Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

45-55-v miehet on niin vanhan näköisiä

Vierailija
13.07.2025 |

Olen jutellut ihan ok 51-v miehen kanssa netissä. Sain hänen kuvan heti, kun pyysin. Mies näyttää jotenkin niin vanhalta. Miten sen selittäisin. En oikein osaa sanoa, että kiinnostuinko hänestä. Hiukset ovat tuuheat, iho ihan ok, mutta en vaan tajua, että olen jo sen ikäinen että deittailen 50+ miehiä. 

Olen itsekin 48-v. Mutta olen virkeän ja nuorekkaan näköinen. 

Onko muilla tälläistä ikäkriisiä? En todella halua nuorempaa tai liian nuorta miestä vaan saman ikäisen/vähän vanhemman.

Kommentit (313)

Vierailija
81/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 40-50 vuotta on just se ikä kun rupsahdetaan yhdessä yössä, mutta hieman eri tahtiin. Voi siis hyvinkin olla, että sinäkin olet 3 vuoden (tai 3kk:n!) päästä niin vanhan näköinen vaikka vielä nyt oletkin omasta mielestäsi ihan nuorekas ja freesi. 

Vierailija
82/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyrkkisääntönä sopiva ikä naiselle on 40% miehen iästä.

Esim.

30v = 18v

40v = 24v

50v = 30v

60v = 36v

70v = 42v

80v = 48v

Sopiva ikä kenen kannalta? Mitä iloa 30-vuotias nainen saa viiskymppisestä miehestä? Testot laskeneet, aivan eri elämänvaihe, jäät todennäköisesti leskeksi siinä vaiheessa kun kaipaisit itse jo tukea, jne. 

Mies 44. Höpö höpö. Nykyään saa helposti TRt hoidot. 

Elämänvaihe.. olen itse 55v treenaan edelleen 5-10* viikko. Käydään 35 vaimon kanssa teattereissa, ulkona syömässä, harrastetaan,

Jos väitetään, että 50-vuotias mies on paras vaihtoehto 30-vuotiaalle naiselle, niin kyllä se minusta vähän muitakin perusteluja vaatii kuin sen, että vanhempi mies voi korjata testojaan ja pystyy kertomansa mukaan siihen mihin 35-vuotiaskin mies. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Miksi viestittelet sellaisen miehen kanssa, joka ei näytä hyvältä sinun silmiisi?

Mikset viestittele sellaisten miesten kanssa, jotka ovat sinusta hyvännäköisiä?

Et tule saamaan ap:lta loogista vastausta, koska ketjun tarkoitus oli vain halventaa vanhempia miehiä, sillä ap on täti, joka kipuilee oman ikääntymisensä kanssa ja yrittää siksi parantaa oloaan muita alas painamalla. 

Vierailija
84/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Itse olen 50, näytän vähän alle 40 ikäiseltä (vain vähän alle). Mun ikäiset miehet näyttää usein reilusti ylikin viiskymppisiltä. Mulle tulee juttelemaan ne vähän alle nelikymppiset, eli mun mielestä liian nuoret miehet. 

Mutta oman ikäiset näyttää siltä, kuin olisi sukupolven mittainen kuilu välissä. Ne itsestään huolta pitäneet miehet on varmaan jo napattu heti kun ovat toiselle kierrokselle vapautuneet. :)

No helpompi olla yksin. 

Vierailija
85/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et välttämättä saa nuorekkaasti säilynyttä sporttista miestä. Mä olen 46 kaveri on 48. Ikä Max naiselle 40.

Tuutteko siis kaverisi kanssa "kimppatarjouksena" vai miksi mainitset hänet?

Vierailija
86/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim.

30v = 18v

40v = 24v

50v = 30v

60v = 36v

70v = 42v

80v = 48v

Sopiva ikä kenen kannalta? Mitä iloa 30-vuotias nainen saa viiskymppisestä miehestä? Testot laskeneet, aivan eri elämänvaihe, jäät todennäköisesti leskeksi siinä vaiheessa kun kaipaisit itse jo tukea, jne. 

Elämänvaihe.. olen itse 55v treenaan edelleen 5-10* viikko. Käydään 35 vaimon kan

En ole tuollaista väittänyt. Mut huvittaa yleistykset. Itsellä ikä on tuonut paljon eri näkökulmia maailmaan. Olen sata x parempi puoliso kuin nuorempana 

Vierailija
87/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mene deittisaitille

2. Ala viestittelemään ei-hyvännäköisen miehen kanssa 

3. mene vauva.fiihin valittamaan siitä, että viestittelet miehen kanssa, joka ei ole hyvännäköinen 

Nyt on aika incel tason meininkiä 😀

Vierailija
88/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testokorvaushoidon takia olen erittäin energinen, hyvässä fyysisessä kunnossa. Seksihalut luokkaa 15vuotiaana. Fyysinen kunto parempi kuin ikinä elämäni aikana.

Talous on turvattu.  

Juoksut on juostu. Ei tarvi miettiä enää elämän tarkoitusta. Tai mitä haluaa elämältä. Pystyn luomaan äärimmäisen turvallisen suhteen, ei mustasukkaisuutta.

Ei pieniä lapsia pyörimässä jaloissa. Koko huomio menee puolisolle. 

Se, että sun seksihalut on 15-vuotiaan luokkaa on etu sulle, ei välttämättä sille naiselle. Jos fyysinen kuntosi on nyt parhaimmillaan, sekään ei välttämättä tarkoita mitään. Ehkä olet aiemmin ollut huonossa kunnossa. 

Talous on monella turvattu jo nuorempana. 

Minusta olisi melkoinen riski ottaa mies, joka on juoksunsa juossut vasta 40-50-vuotiaana. Vasta siinä iässä siis pysähtynyt miettimään mitä haluaa, ja miten luoda suhde ilman turhaa mustasukkaisuutta. Jaiks. 

Ei se kolmikymppinen nainen välttämättä halua koko huomiota itselleen, vaan nimenomaan joko tehdä omia asioitaan itsekseen tai kasvattaa lapsia. Todella eri elämänvaihe. 

Mikään näistä ei oikeastaan suoranaisesti liity siihen minun mielestäni suurimpaan haittaan: vanhuuden yksinäisyyteen. En oikein käsitä, miksi kolmikymppisenä kannattaisi panostaa uuteen suhteeseen viisikymppisen miehen kanssa, koska siitä miehestä ei välttämättä ole mitään iloa sitten kun on itse viisikymppinen. 60-vuotiaana olet sitten todennäköisesti joko leski tai omaishoitaja. Naisella olisi aikaa ja vielä ehkä energiaa vaikkapa matkustella, miehellä tuskin ainakaan samoissa määrin. 

Vierailija
89/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testeroni vanhentaa miehet nopeammin juuri tuossa iässä. 

Testeronin lisäksi makkarooni, kannelooni ja sukkeroosi vanhentaa nopeammin.

Vierailija
90/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim.

30v = 18v

40v = 24v

50v = 30v

60v = 36v

70v = 42v

80v = 48v

Elämänvaihe.. olen itse 55v treenaan edelleen 5-10* viikko. Käydään 35 vaimon kanssa teattereissa, ulkona syömässä, harrastetaan, laitetaan mökkiä jne.

Ihmiset on yksilöitä

Elämänvaihe nimenomaan on hyvinkin eri. Nainen haluaa perheen kun täyttää 30. Ensisynnyttäjien keski-ikä on 30,4. Haluaako se 50 vuotias mies vielä pikkulapsiarkea? Oikeasti? 

Tätä nämä keskenkasvuiset "mies ansaitsee reilusti nuoremman puolison" eivät halua hyväksyä. Nuorempi nainen tarkoittaa että lapsiakin voi tulla, vaikka sanoisi ettei halua. Se ei välttämättä pidä kauan paikkansa. 

Minä en viiskymppisenä miehenä uskaltaisi. Olisi niin iso riski "menettää vapaus". 

Vierailija
91/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim.

30v = 18v

40v = 24v

50v = 30v

60v = 36v

70v = 42v

80v = 48v

Elämänvaihe.. olen itse 55v tree

Öö, no sellaiseen kommenttiin minä tuossa vastasin. Jossa väitettiin että 50-vuotias mies on sopivin 30-vuotiaalle naiselle. Jännä juttu, että minun yleistykseni häiritsee sinua, mutta tuo ei sitten häirinnyt. Konteksti, konteksti, konteksti. 

Vierailija
92/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vanhenevat (rupsahtavat) naisia nopeammin. 

Lähde: JYU. Tutkimuksen ydinkohdat selkokielellä esim:

https://www.ksml.fi/paikalliset/5374747

Vierailija
93/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et välttämättä saa nuorekkaasti säilynyttä sporttista miestä. Mä olen 46 kaveri on 48. Ikä Max naiselle 40.

Tuutteko siis kaverisi kanssa "kimppatarjouksena" vai miksi mainitset hänet?

Tyyppi on tohkeissaan ja tarttee vahvistuksia. Ei yksinään pärjää naiselle.

Mimmit, vähentäkää iästänne pois 10 vuotta. Yksikään mies ei sitä huomaa. Ja lisätkää Tinder-äijien ikään 10-20 vuotta, koska siltä ne näyttävät.

Vierailija
94/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot elintavat miehiä vanhentaa: syövät liian rasvaista pikaruokahöttöa ja juovat kaljaa. 

Vierailija
95/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonot elintavat miehiä vanhentaa: syövät liian rasvaista pikaruokahöttöa ja juovat kaljaa. 

Ei enää tuossa iässä. 15-30-vuotiaana ehkä.

Vierailija
96/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Oletteko nähneet sen t-max ravintolisämainoksen telkkarissa? Lurppakasvoisesta Jarista tulee mieleen joku koirarotu. Ehkä vihikoira. Ja ikää 56. Ei kyllä näytä päivääkään alle seitsämänkymppiseltä. 

Hahaa. Tämä oli hyvä 🤣

t. M51

Vierailija
97/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin 48-v. Mutta olen virkeän ja nuorekkaan näköinen. 

Onko muilla tälläistä ikäkriisiä? En todella halua nuorempaa tai liian nuorta miestä vaan saman ikäisen/vähän vanhemman.

Kuinka nuorekkaan näköinen olet? Jos sua jatkuvasti veikataan noin 10 vuotta ikääsi nuoremmaksi, voit aivan hyvin katsella miehiä, jotka ovat 38-vuotiaita ja siitä ylöspäin.

Miksi ihmeessä sulla pitää olla tommonen kriteeri, että miehen pitää olla just sun ikäinen tai jopa vanhempi? Mistä ihmeestä toi asenne tulee? Fakta on se, että noin 48 v miehet on miltei kaikki huonosti säilyneitä, jos vertaa naisiin.

10 vuoden ikäero on vielä ihan ok, joten katselepa ihan suosiolla suoraan sua nuorempia miehiä. just maksimissaan 10 v nuorempia. Sitä suurempi ikäero on ehkä jo liikaa.

Se naisten nuoremmalta näyttäminen on harha. Naiset värjäävät hiuksensa ja meikkaavat, joten nuorempi ulkonäkö on keinotekoinen.

Vierailija
98/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pidetään 40-vuotiaana vaikka olen yli 50-vuotias mies. Jotkut saman ikäiset eivät taas näytä päivääkään yli 60-vuotiailta. Mutta eihän meistä kukaan enää nuori ole, naisilla on sentään meikkauksella mahdollista hieman fuskata.

Vierailija
99/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisen tarkkaan nämä omasta mielestään nuorekkaat on tietoisia jokaisen satunnaisenkin jututtajansa iästä jotka siis tietenkin kaikki on itseä sen 10 vuotta nuorempia.

Erikoista etenkin siksi, koska vakuuttavat iän olevan vain numero millä ei ole mitään merkitystä. Silti se merkityksetön asia tuntuu olevan ainoa millä on väliä ja joka otetaan puheeksi heti ekana..

Vierailija
100/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Internetissä viestittelykumppanin ulkonäöstä uliseminen ei auta mitään.

Sun kannattais keskittää energiasi mieluummin siihen, että miten pääsisit viestittelemään niiden miesten kanssa, joiden ulkonäköä sä pidät viehättävänä.