45-55-v miehet on niin vanhan näköisiä
Olen jutellut ihan ok 51-v miehen kanssa netissä. Sain hänen kuvan heti, kun pyysin. Mies näyttää jotenkin niin vanhalta. Miten sen selittäisin. En oikein osaa sanoa, että kiinnostuinko hänestä. Hiukset ovat tuuheat, iho ihan ok, mutta en vaan tajua, että olen jo sen ikäinen että deittailen 50+ miehiä.
Olen itsekin 48-v. Mutta olen virkeän ja nuorekkaan näköinen.
Onko muilla tälläistä ikäkriisiä? En todella halua nuorempaa tai liian nuorta miestä vaan saman ikäisen/vähän vanhemman.
Kommentit (313)
Ota nuorempi mies, toimii seksissä kun sähköauto kunnes akku loppuu kesken.
Vierailija kirjoitti:
Joo siks mäkään en ota enää miestä vaan muistelen vaan jo edesmennyttä tummaa nappisilmääni loppuelämäni ja pifän hauskaa..
Kyllä, ja tumputat himassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et välttämättä saa nuorekkaasti säilynyttä sporttista miestä. Mä olen 46 kaveri on 48. Ikä Max naiselle 40.
On myös muita miehiä kuin te kax.
No sanotaanko näin että liikutaan sellaisessa porukassa jossa on itsestään huolta pitäviä 40-50v miehiä ihan hitosti.
Kyllä nää sinkut pyörivät ja saavat seuraa 25-40 naisilta. Itse lämmittelen seurustelua nyt 33v naisen kanssa
Meinaatko perustaa perheen hänen kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Nyrkkisääntönä sopiva ikä naiselle on 40% miehen iästä.
Esim.
30v = 18v
40v = 24v
50v = 30v
60v = 36v
70v = 42v
80v = 48v
Kuulostaa hyvältä myös miehen ikänä naiselle. Mulle viiskymppisenä parhaiten sopivat juuri 28-30-vuotiaat miehet.
Ei ole ikäkriiisiä. Olen 46v mies ja mulle se on se ja sama miltä kenenkin mielestä näytän.
Oon 44v mies ja kuulun varmaan tuohon hyvin säilynyt kategoriaan. Olin tuossa baarissa ja jututin erästä naista. Hän oli selvästi kiinnostunut, mutta sitten alkoi valittelemaan että olen niin kovin nuori. No sitten vasta sanottiin kummankin iät niin selvisi että hän oli minua neljä vuotta nuorempi.
Miehet on vanhan näköisiä koska eivät värjää hiuksiaan, eivät käy kosmetologilla, pukeutuvat miten sattuu. Lisäksi voivat polttaa tupakkaa ja käyttää liikaa alkoholia. Tekevät vuorotyötä, yötyö vanhentaa jos/kun on univelkaa. Syövät epäterveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on vanhan näköisiä koska eivät värjää hiuksiaan, eivät käy kosmetologilla, pukeutuvat miten sattuu. Lisäksi voivat polttaa tupakkaa ja käyttää liikaa alkoholia. Tekevät vuorotyötä, yötyö vanhentaa jos/kun on univelkaa. Syövät epäterveellisesti.
Joo minä olen ollut kasvissyöjä 15-vuotiaasta alkaen. Huolehdin itsestäni ja käyn kampaajalla, kosmetologilla, jalkahoidossa, laitatan ripset ja kynnet. Niin asioilla on monta puolta. En ole ikinä polttanut ja alkoa lasillinen harvoin. Nukun paljon ja teen henkisesti raskasta työtä.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 49v mies ja deittaile alle 40 v naisia. Ulkomailla minulla on myös 25 v nainen heilana lomilla. 48 v nainen on jo aika vanha
Mä oon kohta 48, ja ikäarviot ovat aina max 35. Ja tämä on totta, ei mitään mielistelyä. Ei ole ryppyjä ja mitat 170/58. Tyttömäinen. Yleensä sun ikäiset miehet näyttää isä ikäiseltä. Koska olen tyttömäinen siloposki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 49v mies ja deittaile alle 40 v naisia. Ulkomailla minulla on myös 25 v nainen heilana lomilla. 48 v nainen on jo aika vanha
Mä oon kohta 48, ja ikäarviot ovat aina max 35. Ja tämä on totta, ei mitään mielistelyä. Ei ole ryppyjä ja mitat 170/58. Tyttömäinen. Yleensä sun ikäiset miehet näyttää isä ikäiseltä. Koska olen tyttömäinen siloposki.
Tää on kyllä ihana piirre naisissa.. Miehet/ muut naiset lausuvat kohteliaisuuksia.
Mutta naiset ei tätä ymmärrä... VARSINKIN jos on tarve saada jotain tai ylläpitää hyviä välejä.. Olen itse näitä keskusteluja kuunnellut vierestä baaritiskillä " töissä" tuhansia vuosien aikana.
Hyvin tyypillinen tarina. Jo selkeästi+40v nainen istuu tiskille, joku tulee pokaamaan. Keskustelu menee ikään esim niin että mies heittää harmi kun olet liian nuori.. Näkee että nainen ilahtuu, kysyy no kuinka nuori mä olen?
Ite mietin että 50-55. Mies vastaa 30-35. Näkee naisen jokaisesta eleestä että itsetunto nousee ihan hitosti. Sit tulee hihittelyä mä olen 52v.. mies näyttää tosi yllättyneeltä " ilme on sellainen no älä..
Hyvin hyvin usein tämä vuoropuhelu johtaa siihen että pariskunta viettää keskenään aikaa baarissa/ lähtee yhdessä..
Huvittavaa on myös se että te yllättyisitte kuinka monta kertaa olen kuullut tuon täysin saman tarinan. Toistuvasti samojen ihmisten suusta. Kohde vaan vaihtuu.
Vierailija kirjoitti:
48-v on sinkku ja etsii kumppania toisella kierroksella 😂
ap
Eiköhän se ole sinulta jo ohi. Keskity villasukkien kutomiseen.
M
Naiset rupsahtaa yleensä 40 jälkeen. Sitä paikkaillaan sitte meikillä ja hui kauheeta pimpelipom..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä ihana piirre naisissa.. Miehet/ muut naiset lausuvat kohteliaisuuksia.
Mutta naiset ei tätä ymmärrä... VARSINKIN jos on tarve saada jotain tai ylläpitää hyviä välejä.. Olen itse näitä keskusteluja kuunnellut vierestä baaritiskillä " töissä" tuhansia vuosien aikana.
Hyvin tyypillinen tarina. Jo selkeästi+40v nainen istuu tiskille, joku tulee pokaamaan. Keskustelu menee ikään esi
Tämä. Katsot nykyään sosiaalista mediaa. 30kg ylipainoinen nainen julkaisee kuvan. Hirveän lauma ihmisiä kehumassa miten kaunis ja hyväkuntoinen olet.
Hah, sä oot itse 49v ja sanot että 48v on vanha. Eli tällä logiikalla sä oot niinkuin seniori? Ikäloppu? :D Kaikilla ei oo järkeä päässä. Tai edes laskutaitoa :D
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan hetki sitten olit 49 v ja kaverisi 46 v. Taitaa dementia jo kolkutella ovella.
Vierailija kirjoitti:
Naiset rupsahtaa yleensä 40 jälkeen. Sitä paikkaillaan sitte meikillä ja hui kauheeta pimpelipom..
Nykyään kyl tuntuu et 35 alkaa riittää. Sen jälkeen monesta naisesta huom ilman meikkiä ei tiedä onko 35-50v. Meikin määrällä sit yritetään peitellä. Tohon kun yhdistetään vielä se että aletaan näyttää lisää paljasta pintaa. Niin ai että.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan hetki sitten olit 49 v ja kaverisi 46 v. Taitaa dementia jo kolkutella ovella.
Kuin tyhmä pitää olla ettei tajua täällä olevan useita kirjoittajia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
48-v on sinkku ja etsii kumppania toisella kierroksella 😂
ap
Eiköhän se ole sinulta jo ohi. Keskity villasukkien kutomiseen.
M
Onko katkeraa elää yli nelikymppisenä peräkammarinpoikana äidin nurkissa?
Mulle on niin kovasti luvattu, että miehet vanhenevat kuin viini. Ei se kyllä siltä näytä, mielenkiinnolla odotan miltä oma ikäluokkani näyttää tuossa iässä. Ulkonäkö ei toki ole kaikki kaikessa ja kaikki me ikäännytään, mutta odotukset ovat korkealla. N30
Nyrkkisääntönä sopiva ikä naiselle on 40% miehen iästä.
Esim.
30v = 18v
40v = 24v
50v = 30v
60v = 36v
70v = 42v
80v = 48v