Kesä, hameet ja pikkuhousut
Ihanaa taas, kun on kesä, lämmintäja ihanat naiset hameissaan. Kiva myös, etteivät kaikki ole niin tarkkoja siitä jos vähän pikkarit vilahtaa hameen alta. Eilen taas sai ihailla maisemia, kun rannalla istui joku nainen kesämekossa ja polvet koukussa. Kivat valkoiset, pitsikoristeiset pikkarit oli hänellä 😍
Kommentit (62)
Olin matkoilla ja aamiaishuoneessa eräs vanha nainen piti pitkää farkkuhamettaan niin pitkälle napittamatta, että valkoiset pikkarit näkyivät. Oli noin 70v. nainen, ehkä jotain hippiporukkaa, joka kuvittelee kaikkien haluavan nähdä hänen pikkarinsa. Multa meni ruokahalut.
Myös jumpassa oli kerran nainen, joka halusi esitellä takapuoltaan meille muille naisille joka kerta. Yritin asettua aina mahdollisimman kauas, naisille tuollaista sallitaan jostain syystä paremmin kuin miehille (siis mautonta itsensä esittelyä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämpö ja aurinko saa minut kiimaiseksi, käytän hametta, mutta en pikkareita. Ihanasti mehut valuu pitkin sisäreisiä ja tykkään kun miehet katsoo himoiten.
N20
Onko hame minkä pituinen ?
Vähän polven yläpuolelle ja välillä vien sormen sinne ja maistelen makeaa nektariinia.
N20
Posliiniko siellä vilahtaa kosteana ?
Kyllä, käyn kolmen viikon välein sokeroinnissa.
N20
Ihan itseäsi varten vai antaako joku pildelle hoitoa?
Ei ole tällä hetkellä ket
Nuolisin häpyhuulia, avaisin niitä sormin ja kiusoittelisin kielellä klittaasi työntäisin patio sormea vaginaasi hyväilemään ja kosteuttasi tuntemaan
Bi-naisena, kun tuuli tarttuu hameen helmaan ja nostaa sitä niin, että valkoiset pikkarit vilahtaa pyöreän ja kiinteän pyllyn päällä, on se ehkä ihanin ja kaunein näky mitä on olemassa. Paljon kiihottavampi kuin naku pylly.
Onkohan joillakin naisartisteilla joilla mekko just peittää jalkovälin pikkareita laisinkaan? Eturivin yleisö saattaa tietää? Vielä kun artisti edesauttaa näkymää esiintymällä jalat levällään ja takakenossa saattaa olla esteetön näkymä.
Vierailija kirjoitti:
Lämpö ja aurinko saa minut kiimaiseksi, käytän hametta, mutta en pikkareita. Ihanasti mehut valuu pitkin sisäreisiä ja tykkään kun miehet katsoo himoiten.
N20
Voi Pertti, Pertti...
Mä nuorena äitinä käytän näin helteillä aika lyhyttä mekkoa. Ihan pakko laittaa pikkarit, mutta yläosaa en lähde paljon peittelemään. Kun aurinkoa nää meijeritkin pitää ainakin ylempää vähän saada. Joten aika avarassa kaula-aukossa tulee kuljettua, mut lähinnä rannoilla. Eikä katseitakaan niin paljon heru, kun lapsen kaa kuljen. N29
Kesällä on pakko sheivaa bilde,minarissa kun kulkee niin tuuli kutittelee karvoista ikävästi
Vierailija kirjoitti:
Mä nuorena äitinä käytän näin helteillä aika lyhyttä mekkoa. Ihan pakko laittaa pikkarit, mutta yläosaa en lähde paljon peittelemään. Kun aurinkoa nää meijeritkin pitää ainakin ylempää vähän saada. Joten aika avarassa kaula-aukossa tulee kuljettua, mut lähinnä rannoilla. Eikä katseitakaan niin paljon heru, kun lapsen kaa kuljen. N29
Muistathan suojata decolteen auringolta. Muutoin se muuttuu ryppyiseksi rusinaksi.
Kotona olen kesällä pelkässä mekossa ja ilman rintsikoita ja pikkareita.
Mieheni haluaa että kesäisin olen hameessa ilman pikkuhousuja, ja että joskus voi myös vahingossa vilahtaa. Hänelle on onni ja autuus, kun joku toinen mies saa nähdä pimpsani. Siitä ikään kuin syntyy joku salaperäinen toveruus Olen ottanut kannan, että minua ei miesten kiihottuminen haittaa, mutta mihinkään vasta vasten esittelyyn en sorru.
Vierailija kirjoitti:
Kotona olen kesällä pelkässä mekossa ja ilman rintsikoita ja pikkareita.
T. Pertti
Vierailija kirjoitti:
Kesällä on pakko sheivaa bilde,minarissa kun kulkee niin tuuli kutittelee karvoista ikävästi ja silli haisee.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni haluaa että kesäisin olen hameessa ilman pikkuhousuja, ja että joskus voi myös vahingossa vilahtaa. Hänelle on onni ja autuus, kun joku toinen mies saa nähdä pimpsani. Siitä ikään kuin syntyy joku salaperäinen toveruus Olen ottanut kannan, että minua ei miesten kiihottuminen haittaa, mutta mihinkään vasta vasten esittelyyn en sorru.
Kannattaa huomata, että tuossa voi olla rikoksestakin kyse, jos vilauttelet itseäsi julkisella paikalla miehesi toiveesta. Laki ei erottele sukupuolta onko sukupuolielimen paljastelija mies vai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa huomata, että tuossa voi olla rikoksestakin kyse, jos vilauttelet itseäsi julkisella paikalla miehesi toiveesta. Laki ei erottele sukupuolta onko sukupuolielimen paljastelija mies vai nainen.
Totta. Tiukka raja vedetään siihen, että kotona saa vilautella ja nakuilla niin paljon kuin haluaa. Pikarit jalkaan kun lähdetään ihmisten ilmoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahaton vilahtaminen ei ole rikos. Eriasia jos tarkoituksella nostaa hameen, niin että näkyy. Mutta jos vaikka istuu ja lyhyen helman alta jossakin kulmassa näkyy, niin eipä se mikään rikos ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahaton vilahtaminen ei ole rikos. Eriasia jos tarkoituksella nostaa hameen, niin että näkyy. Mutta jos vaikka istuu ja lyhyen helman alta jossakin kulmassa näkyy, niin eipä se mikään rikos ole.
Itse teen ainakin rikosilmoituksen tuollaisesta jos näen. Sama jos rinnat ovat liikaa paljaana niin teen ilmoituksen .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hame tosiaan on lyhyt ja paikka on julkinen, niin kyse on rikoksesta. Kysy keneltä tahansa juristilta tai poliisilta, jos et usko. On aivan turha kuvitella, että nainen voisi minarissa vilautella julkisella paikalla, kuka tahansa voi silloin soittaa poliisin paikalle aivan kuten miehenkin vilauttelussa. Oman sukupuolielimen vilauttaminen muille vastoin heidän tahtoaan on rikos ja sen vuoksi tuo on laissa kielletty, että ekshibitionismiin voi kuulua myös muiden häiritseminen omalla parafilialla.
Seksuaalirikos on rikos, jossa muille ihmisille tehdään seksuaalisia tekoja ilman heidän suostumustaan. Sellaista selitystä ei ole olemassa, joka perustelisi minarissa ilman pikkuhousuja kulkemaan julkisella paikalla.
"Sama jos rinnat ovat liikaa paljaana niin teen ilmoituksen ."
Rinnat paljaana kulkeminen on sallittua vain uimarannoilla, muualla sekin on rikos.
Onko todella niin, että tietämys siitä mikä on seksuaalirikos ja mikä ei, on näin heikolla tolalla?
Eilen ajoin autolla pari kertaa venesataman vieressä olevan aitaamattoman terassin ohi ja kyllä aika monet pikkarit vilkkuivat pöydän ja hameen alta. Täytyykin lähteä katsomaan, onko veneessä köydet kiinni 😎