45-55-v miehet on niin vanhan näköisiä
Olen jutellut ihan ok 51-v miehen kanssa netissä. Sain hänen kuvan heti, kun pyysin. Mies näyttää jotenkin niin vanhalta. Miten sen selittäisin. En oikein osaa sanoa, että kiinnostuinko hänestä. Hiukset ovat tuuheat, iho ihan ok, mutta en vaan tajua, että olen jo sen ikäinen että deittailen 50+ miehiä.
Olen itsekin 48-v. Mutta olen virkeän ja nuorekkaan näköinen.
Onko muilla tälläistä ikäkriisiä? En todella halua nuorempaa tai liian nuorta miestä vaan saman ikäisen/vähän vanhemman.
Kommentit (313)
Mieheni on 48v ja minä N 61v. Eipä meissä paljoa eroa kunnossa tai ulkonäössä ole. Miehelläni on jo reipas pälvikalju päälaella ja minulla hiukset ohenee. Kummallakin vatsa välillä kasvaa ja välillä kuntoillaan pois. Miehellä on selkäkipuja ja minulla polvessa nivelrikkoa. Kummallakin lapset jo aikuisia. Molemmat edelleen työelämässä. Juuri sopiva ikäero näin päin.
Huomaan vilkuilevani vähän liian nuoria. Mutta kun oikean tyyppinen mies (mitä on yllättävän vähän) osuu kohdalle, ikä ei olekaan mikään juttu. Rypyt ja läskit jotenkin sulaa silmissä, vaikka ne tiedostaa ja mies onkin yhtäkkiä "tosi ihana".
Näillä asioilla ei oikeasti ole väliä silloin, kun tyyppi on oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 49v mies ja deittaile alle 40 v naisia. Ulkomailla minulla on myös 25 v nainen heilana lomilla. 48 v nainen on jo aika vanha
Mä oon kohta 48, ja ikäarviot ovat aina max 35. Ja tämä on totta, ei mitään mielistelyä. Ei ole ryppyjä ja mitat 170/58. Tyttömäinen. Yleensä sun ikäiset miehet näyttää isä ikäiseltä. Koska olen tyttömäinen siloposki.
Tää on kyllä ihana piirre naisissa.. Miehet/ muut naiset lausuvat kohteliaisuuksia.
Mutta naiset ei tätä ymmärrä... VARSINKIN jos on tarve saada jotain tai ylläpitää hyviä välejä.. Olen itse näitä keskusteluja kuunnellut vierestä baaritiskillä " töissä" tuhansia vuosien aikana.
Hyvin tyypillinen tarina. Jo selkeästi+40v nainen istuu tiskille, joku tulee pokaamaan. Keskustelu menee ikään esi
Baareissa varmaan meno on tuota. Mutta on niitä jotka törmäävät tähän esim. työelämässä, ja muissa tilanteissa joissa kyse ei ole kohteliaisuuksista, ennemminkin vähättelystä ja loukkaamisesta.
Mikset kokeilisi itsekin samaa? Voisi virkistyä itsesi lisäksi naisetkin ympärilläsi.
Vierailija kirjoitti:
48-v on sinkku ja etsii kumppania toisella kierroksella 😂
ap
Tänne vaan! 😘
Mikset kokeilisi itsekin samaa? Sinun lisäksesi voisivat virkistyä naisetkin ympärilläsi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet vanhenevat (rupsahtavat) naisia nopeammin.
Lähde: JYU. Tutkimuksen ydinkohdat selkokielellä esim:
Just tämä. Ja sitä on niin turha kieltää kun tämä aivan selvää. Miehet vanhenee nopeammin just niiden huonojen elintapojen vuoksi. Toki ulkomailla ei varmasti aivan sama tilanne koska miehet ei ryyppää niin paljon siellä kuin suomessa. Eli pitäiskö lähtee gakemaan ulkomaalaista miestä? Olis paremman näköinen muutenkin ja ovat myös miehekkäämpiä. Eibät vedä puolisoa ja lapsiaan turpaan joka viikonloppu kuten niin monissa suomalaisperheissä.
Suomessa alkoholin kulutus on OECD-maiden keskiarvon alapuolella. Suomessa miehet käyvät armeijan, ulkomailla harvemmin. Mikä sit
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 49v mies ja deittaile alle 40 v naisia. Ulkomailla minulla on myös 25 v nainen heilana lomilla. 48 v nainen on jo aika vanha
mut sä oot vanhemi
40+ hoikka mieskin saa pallomahan, hupsista.
Jokaisesta miehestä tulee pupp-a 👴🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän he ovat tuoneet paljon silmänruokaa suomalaiseen muuten aika ankeaan katukuvaan 🥰.
Ei muuta kuin kuolaamaan vaan.
Aamupäivällä näin jo tiukoissa sortseissa ja hihattomassa paidassa sellaisen tumman lihaskimpun - mustat paksut kiharat hiukset, isot ruskeat silmät, herrajumala miten timmi kroppa, tyylikäs, hyväntuoksuinen, uhkui seksikkyyttä - että en taitaisi kestää toisen samanlaisen näkemistä 🥵. Komeita ovat, ei voi mitään.
Kokeilemaan vaan. Ei tarvitse ulkomaille lähteä etsimään, kun Helsingistä löytyy ihan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kohta 48, ja ikäarviot ovat aina max 35. Ja tämä on totta, ei mitään mielistelyä. Ei ole ryppyjä ja mitat 170/58. Tyttömäinen. Yleensä sun ikäiset miehet näyttää isä ikäiseltä. Koska olen tyttömäinen siloposki.
Tää on kyllä ihana piirre naisissa.. Miehet/ muut naiset lausuvat kohteliaisuuksia.
Mutta naiset ei tätä ymmärrä... VARSINKIN jos on tarve saada jotain tai ylläpitää hyviä välejä.. Olen itse näitä keskusteluja kuunnellut vierestä baaritiskillä " töissä" tuhansia vuosien aikana.
Hyvin tyypillinen tarina. Jo selkeästi+40v nainen istuu tiskille
Baareissa varmaan meno on tuota. Mutta on niitä jotka törmäävät tähän esim. työelämässä, ja muissa tilanteissa joissa kyse ei ole kohteliaisuuksista, ennemminkin vähättelystä ja loukkaamisesta.
Ikä tuntuu olevan kaikista tärkein asia ikinä kaikille baareissa ja deittimaailmassa pyöriville. Aina taivastellaan, miten joku luuli nuoremmaksi ja arvuutellaan uusilta tuttavuuksilta, minkä ikäinen itse on. Haukutaan muita vanhan näköisiksi ja vihataan vanhenemista yli kaiken. Vain nuoruudella on väliä ja iän arvioiminen on parasta ajanvietettä ikinä.
Erittäin pinnallista, mutta senhän kaikki jo tiesikin eli ei mitään uutta deittailun saralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on vanhan näköisiä koska eivät värjää hiuksiaan, eivät käy kosmetologilla, pukeutuvat miten sattuu. Lisäksi voivat polttaa tupakkaa ja käyttää liikaa alkoholia. Tekevät vuorotyötä, yötyö vanhentaa jos/kun on univelkaa. Syövät epäterveellisesti.
Paras anti-age-lääke on aurinkorasva.
Tämä. Ryppyjäkin enemmän ihmistä vanhentaa epätasaisen värinen ja auringon vahingoittama iho. Ja tietenkin ylipaino. Jo sillä, että on liikunnallinen ja normaalipainoinen, kuuluu deittiappien 10% huipun joukkoon ja näyttää automaattisesti ikäluokkaansa nuoremmalta.
Aamupäivällä näin jo tiukoissa sortseissa ja hihattomassa paidassa sellaisen tumman lihaskimpun - mustat paksut kiharat hiukset, isot ruskeat silmät, herrajumala miten timmi kroppa, tyylikäs, hyväntuoksuinen, uhkui seksikkyyttä - että en taitaisi kestää toisen samanlaisen näkemistä 🥵. Komeita ovat, ei voi mitään.