Pystyisin elämään omaisuuteni tuotoilla, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (94)
Jos saisit sanoa yhden rahavinkin ihmiselle, joka elää kädestä suuhun ja säästössä 400 euroa, minkä sanoisit?
Vierailija kirjoitti:
Jos saisit sanoa yhden rahavinkin ihmiselle, joka elää kädestä suuhun ja säästössä 400 euroa, minkä sanoisit?
En usko, että tarvitset mun vinkkejä, kun olet tuossa tilanteessa onnistunut säästämään noinkin ison puskurin. Olet taitava rahan käyttäjä. Ap
Kannattako sinusta Pärnuun matkustaa kesällä vai syksyllä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että tarvitset mun vinkkejä, kun olet tuossa tilanteessa onnistunut säästämään noinkin ison puskurin. Olet taitava rahan käyttäjä. Ap
En ole varma oletko sarkastinen. Mutta sanonpa vain, että tämäkin on kerrytetty vuodessa
Vierailija kirjoitti:
Kannattako sinusta Pärnuun matkustaa kesällä vai syksyllä?
Menisin itse syksyllä, silloin voi olla tunnelmallista, viileämpää ja väljempää. Jos pidät tungoksesta ja kuumasta ilmasta, on kesä ehkä parempi. Ap
Paljonko sinulla on omaisuutta, jonka tuotoilla pystyt elämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole varma oletko sarkastinen. Mutta sanonpa vain, että tämäkin on kerrytetty vuodessa
En ole sarkastinen, ihan tosissani vastasin. On harhaa, että kaikki sijoituksillaan elävät olisivat taitavia rahankäyttäjiä, mä en ainakaan ole erityisen taitava. Tuskin olisin onnistunut sinun tilanteessasi säästämään noin ison summan. Ap
Miksi et sitten elä, vaan roikut täällä?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sinulla on omaisuutta, jonka tuotoilla pystyt elämään?
Tämä on varmaan huono vastaus, mutta en ihan tarkalleen tiedä. Tiedän vain mitä tuotto on. Ap
Elän perinnöllä ja säästöillä vielä 20 vuotta helposti.
Onko siellä Porvoossa ollut tänään lämmintä?
Vierailija kirjoitti:
Oletko allerginen ampiaisille?
En. En ollut alunperinkään, mutta mulla oli harrastuksena yhdessä vaiheessa hunajantuotanto, jolloin pistokset siedättivät lopullisesti. Reaktio oli pieni pistoksesta. Mutta sitten mun pesäni karkasi. Se pyydystettiin takaisin, mutta karkasi uudelleen ja harrastus jäi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisin kysyä jotain?
En tiedä, itse en ainakaan kysyisi :) Tylsä aihe. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi et sitten elä, vaan roikut täällä?
Onhan tämäkin elämää. Elämään mahtuu monenlaista, sinulla varmaan myös, toivottavasti. Ja niille, joilla ei ole paljon muuta kuin palsta, on tämä parempi kuin ei mitään. Siksi ainakin itse koetan vastata aina asiallisesti kaikille. Ap
Otsikossa oli konditionaali. Pystyisin. Et siis ilmeisesti kuitenkaan elä omaisuutesi tuotoilla, vaikka pystyisit. Miksi näin? Minä siis elän.
Vierailija kirjoitti:
Elän perinnöllä ja säästöillä vielä 20 vuotta helposti.
Niin, aika moni meistä on tuollainen juuri. Ei mitään ihmeellistä, jota tarvitsisi hehkuttaa.
Draivi tuottaa ja tehdä rahaa on vain pienempi, koska ei ole tarvinnut niin paljon sen eteen ponnistella (siis omalla kohdalla). Ap
Miten olet päässyt tuohon tilanteeseen? T. 26-vuotias FIREttäjä (nyt nettovarallisuus 70 k€ eli vielä pitkään joutuu painamaan töissä)
En