Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesä, hameet ja pikkuhousut

Vierailija
13.07.2025 |

Ihanaa taas, kun on kesä, lämmintäja ihanat naiset hameissaan. Kiva myös, etteivät kaikki ole niin tarkkoja siitä jos vähän pikkarit vilahtaa hameen alta. Eilen taas sai ihailla maisemia, kun rannalla istui joku nainen kesämekossa ja polvet koukussa. Kivat valkoiset, pitsikoristeiset pikkarit oli hänellä 😍

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen ajoin autolla pari kertaa venesataman vieressä olevan aitaamattoman terassin ohi ja kyllä aika monet pikkarit vilkkuivat pöydän ja hameen alta. Täytyykin lähteä katsomaan, onko veneessä köydet kiinni 😎

Tuo on söpöä miehissä, että naisen pikkareiden vilauttelu kiinnostaa ja varmaan kiinnostaisi alapäänkin vilahtaminen monia. Mutta naisena olen iloinen siitä, että se on kielletty. Toisten naisten pillujen näkeminen olisi ällöä :D

Vierailija
42/62 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen jatseilla kulki monta naista ohuissa pellavahousuissa stringit ilta-auringon valaisemina, kyllä siinä kelpasi terassilla siemailla kylmää juomaa ja nauttia kesästä.

Tänään sitten cittarissa mimmi kireässä paidassa Ilman liivejä, kylmäaltaiden nurkilla... Muuten oikein kiva, mutta nännilävistykset hieman laimensivat tunnelmaa. Toisella nuorella naisella taas takapuolesta niin kireät ja antavasti muotoillut legginsit, että pyllyn koko muoto oli esillä kuin ei olisi housuja ollut jalassa ollenkaan.

Ja helteet vaan jatkuu... 🥵

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni ei käytä pikkuhousuja nyt helteillä Minusta se on kiihottavaa. Välillä hän nostaa mekkoaan ja tuulettaa pimpsaansa. Pidän siitä kun voi välillä kopaista ja sormettaa,jopa nuolaista . Näin helteellä seksielämämme vilkastuu.

Vierailija
44/62 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen jatseilla kulki monta naista ohuissa pellavahousuissa stringit ilta-auringon valaisemina, kyllä siinä kelpasi terassilla siemailla kylmää juomaa ja nauttia kesästä.

Tänään sitten cittarissa mimmi kireässä paidassa Ilman liivejä, kylmäaltaiden nurkilla... Muuten oikein kiva, mutta nännilävistykset hieman laimensivat tunnelmaa. Toisella nuorella naisella taas takapuolesta niin kireät ja antavasti muotoillut legginsit, että pyllyn koko muoto oli esillä kuin ei olisi housuja ollut jalassa ollenkaan.

Hyviä bongauksia bro! Nännilävistetyn naisen idea todennäköisesti oli juuri se, että lävistykset näkyvät. Näin olen ymmärtänyt ja havainnut, että useat haluavat niitä nimenomaan esitellä.

Vierailija
45/62 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä bongauksia bro! Nännilävistetyn naisen idea todennäköisesti oli juuri se, että lävistykset näkyvät. Näin olen ymmärtänyt ja havainnut, että useat haluavat niitä nimenomaan esitellä.

Epäilemättä, eikä siinä mitään, saa toki esitellä jos tykkää. Itselle vaan nuo ei lävistykset ja muut kehonmuokkaukset oikein ollenkaan iske silmään sillä tavalla, mutta eipä niitä nyt kukaan mua varten otakaan.

Vierailija
46/62 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muotoilevat leggarit ilmeisesti. En itse viitsisi tuollaisissa ihmisten ilmoille lähteä, mutta tuskin miettivät itse asiaa siltä kannalta, että jokainen melkein mies heitä tiirailee, vaikka olisi oman vaarin ikäinen :) 

Vierailija
47/62 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Aurajoen rannassa sitten tulee vastaan vielä toiset nännilävistykset, kylläpä näitä nyt riittää. Tulisi nyt yhdet lävistämättömätkin yhtä ohuesti verhottuna.

Vierailija
48/62 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muotoilevat leggarit ilmeisesti. En itse viitsisi tuollaisissa ihmisten ilmoille lähteä, mutta tuskin miettivät itse asiaa siltä kannalta, että jokainen melkein mies heitä tiirailee, vaikka olisi oman vaarin ikäinen :) 

Niin, jäi tästä leggarimimmistä sanonatta, että toisin kuin ensikuulemalta ehkä kuvittelisi, kyseessä ei ollut mikään instabeibe, vaan ihan tavallinen nuori nainen. Sellainen ehkä aavistuksen nörtin oloinen, luultavasti jonkin sortin opiskelija. Instatyrkky ei välttämättä olisikaan kiinnittänyt samalla tavalla huomiota kuin tällainen positiivisesti ihan aidon ihmisen näköinen.

Vierailija
49/62 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, jäi tästä leggarimimmistä

Se on yleistä nuorilla naisilla, olen saman pannut merkille, että tuollaisissa kuljetaan julkisella paikalla. He eivät tahallisesti itseään esittele, heille ei vain tule mieleen, että miehiä kiinnostaa, koska heitä itseään eivät miehet yleisesti kiinnosta. Itsekin kuljin nuorena helteellä hyvin vähissä vaatteissa enkä koskaan ajatellut sen olevan mitenkään seksuaalista. Itse asiassa olen vasta todella vanhana käsittänyt, että miehet eivät olekaan samanlaisia kuin minä itse eli vain sellainen, josta itse olen kiinnostunut, kiinnostaa katsella, vaan miehet katsovat kaikenlaisia naisia. Vasta paljon myöhemmin tuon tajuaa eivätkä kaikki ymmärrä koskaan. Pitkään luulin sellaistakin, että jos ystävämies ei milloinkaan ajattele seksuaalisia kuten en itse ajattele miehestä, joka on ystävä. Luultavasti olen aiheuttanut tukalia hetkiä muutamille nuorille miehille, koska mm. nukuin heidän vieressään kaveripohjalta. Siis esim. tilanteessa, kun viimeinen bussi oli mennyt ja jouduin menemään yöksi heidän luokseen tai oltiin yötä vallatussa talossa.

Vierailija
50/62 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on yleistä nuorilla naisilla, olen saman pannut merkille, että tuollaisissa kuljetaan julkisella paikalla. He eivät tahallisesti itseään esittele, heille ei vain tule mieleen, että miehiä kiinnostaa, koska heitä itseään eivät miehet yleisesti kiinnosta. Itsekin kuljin nuorena helteellä hyvin vähissä vaatteissa enkä koskaan ajatellut sen olevan mitenkään seksuaalista. Itse asiassa olen vasta todella vanhana käsittänyt, että miehet eivät olekaan samanlaisia kuin minä itse eli vain sellainen, josta itse olen kiinnostunut, kiinnostaa katsella, vaan miehet katsovat kaikenlaisia naisia. Vasta paljon myöhemmin tuon tajuaa eivätkä kaikki ymmärrä koskaan. Pitkään luulin sellaistakin, että jos ystävämies ei milloinkaan ajattele seksuaalisia kuten en itse ajattele miehestä, joka on ystävä. Luultavasti olen aiheuttanut tukalia hetkiä muutamille nuorille miehille, koska mm. nukuin heidän vieressään kaveripohjalta. Siis esim. tilanteessa, kun viimeinen bussi oli mennyt ja jouduin menemään yöksi heidän luokseen tai oltiin yötä vallatussa talossa.

Hyviä pointteja, varmasti ihan totta. Miehenä sitä vain katse yksinkertaisesti toimii sillä tavalla, että se poimii kaikki vastaantulevat tissit ja pyllyt. No ei varmaan kaikilla, mutta itselläni ainakin.

Ei se silti tarkoita, että olisi jokaisesta vastaantulijasta henkilö erityisesti kiinnostunut, edes seksuaalisesti. Se on vain pelkästään se visuaalinen mielihyvä mikä siitä seuraa, kun näkee jotakin paljastavaa. Itse kun olen elänyt 30 vuotta hyvin tiiviissä ja onnellisessa liitossa, niin voin rehellisesti sanoa, ettei minua kiinnostaisi lainkaan hankkiutua tekemisiin jonkun vieraan naisen kanssa. Siitä huolimatta, tissi on tissi ja nännin nöpötys piukan paidan läpi piristää aina päivää.

Vierailija
51/62 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

50. Varmasti ihan totta. Mies on rakennettu toisella tavalla kuin nainen enkä itse loukkaannu ajatuksesta, että omakin mies varmasti katselee naisia noin. Se on mielestäni täysin viatonta. Paitsi jos tarkoituksella ryhtyy näkyvästi tiirailemaan, mikä on ällöttävää sekä vaimon että sen naisen kannalta. 

Mutta periaatteessa se on kuin katsoisi kaunista kukkaa tai hienoa koiraa. Vaistomaista kauneuden huomaamista.

Vierailija
52/62 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vielä näihin liittyen kertoa muisto, kun yhdessä vaiheessa kävimme ystäväpariskunnan kanssa saunassa, alasti tietenkin, mutta sitten myöhemmin ilmenikin, että tämä mies olikin minuun kovasti ihastunut tai rakastunut, sain häneltä oikein perinteisen rakkauskirjeen. Ja vitsi, että kiukustuin. Olin pitänyt tätä miestä ystävänä, kaverina, tulin paremmin toimeen kuin hänen vaimonsa kanssa, mutta omalta puolelta siihen ei liittynyt minkäänlaista ihastusta, vaan mies oli mulle vain kaveri. Ja sekin tuossa inhotti, kun olin mennyt alastomana saunaan, koska en ymmärtänyt, että hän katsoo "sillä tavalla" minua. Tuo tapaus oli ensimmäinen vinkki siitä, etteivät ne ystävinä pidetyt miehet sittenkään ole ihan epäseksuaalisia. 

Nainen herkästi ajattelee, että jos joku epämieluisa mies (seks. mielessä) katsoo, niin hän pitää sitä ällöttävänä. Siksi on tyhmää ajatella, että nainen esittelee itseään tarkoituksella. Ihan yhtä tyhmää kuin sekin, että kuvittelee, että mies ei katso, kun minäkään en katso häntä seksuaalisena olentona.

Vierailija
53/62 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50. Varmasti ihan totta. Mies on rakennettu toisella tavalla kuin nainen enkä itse loukkaannu ajatuksesta, että omakin mies varmasti katselee naisia noin. Se on mielestäni täysin viatonta. Paitsi jos tarkoituksella ryhtyy näkyvästi tiirailemaan, mikä on ällöttävää sekä vaimon että sen naisen kannalta. 

Mutta periaatteessa se on kuin katsoisi kaunista kukkaa tai hienoa koiraa. Vaistomaista kauneuden huomaamista.

Juuri näin.

Vierailija
54/62 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhousut?  En koskaan käytä hameen kanssa,koko tarkoitus menee hukkaan

Vierailija
55/62 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Aurajoen rannassa sitten tulee vastaan vielä toiset nännilävistykset, kylläpä näitä nyt riittää. Tulisi nyt yhdet lävistämättömätkin yhtä ohuesti verhottuna.

Turussa tuntuu tosiaan olevan seksihelle. Vielä eilen illalla myöhään Ruissalossa keski-ikäinen naispari kuherteli hieman syrjäisessä paikassa meren rannalla, kun vaimon kanssa satuttiin samaan paikkaan. Vaatteet olivat päällä, mutta suutelointi, halailu ja kihertely oli sen verran tiivistä, että eiköhän siitä ole jatkettu hikisille lakanoille jatkamaan kuumemman seksin merkeissä, eikä tarvitse edes kauheasti mielikuvitusta käyttää. Kesä

Vierailija
56/62 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turussa tuntuu tosiaan olevan seksihelle. Vielä eilen illalla myöhään Ruissalossa keski-ikäinen naispari kuherteli hieman syrjäisessä paikassa meren rannalla, kun vaimon kanssa satuttiin samaan paikkaan. Vaatteet olivat päällä, mutta suutelointi, halailu ja kihertely oli sen verran tiivistä, että eiköhän siitä ole jatkettu hikisille lakanoille jatkamaan kuumemman seksin merkeissä, eikä tarvitse edes kauheasti mielikuvitusta käyttää. Kesä <3

Ja aina vain jatkuu. Tänään sitten Kuuvannokan kallioilla nainen poislähtöä tehdessään vaihtoi uikkarin alaosan pois ja mustat stringit tilalle. Pitkän kesähameen alla ja suojissa toki, mutta pikkupikkareita ylös nostaessa nousi myös hameen halkio yhtä korkealle... Ei mitään kriittistä eikä noloa vilautusta, mutta lähellä käytiin siinäkin. Tässähän pian silmät nyrjähtää aurinkolasien takana, pitääkö pian alkaa jo toivoa helteille loppua?

Vierailija
57/62 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turussa tuntuu tosiaan olevan seksihell

En viitsi enää edes kertoa kamelinvarpaasta Saaronniemen uimarannalla. Päätän raporttini täältä Suomen Turusta tähän, nyt on kaikki nähty.

Vierailija
58/62 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turussa tuntuu tosiaan olevan seksihelle. Vielä eilen illalla myöhään Ruissalossa keski

No mene panemaan sitten.

Vierailija
59/62 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkuhousut?  En koskaan käytä hameen kanssa,koko tarkoitus menee hukkaan

Tuuli hulmuaa ja mekko korvissa, se on helvetin kivaa

Vierailija
60/62 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva mennä töihin nykyään ja kiitos yogaajalle/ voimistalialle kuka nyt liekkään jok aharrastaa aamu juppaa naru housut jalassa. Siinä kyllä herää kun saa heti aamusta nauttia maisemista. Kiitos hänelle! Katsoa saa mut ei koskea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi