45-55-v miehet on niin vanhan näköisiä
Olen jutellut ihan ok 51-v miehen kanssa netissä. Sain hänen kuvan heti, kun pyysin. Mies näyttää jotenkin niin vanhalta. Miten sen selittäisin. En oikein osaa sanoa, että kiinnostuinko hänestä. Hiukset ovat tuuheat, iho ihan ok, mutta en vaan tajua, että olen jo sen ikäinen että deittailen 50+ miehiä.
Olen itsekin 48-v. Mutta olen virkeän ja nuorekkaan näköinen.
Onko muilla tälläistä ikäkriisiä? En todella halua nuorempaa tai liian nuorta miestä vaan saman ikäisen/vähän vanhemman.
Kommentit (313)
Vierailija kirjoitti:
Miehet on vanhan näköisiä koska eivät värjää hiuksiaan, eivät käy kosmetologilla, pukeutuvat miten sattuu. Lisäksi voivat polttaa tupakkaa ja käyttää liikaa alkoholia. Tekevät vuorotyötä, yötyö vanhentaa jos/kun on univelkaa. Syövät epäterveellisesti.
Paras anti-age-lääke on aurinkorasva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyrkkisääntönä sopiva ikä naiselle on 40% miehen iästä.
Esim.
30v = 18v
40v = 24v
50v = 30v
60v = 36v
70v = 42v
80v = 48v
Sopiva ikä kenen kannalta? Mitä iloa 30-vuotias nainen saa viiskymppisestä miehestä? Testot laskeneet, aivan eri elämänvaihe, jäät todennäköisesti leskeksi siinä vaiheessa kun kaipaisit itse jo tukea, jne.
Mies 44. Höpö höpö. Nykyään saa helposti TRt hoidot.
Elämänvaihe.. olen itse 55v treenaan edelleen 5-10* viikko. Käydään 35 vaimon kanssa teattereissa, ulkona syömässä, harrastetaan, laitetaan mökkiä jne.
Ihmiset on yksilöitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim.
30v = 18v
40v = 24v
50v = 30v
60v = 36v
70v = 42v
80v = 48v
Sopiva ikä kenen kannalta? Mitä iloa 30-vuotias nainen saa viiskymppisestä miehestä? Testot laskeneet, aivan eri elämänvaihe, jäät todennäköisesti leskeksi siinä vaiheessa kun kaipaisit itse jo tukea, jne.
Elämänvaihe.. olen itse 55v treenaan edelleen 5-10* viikko. Käydään 35 vaimon kanssa teattereissa, ulkona syömässä, harrastetaan, laitetaan mökkiä jne.
Ihmiset on yksilöitä
Sain siis itse TRt 44v kun ne testot romahti. Siitä asti vetänyt ja testeissä ollaan testorajojen yläpuolella.
Kaffebulla kirjoitti:
Oletteko nähneet sen t-max ravintolisämainoksen telkkarissa? Lurppakasvoisesta Jarista tulee mieleen joku koirarotu. Ehkä vihikoira. Ja ikää 56. Ei kyllä näytä päivääkään alle seitsämänkymppiseltä.
Taisi olla vielä joku 10 vuotta sitten aika paljon pulleammassa kunnossa, mutta tosiaan ikääntyi ruttuiseksi ihan hetkessä. Vai liekö tuon ravintolisän ansiota ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim.
30v = 18v
40v = 24v
50v = 30v
60v = 36v
70v = 42v
80v = 48v
Ihmiset on yksilöitä
Et sinänsä vastaa kysymykseeni. Mitä etua tuosta on sille 30-vuotiaalle naiselle omanikäiseen kumppaniin nähden?
Olen mies, joka kuuluu mainitsemaasi ikäryhmään, eikä minulla ole suuria luuloja ulkonäöstäni, mutta pidän alle nelikymppisistä naisista ja näitä onkin riittänyt. Ei tulisi mieleenkään olla yli nelikymppisen kanssa, koska siinä iässä naisissa alkaa nopea vanhemmintuminen ja rupsahtaminen. Mieluummin ilman, kuin vanha hilma.
Eikös 51v ole (lähes) samanikäinen kuin 48v.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Oletteko nähneet sen t-max ravintolisämainoksen telkkarissa? Lurppakasvoisesta Jarista tulee mieleen joku koirarotu. Ehkä vihikoira. Ja ikää 56. Ei kyllä näytä päivääkään alle seitsämänkymppiseltä.
Taisi olla vielä joku 10 vuotta sitten aika paljon pulleammassa kunnossa, mutta tosiaan ikääntyi ruttuiseksi ihan hetkessä. Vai liekö tuon ravintolisän ansiota ;-)
Herra on muusikko joka elänyt koko elämän hyvin epäsäännöllistä elämää. Ihme että näkyy naamassa. Kun 30v painat pitkin Suomea.
Jos on ottanut kuppia niin kyllähän se näkyy naamassa. Myös geenit vaikuttaa asiaan. Mutta muista että täydellistä prinssiä et ehkä tule löytämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim.
30v = 18v
40v = 24v
50v = 30v
60v = 36v
70v = 42v
80v = 48v
Ihmiset on yksilöitä
Et sinänsä vastaa kysymykseeni. Mitä etua tuosta on sille 30-vuotiaalle
No esim se että testot saa korjattua. Eri elämänvaiheet. Suurin osa 35+ on jo siirtynyt sellaiseen rauhalliseen elämänvaiheeseen. Biletykset on biletetty ja elämä on aikalailla samanlaista kuin +50vuotiailla.
Vierailija kirjoitti:
Jos on ottanut kuppia niin kyllähän se näkyy naamassa. Myös geenit vaikuttaa asiaan. Mutta muista että täydellistä prinssiä et ehkä tule löytämään.
No tää on kyl varmaan pahin. Otin paljon kuppia 35 asti. Sit täys raittius. Iho ja yleinen fysiikka näyttää paremmalta kuin 10v sitten.
+45-vuotiaissa naisissa on vain muutama viehättävän näköinen nainen. Vain Anne Kukkahovi ja Nina Björkfelt tulee suoralta kädeltä mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim.
30v = 18v
40v = 24v
50v = 30v
60v = 36v
70v = 42v
80v = 48v
Ihmiset on yksilöitä
Et sinänsä vastaa ky
Eh. Mikään noista ei varsinaisesti vieläkään vastaa kysymykseen. En oikein keksi, mitä iloa tai hyötyä olisi testojaan korjailevasta 50-vuotiaasta, joka lopetti bilettämisen 34-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim.
30v = 18v
40v = 24v
50v = 30v
60v = 36v
70v = 42v
80v = 48v
Ihmiset on yksilö
No mitä sä luulet etten pysty tekemään mitä esim perus 35v mies tekee?
Varsinkin kun keskimäärin perus 35mies Suomessa on todella huonossa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ottaisi nuorempaa? He ovat kaikin tavoin parempia kuin keski-ikäiset setämiehet. Paremman näköisiä, parempia seksissä, parempi luonne. Suosittelen. Ikä on vain numero.
Rahapuoli on heikompi. Nuoremmatkin vanhenee.
Ap veikkaan, että se sun nettimies ei ole 51 v vaan esim 65 v... On valehdellut ikänsä saadakseen nuoremman naisen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi 48v deittailee?
Miksei tuon ikäinen voisi deittailla?
En ymmärrä. Miksi viestittelet sellaisen miehen kanssa, joka ei näytä hyvältä sinun silmiisi?
Mikset viestittele sellaisten miesten kanssa, jotka ovat sinusta hyvännäköisiä?
Mitä hyötyä musta voisi olla 15v nuoremmalle naiselle.
Testokorvaushoidon takia olen erittäin energinen, hyvässä fyysisessä kunnossa. Seksihalut luokkaa 15vuotiaana. Fyysinen kunto parempi kuin ikinä elämäni aikana.
Talous on turvattu.
Juoksut on juostu. Ei tarvi miettiä enää elämän tarkoitusta. Tai mitä haluaa elämältä. Pystyn luomaan äärimmäisen turvallisen suhteen, ei mustasukkaisuutta.
Ei pieniä lapsia pyörimässä jaloissa. Koko huomio menee puolisolle.