Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

45-55-v miehet on niin vanhan näköisiä

Vierailija
13.07.2025 |

Olen jutellut ihan ok 51-v miehen kanssa netissä. Sain hänen kuvan heti, kun pyysin. Mies näyttää jotenkin niin vanhalta. Miten sen selittäisin. En oikein osaa sanoa, että kiinnostuinko hänestä. Hiukset ovat tuuheat, iho ihan ok, mutta en vaan tajua, että olen jo sen ikäinen että deittailen 50+ miehiä. 

Olen itsekin 48-v. Mutta olen virkeän ja nuorekkaan näköinen. 

Onko muilla tälläistä ikäkriisiä? En todella halua nuorempaa tai liian nuorta miestä vaan saman ikäisen/vähän vanhemman.

Kommentit (313)

Vierailija
101/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sisin siis ratkaisekaan? Onko meille valehdeltu kaikki nämä vuodet?

Vierailija
102/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyrkkisääntönä sopiva ikä naiselle on 40% miehen iästä.

Esim.

30v = 18v

40v = 24v

50v = 30v

60v = 36v

70v = 42v

80v = 48v

Sopiva ikä kenen kannalta? Mitä iloa 30-vuotias nainen saa viiskymppisestä miehestä? Testot laskeneet, aivan eri elämänvaihe, jäät todennäköisesti leskeksi siinä vaiheessa kun kaipaisit itse jo tukea, jne. 

Mies 44. Höpö höpö. Nykyään saa helposti TRt hoidot. 

Elämänvaihe.. olen itse 55v treenaan edelleen 5-10* viikko. Käydään 35 vaimon kanssa teattereissa, ulkona syömässä, harrastetaan,

Sillä 35v miehellä on vielä se 20 vuotta "hyvää ikää" jäljellä. 55 vuotiaalla miehellä se on herran haltuun milloin joku sairaus ja raihnaus iskee.

Jos vaikka siis paperilla, ja lääkärin avustuksella voisitkin tällä hetkellä toimia ns samalla tasolla 35veen kanssa, niin et pysty tarjoamaan samaa määrää hyviä vuosia. Siksi sen 35v naisen kannattaa katsella ihan vaan oman ikäisiä miehiä, eikä lääkkeillä viimeisiä höyryjä käyvää vanhaa veturia joka sammahtaa hetkellä millä hyvänsä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sisin siis ratkaisekaan? Onko meille valehdeltu kaikki nämä vuodet?

Sisin ratkaisee lopulta, mutta ensin pitää läpäistä ulkonäköseula. 

Eiköhän se ole näin lähes kaikilla sukupuoleen katsomatta. 

Vierailija
104/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vain toivoa että et täytä 50 vuotta siis?

Vierailija
105/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kerran eronnut, itseään nuorekkaana pitävä keski-ikäinen nainen, joka lähti karjamarkkinoille. Hän katseli tarjontaa ja ensimmäinen sonni näytti hänestä auttamattoman vanhalta, vaikka oli suunnilleen ikäisensä. Tästä lannistuneena hän lannistumatta jatkoi taisteluaan aikaa vastaan.

Lopulta joku ojensi hänelle peilin. Nainen otti peilin kauniiseen käteensä ja käveli hiljaa kotiinsa, miettien kaikkea näkemäänsä ja kokemaansa.

Vierailija
106/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa kerran eronnut, itseään nuorekkaana pitävä keski-ikäinen nainen, joka lähti karjamarkkinoille. Hän katseli tarjontaa ja ensimmäinen sonni näytti hänestä auttamattoman vanhalta, vaikka oli suunnilleen ikäisensä. Tästä lannistuneena hän lannistumatta jatkoi taisteluaan aikaa vastaan.

Lopulta joku ojensi hänelle peilin. Nainen otti peilin kauniiseen käteensä ja käveli hiljaa kotiinsa, miettien kaikkea näkemäänsä ja kokemaansa.

Valitettavasti tämä palsta ei sitä peiliä tarjoa, vaan voimaantunutta kuraa ja itsepetosta.

Ap virittelee jo hakukriteerejään kolmivitosille "kolleille".

Vierailija
107/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testokorvaushoidon takia olen erittäin energinen, hyvässä fyysisessä kunnossa. Seksihalut luokkaa 15vuotiaana. Fyysinen kunto parempi kuin ikinä elämäni aikana.

Talous on turvattu.  

Juoksut on juostu. Ei tarvi miettiä enää elämän tarkoitusta. Tai mitä haluaa elämältä. Pystyn luomaan äärimmäisen turvallisen suhteen, ei mustasukkaisuutta.

Ei pieniä lapsia pyörimässä jaloissa. Koko huomio menee puolisolle. 

Se, että sun seksihalut on 15-vuotiaan luokkaa on etu sulle, ei välttämättä sille naiselle. Jos fyysinen kuntosi on nyt parhaimmillaan, sekään ei välttämättä tarkoita mitään. Ehkä olet aiemmin ollut huonossa kunnossa. 

Talous on monella turvattu jo nuorempana. 

Minusta olisi melkoinen riski ottaa mies, joka on juoksunsa juossut vasta 4

Aika jännästi tuo suomalaisten varallisuus korreloi ikää. 

Kovasti tuo nainen tykkää seksistä. Eli varmaan aika jees hänellekin..

Tinder/ baarit yms on täynnä 40-50v miehiä ja naisia ketkä ottaa kadotettua nuoruuttaan takaisin " juoksut ei ole juostu".

Vanhuuden yksinäisyys. Niin tätähän ei pysty ennustamaan. Se 35 äijä saattaa maatua 20v aiemmin kun 55v.

Aika moni ottaisi varmaan kuitenkin 30v hyvän suhteen ja kärsisi yksinäisyydestä vanhana. Mä ainakin.

Vierailija
108/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ajatus tuo että pitäisi olla kuolemaansa asti yhdessä.  Tämänkin tarinan AP on todennäköisesti ollut uudessa suhteessa. Ole sen ihmisen kanssa joka tekee sinut onnelliseksi . Turha stressata 30v päähän. Se 55 mies voi kuolla 5v tai 50v päästä. Sitten voi taas miettiä antaako parisuhde enää mitään ja jos antaa Haku päälle. Ihan kaikissa ikäryhmissä on sinkkuja.

Vierailija
109/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä ajatus tuo että pitäisi olla kuolemaansa asti yhdessä.  Tämänkin tarinan AP on todennäköisesti ollut uudessa suhteessa. Ole sen ihmisen kanssa joka tekee sinut onnelliseksi . Turha stressata 30v päähän. Se 55 mies voi kuolla 5v tai 50v päästä. Sitten voi taas miettiä antaako parisuhde enää mitään ja jos antaa Haku päälle. Ihan kaikissa ikäryhmissä on sinkkuja.

Minusta tuo on jännä ajatus, ettei yhtään miettisi tulevaisuutta. Itselleni pariutumisessa on aina ollut tosi tärkeää se, että suhteella on hyvät mahdollisuudet kestää kuolemaan asti. Tiedän kyllä ihmisiä jotka ajattelee että ei tää kestä mutta ollaan nyt sen aikaa kun on kivaa ja etsitään sitten joku toinen. Toki jos molemmat on tietoisia tuosta niin ei kai siinä mitään, mut itse en pystyisi tuohon silloinkaan. Tuntuisi että tuhlaan aikaani jonka voisin viettää sen kanssa jonka kanssa vanhenen.

Vierailija
110/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ottaisi nuorempaa? He ovat kaikin tavoin parempia kuin keski-ikäiset setämiehet. Paremman näköisiä, parempia seksissä, parempi luonne. Suosittelen. Ikä on vain numero.

Harvalla miehellä on grannyfetissi.

Olen ap:ta pari vuotta vanhempi, en tosin granny, ja nuoria miehiä riittäisi joka päivälle. 

Mitä te teette, jotka vedätte puoleenne nuoria miehiä? Missä näin tapahtuu? Olen itse samaa ikäluokkaa, mutta ei noita miehiä tule vastaan päivittäin, ei edes kuukausittain tai yhtä kerran vuodessa. Lue: ei ikinä. Olen ihan normaalipainoinen, joka näitä keskusteluja seuranneena tuntuu olevan ykköskriteeri miehille. Silti ei kukaan koskaan ole tullut tarjoutumaan minkäänlaiseksi seuraksi, saati suhteeseen, ei lyhyeen eikä pidempään. Minulle on sanottu, että olen ihan ok näköinen ja tosiaan liikuntaharrastuksenkin vuoksi normaalipainoinen.

En käy baareissa koskaan. Sielläkö tuommoisia tapaisi? Tai edes ei-nuoria miehiä? Oikeastaan nuoret ovat vähän liian nuoria, suunnilleen oman ikäinenkin olisi ihan hyvä.

Vierailija
111/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ihmiset näyttävät repsahtaneilta kun viimeiset 100 vuotta on tuotu sitä esille, että se on homojen hommaa pitää itsestään huolta, alfauros juo kaljaa ja makkaraa kotisohvallaan.

Vierailija
112/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on jännä ajatus, ettei yhtään miettisi tulevaisuutta. Itselleni pariutumisessa on aina ollut tosi tärkeää se, että suhteella on hyvät mahdollisuudet kestää kuolemaan asti. Tiedän kyllä ihmisiä jotka ajattelee että ei tää kestä mutta ollaan nyt sen aikaa kun on kivaa ja etsitään sitten joku toinen. Toki jos molemmat on tietoisia tuosta niin ei kai siinä mitään, mut itse en pystyisi tuohon silloinkaan. Tuntuisi että tuhlaan aikaani jonka voisin viettää sen kanssa jonka kanssa vanhe

Et voi ennustaa tulevaa. Sil 35 on vielä monta kriisiä edessä.  Se voi sairastua, kuolla tai ihan mitä vaan. Hän voi vaikka salama rakastua 18v naapurin tyttöön..

Pointti on lähinnä se että valitkaa se kuka teidät tekee onnelliseksi. Oli se 20v tai vaikka 60v.. Nauttikaa siitä joka hetki. Ikä on yksilöinä aika merkityksetöntä. Jotkut juoksee maratoneja 80v. Jotkut kuolee 20v

Vierailija
113/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ottaisi nuorempaa? He ovat kaikin tavoin parempia kuin keski-ikäiset setämiehet. Paremman näköisiä, parempia seksissä, parempi luonne. Suosittelen. Ikä on vain numero.

Harvalla miehellä on grannyfetissi.

Olen ap:ta pari vuotta vanhempi, en tosin granny, ja nuoria miehiä riittäisi joka päivälle. 

Mitä te teette, jotka vedätte puoleenne nuoria miehiä? Missä näin tapahtuu? Olen itse samaa ikäluokkaa, mutta ei noita miehiä tule vastaan päivittäin, ei edes kuukausittain tai yhtä kerran vuodessa. Lue: ei ikinä. Olen ihan normaalipainoinen, joka näitä keskusteluja seuranneena tuntuu olevan ykköskriteeri miehille. Silti ei kukaan koskaan ole tullut tarjoutumaan minkäänlaiseksi seuraksi, saati suhteeseen, ei lyhyeen eikä p

Tinder ym seuranhakupalstat on täynnä näitä nuoria miehiä ketkä etsii vaan reikää 

Vierailija
114/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on jännä ajatus, ettei yhtään miettisi tulevaisuutta. Itselleni pariutumisessa on aina ollut tosi tärkeää se, että suhteella on hyvät mahdollisuudet kestää kuolemaan asti. Tiedän kyllä ihmisiä jotka ajattelee että ei tää kestä mutta ollaan nyt sen aikaa kun on kivaa ja etsitään sitten joku toinen. Toki jos molemmat on tietoisia tuosta niin ei kai siinä mitään, mut itse en pystyisi tuohon silloinkaan. Tuntuisi että tuhlaan aikaani

Et voi ennustaa tulevaa. Sil 35 on vielä monta kriisiä edessä.  Se voi sairastua, kuolla tai ihan mitä vaan. Hän voi vaikka salama rakastua 18v naapurin tyttöön..

Pointti on lähinnä se että valitkaa se kuka teidät tekee onnelliseksi. Oli se 20v tai vaikka 60v.. Nauttikaa siitä joka hetki. Ikä on yksilöinä aika merkityksetöntä. Jotkut juoksee maratoneja 80v. Jotkut kuolee 20v

Ei voi ennustaa tulevaa mutta on kuitenkin olemassa todennäköisyyksiä. 60-vuotiaan kanssa tulevaisuus jää hyvin todennäköisesti lyhyemmäksi kuin 30-vuotiaan kanssa. Ikä ei ole merkityksetöntä. Ihminen myös muuttuu iän myötä, henkisesti ja fyysisesti. Sillä on ihan tietty merkitys tässä maailmassa vaikka ilmeisesti ikääntymisen pelossa jotkut koittavat sen kieltää.

Vierailija
115/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on jännä ajatus, ettei yhtään miettisi tulevaisuutta. Itselleni pariutumisessa on aina ollut tosi tärkeää se, että suhteella on hyvät mahdollisuudet kestää kuolemaan asti. Tiedän kyllä ihmisiä jotka ajattelee että ei tää kestä mutta ollaan nyt sen aikaa kun on kivaa ja etsitään sitten joku toinen. Toki jos molemmat on tietoisia tuosta niin ei kai siinä mitään, mut itse en pystyisi tuohon silloinkaan. Tuntuisi että tuhlaan aikaani

Ja silti kummasti itse haluat 35v naisen, etkä itsesi ikäistä 55v... Rules are for thee but not for me!!! 

Vierailija
116/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on jännä ajatus, ettei yhtään miettisi tulevaisuutta. Itselleni pariutumisessa on aina ollut tosi tärkeää se, että suhteella on hyvät mahdollisuudet kestää kuolemaan asti. Tiedän kyllä ihmisiä jotka ajattelee että ei tää kestä mutta ollaan nyt sen aikaa kun on kivaa ja etsitään sitten joku toinen. Toki jos molemmat on tietoisia tuosta niin ei kai siinä mitään, mut itse en pystyisi

On toki. Mutta esim minä ihmisenä olen ihan erilainen kuin 20v. Ei musta olisi saanut silloin kenellekään hyvää kumppania. Siksi varmasti vaimo aikoinaan kyllästyi.  Olisiko vaimoni siis kannattanut vaan kärsiä mun kanssa huonossa suhteessa. Siihen asti että täytän +50 ja alan nähdä elämän uudessa valossa? Mun mielestä ei.  Palkkio olisi sitten ollut se että ehkä olisimme eläneet seuraavan 20-25v yhdessä onnellisena.

( Heitän vielä tähän että epäilen ettei vaimoni ulkonäkö/ vartalo olisi riittänyt mulle enää vuosiin.  Ex on nyt 54. Täysin mummoutunut ja lihonut muodottomaksi.)

Vierailija
117/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Oletteko nähneet sen t-max ravintolisämainoksen telkkarissa? Lurppakasvoisesta Jarista tulee mieleen joku koirarotu. Ehkä vihikoira. Ja ikää 56. Ei kyllä näytä päivääkään alle seitsämänkymppiseltä. 

Kuinkahan moni mies haksahtaa kokeilemaan noita? Ei välttämättä oma-aloitteisesti mutta toisen peilaamana. 

Tuossa mainoksessa ärsyttää että julkkikset todistavat humpuukituotteen hyväksi, vai ovatko he sittenkin oikeassa? Tuo Jari siis on edellenkin toimivan rap-yhtyeen yksi solisteista, Hasmylly, joka oli jokus aikoinaan Suomen isoimpia yhtyeita.

Mika Salo mainostaa myös ja väittää että on hänellekin auttanut, vaikka luulisi että F1-jutuissa on kaikki mahdolliset terveyshyödyt eri asioita tullut tutkuksi.

Jari Tai Mika eivät ole ikäisekseen mitenkään nuorekkaan näköisiä ja voisi uskoa että erilaisia vaivoja on ollut ja sitten mainostavat että ravintolisä ratkaisi ongelmat ... itse katsoo samaa kuin ap, että vanhan näköisiä miehiä, minä en halua olla.

Vierailija
118/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on jännä ajatus, ettei yhtään miettisi tulevaisuutta. Itselleni pariutumisessa on aina ollut tosi tärkeää se, että suhteella on hyvät mahdollisuudet kestää kuolemaan asti. Tiedän kyllä ihmisiä jotka ajattelee että ei tää kestä mutta ollaan nyt sen aikaa kun on kivaa ja etsitään sitten joku toinen. Toki jos molemmat on tietoisia tuos

Tästä päästäänkin mielenkiintoiseen aiheeseen. Munmoutuminen ja lihominen. Äärettömän yleistä 50v kieppeillä.  Mites näissä suhteissa kun se mies treenaa ja vetää korvaushoitoa. Melko nopeasti on tilanne jossa pariskunta on täysin eri tasolla fyysisesti ja seksuaalisesti.  Kuinkahan moni jaksaa kitkuttaa varsinkin kun nuoremmat naiset alkavat osoittaa kiinnostusta 

Vierailija
119/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin mainostit itseäsi.

Vierailija
120/313 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Oletteko nähneet sen t-max ravintolisämainoksen telkkarissa? Lurppakasvoisesta Jarista tulee mieleen joku koirarotu. Ehkä vihikoira. Ja ikää 56. Ei kyllä näytä päivääkään alle seitsämänkymppiseltä. 

100 vuotta sitten oli saavutus, jos eli 56-vuotiaaksi. Nykyään ei saa edes näyttää vanhalta. Pitää olla kolmekymppisen näköinen vielä kuusikymppisenäkin, jos siis haluaa olla ikäisensä naisen kanssa. Tietty, jos kelpuuttaa kasikymppisen mummon, niin sitten asia kunnossa.