Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

45-55-v miehet on niin vanhan näköisiä

Vierailija
13.07.2025 |

Olen jutellut ihan ok 51-v miehen kanssa netissä. Sain hänen kuvan heti, kun pyysin. Mies näyttää jotenkin niin vanhalta. Miten sen selittäisin. En oikein osaa sanoa, että kiinnostuinko hänestä. Hiukset ovat tuuheat, iho ihan ok, mutta en vaan tajua, että olen jo sen ikäinen että deittailen 50+ miehiä. 

Olen itsekin 48-v. Mutta olen virkeän ja nuorekkaan näköinen. 

Onko muilla tälläistä ikäkriisiä? En todella halua nuorempaa tai liian nuorta miestä vaan saman ikäisen/vähän vanhemman.

Kommentit (313)

Vierailija
121/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sisin siis ratkaisekaan? Onko meille valehdeltu kaikki nämä vuodet?

Sisin ratkaisee lopulta, mutta ensin pitää läpäistä ulkonäköseula. 

Eiköhän se ole näin lähes kaikilla sukupuoleen katsomatta. 

Eli ensin ratkaisee ulkonäkö, sitten lisäksi ratkaisee sisin. Kumpikin ratkaisee lopulta.

Vierailija
122/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran ketju joka saa kiittämään onneani siitä että löysin sen elämäni rakkauden. Pelkkää p*skaa näköjään tarjolla keski-ikäisissä miehissä. 

Kukaan ei ole täydellinen, mutta niin vastenmielisiä tyyppejä tässä ketjussa että en uskoisi ellen omin silmin ajatuksiaan lukisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomuotoon ihastutaan, sisältöön rakastutaan. En tiedä kuka sinulle on väittänyt, ettei ulkonäöllä olisi merkitystä.

Vierailija
124/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama juttu on 40+ naisissa. Jotkut näyttää kolmekymppisiltä ja jotkut suunnilleen äitini ikäisiltä silmäryppyineen ja kaulakraatereineen.

M42

Vierailija
125/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset elävät reippaasti pidempään kuin miehet, niin todellakin kannattaa kakkoskierrokselle ottaa itseään noin 2-10 vuotta nuorempi mies.

Ei todellakaan kannata ottaa vanhempaa, ellei elämä yksin vanhuksena seuraavat 20 vuotta ole tähtäimessä.

Vierailija
126/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran ketju joka saa kiittämään onneani siitä että löysin sen elämäni rakkauden. Pelkkää p*skaa näköjään tarjolla keski-ikäisissä miehissä. 

Kukaan ei ole täydellinen, mutta niin vastenmielisiä tyyppejä tässä ketjussa että en uskoisi ellen omin silmin ajatuksiaan lukisi. 

Kun suurin osa on anonyymejä Vieralijoita, niin mistä tulkitset jokaisen sukupuolen ja iän sekä erottelet eri kirjoittajat?

Vierailija
127/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisin ratkaisee lopulta, mutta ensin pitää läpäistä ulkonäköseula. 

Eiköhän se ole näin lähes kaikilla sukupuoleen katsomatta. 

Eli ensin ratkaisee ulkonäkö, sitten lisäksi ratkaisee sisin. Kumpikin ratkaisee lopulta.

Ulkonäkö ratkaisee sen pääseekö edes näyttämään sitä sisintä. Kuitenkaan pelkkä ulkonäkö ei (ainakaan minulle) riittäisi. Ja kun siihen sisimpään on rakastunut, se rakkaus kyllä kantaa ikääntymisen mukanaan tuomat muutoksetkin. Paitsi ei kaikilla, kuten ollaan tästäkin ketjusta taas huomattu. 

Vierailija
128/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa muistaa, että jotkut valehtelevat ikänsä deittisovelluksissa. Se selittää sen, miksi 5-kymppiset miehet näyttävät iäkkäämmiltä, kun he oikeasti ovat iäkkäämpiä kuin väittävät.

Vierailija
129/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että 5-kymmpisistä lähes poikkeuksetta naiset näyttää vanhemmilta. Tilanne tasoittuu sitten taas 6-kympin kohdalla. AP taitaa olla vain oman pään sisällä virkeä ja nuorekas. Ei sitä vanhenemista omasta naamasta näe.

Vierailija
130/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun aiheena on miesten haukkuminen vanhan näköisiksi, niin odotat jotain ihania miehiä kommentoimaan vai?

Vierailija
131/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset elävät reippaasti pidempään kuin miehet, niin todellakin kannattaa kakkoskierrokselle ottaa itseään noin 2-10 vuotta nuorempi mies.

Ei todellakaan kannata ottaa vanhempaa, ellei elämä yksin vanhuksena seuraavat 20 vuotta ole tähtäimessä.

Miksi ei vanhuksena ota uutta miestä. Lähde 3 kierrokselle. Tän palstan mukaan viel 60v naisilla on vientiä 40 miesten kanssa.

Vierailija
132/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ottaisi nuorempaa? He ovat kaikin tavoin parempia kuin keski-ikäiset setämiehet. Paremman näköisiä, parempia seksissä, parempi luonne. Suosittelen. Ikä on vain numero.

Harvalla miehellä on grannyfetissi.

Olen ap:ta pari vuotta vanhempi, en tosin granny, ja nuoria miehiä riittäisi joka päivälle. 

Paneminen ja parisuhde on eri asia.

Vielä, kun miehet ymmärtäisivät tämän.

Vierailija
133/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomuotoon ihastutaan, sisältöön rakastutaan. En tiedä kuka sinulle on väittänyt, ettei ulkonäöllä olisi merkitystä.

Ja yhdessäoloon kyllästytään. Sitten vaan uutta kiertoon.

Vierailija
134/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten ja naisten eliniän odotteessa on reilu 4v eroa. Et sinä sitä miestä sinne hoitokotiin todennäköisesti saa kuitenkaan.

Vierailija
135/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa että 5-kymmpisistä lähes poikkeuksetta naiset näyttää vanhemmilta. Tilanne tasoittuu sitten taas 6-kympin kohdalla. AP taitaa olla vain oman pään sisällä virkeä ja nuorekas. Ei sitä vanhenemista omasta naamasta näe.

Tämä taitaa olla monella se harha ihan sukupuoleen katsomatta. On tietysti pieni osa, jotka säilyvät ihmeellisen nuorekkaina aina vaan, mutta suurin osa vanhenee oikeasti, mutta näkee peilikuvassaan edelleen ne parhaat puolet itsessään ja automaattisesti filtteröi pois vanhenemisen merkit. Sokaistuu omalle vanhenemiselleen. Vastakkaisessa sukupuolessa huomioi niin paljon helpommin kaikki vanhenemisen merkit.

Vierailija
136/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun aiheena on miesten haukkuminen vanhan näköisiksi, niin odotat jotain ihania miehiä kommentoimaan vai?

Mikäli joku kokee aiheelliseksi haukkua miehiä vanhan näköiseksi, niin miksi minun pitäisi tuosta olla jotenkin tuohtunut? Vaikka joku tulisi minulle kadulla kertomaan, että pitää minua vanhan näköisenä, niin entä sitten? 

Vierailija
137/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ottaisi nuorempaa? He ovat kaikin tavoin parempia kuin keski-ikäiset setämiehet. Paremman näköisiä, parempia seksissä, parempi luonne. Suosittelen. Ikä on vain numero.

Harvalla miehellä on grannyfetissi.

Olen ap:ta pari vuotta vanhempi, en tosin granny, ja nuoria miehiä riittäisi joka päivälle. 

Paneminen ja parisuhde on eri asia.

Vielä, kun miehet ymmärtäisivät tämän.

Älä huoli, osa ymmärtää hyvinkin. 

Vierailija
138/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan luonnollinen kehitys. Miksi pitäisi pakolla olla yhdessä, jos ei kiinnosta?

Vierailija
139/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan luonnollinen kehitys. Miksi pitäisi pakolla olla yhdessä, jos ei kiinnosta?

Ei pitäisikään. Tuo pitäisi vaan olla se yleinen totuus joka pätee lähes kaikilla. Esim. Tinderin etusivulla saisi lukea otsikkona:

"Ulkomuotoon ihastutaan, sisältöön rakastutaan, ja yhdessäoloon kyllästytään."

Vierailija
140/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä  hassu ikä, kun tässä iässä monet näyttää paljon ikäistään vanhemmilta ja toiset taas paljon nuoremmilta. Oon 40-vuotias, 35-vuotiaana mua vielä erehdyttiin luulemaan teiniksi itse teinien taholta (oli korona-aikaa, eli maskit selittää osan). Nyt mulla on 47-vuotias miesystävä, jota itseäni parikymmentä vuotta vanhemmat kaverit nimittää pojaksi. "Se nuori poika" ja niin edelleen. Mikään muu kuin hiuksien ja parran harmaantuminen (joka ilmeisesti alkoi, kun kohtasi minut...)  ei paljasta miesystäväni ikää, vaikka polttaa helvetisti tupakkaa. 31v. veikkaisin ilman harmaita ja jos en tietäisi.

Mutta masukka ja harmaat sen paljastaa, molemmat kasvoi minun myötä.

Kun löysin miehen, ei ollut harmaita ja vatsa oli kuopalla. No hän oli silloin asunnottamana joten tuli liikuttua paljon... En tiedä teinkö hänelle pahasti kun ongin sieltä kadulta pois... Nyt vaan köllöttelee jääkaapin läheisyydessä ja saa harmaita minun nalkutuksesta...

Eli mulla on 7 vuotta itteeni vanhempi toyboy :). Jännä miten tunnen itseni tosiaan vanhemmaksi kuin hän, vaikka syntymäaikatiedot ja lapsuusmuistot kertoo muuta.

Saan yhä itse palautetta, että on luullaan nuoremmaksi, vaikka omasta mielestä näytän äitini ikiäiseltä, mutta rupsahtaneemmalta. Äitillä terveemmät elämäntavat.