Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ennen rakastin ihmisiä, nyt vihaan!

Vierailija
13.07.2025 |

Onko muita tällaisia? Kun on itse hyvä, saa vain pelkkää ikävyyttä osakseen kaikissa muodoissaan. Tuhotaan lähes täysin. 

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä mätäpaise nimeltä ihminen kuolee pian pois.

Maailma voisi muuttua paremmaksi paikaksi silloin.

Vierailija
22/36 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä rakastinko ennenkään, mutta suhtauduin vähintäänkin neutraalisti ja olin avarakatseinen, ymmärtäväinen, suvaitsevainen ja sopuisa.

Nykyään en jaksa ketään enkä varsinkaan ihmisten aiheuttamaa pientäkään meteliä tai häiriötä. Ihmisistä on tullut aiempaan verrattuna hirvittävän äänekkäitä ja muista ihmisistä piittaamattomia joilla on vain oikeuksia aiheuttaa muille harmia ja riesaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erakkous on parasta, mitä minulle on tapahtunut. Olen ilkeä, jos joku yrittää tulla pilaamaan elämääni. Saatan jopa lyödä. 

Vierailija
24/36 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait nyt ihmisiä voi rakastaa. Hyvä, että voi sietää. 

Vierailija
25/36 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...ja kun laittomuus lisääntyy, monien rakkaus kylmenee."

Vierailija
26/36 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut muita ihmisiä. Säästyy monelta pahalta. Ei niistä mitään iloa ole. 

Vierailija
27/36 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen aina vihaisen näköisenä, että saan olla rauhassa. En tykkää ihmisistä. 

Vierailija
28/36 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset ovat pahoja! 😫 Pahoja!

Jos ei pahoja, niin äärimmäisen yksinkertaisia ainakin.

Vierailija
29/36 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan samaa mieltä aloittajan kanssa. Kaikki käännetään pahaksi ja seksiin. Jos aidosti sanoo jotain hyvää toiselle. Niin muiden mielestä on lievä ja mielistelevä. Jos hymyilee jollekin ihan vaan, et on hyvä olo ja nauttii esim. kuntosalilla olosta jne. Niin yrittää kuulemma iskeä. Jos facebookissa laittaa viestin jollekin entiselle kaverille jne. Ei saa vastausta. Jos tervehtii törmätessä jossain entistä työkaveria, niin kääntää pään pois. Tätini on joka käänteessä, kun ollaan nähty, jaksanut mainita, että kun reoutin 30 vuotta sitten englannin ylioppilaskirjoituksissa. Moni muukin sukulainen, tuttava tms. tavattaessa sanoo jotakin ikävää jostakin asiasta tai muuten vaan ilkeästi. Todellakin on tullut ihmisvihaa. 

En ymmärrä näitä alapeukuttajia. Olen kanssasi täysin samaa mieltä.

Vierailija
30/36 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keskittyä tekemiseen. Teet sellaisia asioita, joista nautit paljon. Jos sellaisia ei ole, keksi niitä. Jos samanhenkisiä ihmisiä on, jotka pitävät samoista asioista, niin on mahdollista, että törmää hyviin ihmisiin. Vaikkei törmäisi, niin saa ainakin tehdä itselleen mieluisia asioita, eikä tarvitse välittää muista.

Vierailija
31/36 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollapa hyvä ja vihata ihmisiä.

Aloituksesi on ristiriitainen eikä herätä luottamusta sen kirjoittajaan.

Vierailija
32/36 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin. Normaalissa työpaikassa on edes jonkinlaiset käytöstavat ja ihmiset yrittävät edustaa sitä parempaa puolta itsestään.

Vierailija
33/36 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun aloin meditoimaan ja tunnistamaan omia ajatuksia, tunteita, kaavojani, jokin muuttui. En tunne enää vihaa muita ihmisiä kohtaan, vaikka he käyttäytyisivätkin haastavasti. Tunnen vain myötätuntoa. 

Meditointi, jooga, TM 🤮💩

Vierailija
34/36 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt omaa osuuttasi tuohon?

Ap on täydellinen pyhimys kuten naiset yleensä. 

Vierailija
35/36 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä rakastinko ennenkään, mutta suhtauduin vähintäänkin neutraalisti ja olin avarakatseinen, ymmärtäväinen, suvaitsevainen ja sopuisa.

Nykyään en jaksa ketään enkä varsinkaan ihmisten aiheuttamaa pientäkään meteliä tai häiriötä. Ihmisistä on tullut aiempaan verrattuna hirvittävän äänekkäitä ja muista ihmisistä piittaamattomia joilla on vain oikeuksia aiheuttaa muille harmia ja riesaa.

Kai sentään olet saanut psykiatrilta lääkkeet?

Vierailija
36/36 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina inhonnut muita ihmisiä. Säästyy monelta pahalta. Ei niistä mitään iloa ole. 

Jep, elämän tarkoitus on olla yksin ja vihata kaikkia. 

Eiku..