etkä mistään löydä todisteita, että olet maksanut, niin yhteys pankkiin. Heilläkin toki on vanhatkin tiliotteesi tallessa, mutta tietyn ajan jälkeen asiakas sitten maksaa siitä, että pankissa ne etsitään. Olen itse kerran joutunut etsimään 8 vuotta vanhan tiliotteen jollekin verottajalle tai kelalle ja se maksoi 50 euroa.
Tänään huomasin saman asian. On 3 avointa laskua. Tarkistin verkkopankista ja laskut olen maksanut ajallaan. Ei sieltä zalandolta toki ole mitään maksuja karhuttu...
Minulla oli tullut nyt myös näkyviin avoin lasku vuodelta 2023.
Tämän takia lopetin ostamisen Zalandolta. Sama meininki oli jo vuosia sitten.
Hei mulla sama! Vuodelta 2022 näkyy avoin lasku, myös vuosilta 2023 ja 2024. Mitä ihmettä? Onko asia selvinnyt jollekin?
Onko klarna? Joskus viime syksynä puolisolle näkyi yhtäkkiä joku vuoden vanha maksettu ja palautettu tilaus (Ei zalando) jotenkin avoimena tms. Oli joku klarnan fiba kun alkoi selvittämään asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko klarna? Joskus viime syksynä puolisolle näkyi yhtäkkiä joku vuoden vanha maksettu ja palautettu tilaus (Ei zalando) jotenkin avoimena tms. Oli joku klarnan fiba kun alkoi selvittämään asiaa.
Oli tää juttu https://yle.fi/a/74-20094889
Minulla myös vuodelta 2023 kaksi avointa laskua
Sama mulla. Eivät ole karhunneet niitä, jolloin olisin saanut raivoreaktion koska maksan kaikki laskut aina ajallaan. Ihme juttu kuitenkin.
Totta! Kaksi avointa laskua vuodelta 2021 😳
Mulla kans yks avoin vuodelta 2023! Hyvä että muillakin. Ehdin jo säikähtää 😅
Sama täällä, neljä laskua avoimena vuosilta 2022-2023. Yhtäkkiä ilmestyneet tuonne, ei karhukirjeitä Soitin sinne ja tarkistivat etteivät ole avoimena, kuten jo tiesinkin. Kuulemma joku häiriötilanne, ei osannut sanoa kuinka kauan menee että ratkeaa. Eikä tiennyt kuinka kauan nuo avoimet laskut vielä näkyvät. Kerroin, että piti tilata, mutta nyt ei kyllä tee mieli tilata sieltä mitään.
Sama täällä. Yhtäkkiä oli ilmestynyt asiakastilille kaksi avointa laskua vuodelta 2022. Molemmat maksettu, tarkastin jopa tiliotteiltani sen. Ei herätä luottamusta tällainen. Eipä sieltä tosin mitään karhukirjeitäkään ole tullut. Ehkä sitten bugi.
Sama näkyy vuodelta 2023 lasku maksamattomana vaikka olen sen maksanut.
Periikö sitä oikeasti zalando, vai joku epämääräinen perintäfirma? Epämääräinen perintäfirma voi yrittää huijata zalandon nimissä. Näitä oli n. 5v sitten paljon.
Toimi näin: Kiistä laskun peruste ja pyydä laskusta erittely, jossa selviää mitä olet tilannut ja milloin. Jos eivät toimita, on huijausyritys.