Whatsapp viestit tiedot ei näy
keskustelu poistettiin äsken.
ilmeisesti vika on mulla eikä ole mitään uudistusta, mutta jollain muullakaan ei näkynyt tiedot
Kommentit (30)
Kokeile ensin päivittää puhelimesi. Millon oot viimeksi tehnyt sen?
Kerro sitten sun puhelimen malli.
Vierailija kirjoitti:
en ymmärrä, miksi tästä aiheesta ei saisi puhua, kun keskustelu poistettiin
onko mun puhelin nyt jotenkin rikki?
Jos jotain on rikki, niin mahdollisesti vain whatsapp eli yksi sovellus. Tuskin sun puhelimessa on mitään vikaa.
Toimiiko sun whatsapp muuten normaalisti? Saatko lähetettyä ja vastaanotettua viestejä? Entä puhelut? Jos vain tuo tiedot jää näkymättä, niin ei kannata huolestua.
Mulla on Samsungin Galaxy A14 eikä mullakaan näy tiedot. Vastasin jo siihen edelliseen ketjuun testanneeni. Joskus ennen ne on näkyneet kyllä.
"Kokeile ensin päivittää puhelimesi. Millon oot viimeksi tehnyt sen?
Kerro sitten sun puhelimen malli."
en ole päivittänyt hetkeen, teen sen nyt
mulla on joku samsung galaxy, suht uusi
Opetelkaa käyttämään wa:ta. Ei nyt kovin paljon oo asetuksia tuolla.
Itse olen estänyt lukukuittaukset, jolloin en niitä näe muiltakaan. Ootko nyt edes tarkistanut omat asetuksesi?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen estänyt lukukuittaukset, jolloin en niitä näe muiltakaan. Ootko nyt edes tarkistanut omat asetuksesi?
mä siis näen kun mun viesti on luettu, ne kaksi v:tä muuttuu siniseksi
mutta en näe millon se on luettu
ennen tuli siitä viestistä klikkaamalla ne kolme pistettä josta klikkaamalla sai vaihtoehdot tiedot ja kopioi
nyt siitä tulee vaihtoehdot kopioi ja ilmianna
luulin että on joku uudistus tullut ja että tämä on kaikilla mutta ilmeisesti ei olekaan
tämä siis oli ap
Tuleeko kaikkien yhteystietojen kanssa sama juttu?
Vierailija kirjoitti:
No ei olekaan. Mutta ei niitä lukukuittauksia ole estetty, jos ap kerran näkee ne. En mä ainakaan keksi, miten noi "tiedot" saisi asetuksista pois. Mulla ne näkyy yhä normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko kaikkien yhteystietojen kanssa sama juttu?
Mä olen eri, vastasin jo edelliseen ketjuun. Mulla on Samsung Galaxy, ja kyllä tulee! Ja mä testasin jopa äidilläni, joka ei todellakaan osaisi mitään asetuksia alkaa muutella.
Ap:llakin taisi olla Samsung, ehkä tämä on joku niitten juttu.
Huvikseni testasin mäkin muutamalla yhteystiedolla. Ei näy ne tiedot. Mutta kun lähetin viestin itselleni, näkyi ne tiedot! Mullakin joku Samsung.
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko sun whatsapp muuten normaalisti? Saatko lähetettyä ja vastaanotettua viestejä? Entä puhelut? Jos vain tuo tiedot jää näkymättä, niin ei kannata huolestua.
saan lähetettyä viestejä ja on ne tulleet perillekin. soittanut en ole
ap
päivitin nyt siis puhelimen.
vieläkään ei näy tiedot
ap
Vierailija kirjoitti:
vieläkään ei näy tiedot
ap
Millon olet viimeksi päivittänyt whatsappin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vieläkään ei näy tiedot
ap
pitääkö tämä tehdä siis erikseen?
juuri päivitin puhelimen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vieläkään ei näy tiedot
ap
pitääkö tämä tehdä siis erikseen?
juuri päivitin puhelimen
Kannattaisi päivittää se itse sovellus. Vaikka play-kaupasta tai mistä yleensäkin lataat ohjelmia. Voisit myös uudelleen käynnistää puhelimen, ehkä se auttaisi.
Ei ihme, että on ongelmia, jos sovelluksia ei edes päivitetä..
Ei muuten näy tiedot mullakaan enää. Ei edes sellaset, mitkä on aiemmin näkyneet. Samsung on.
-eri
en ymmärrä, miksi tästä aiheesta ei saisi puhua, kun keskustelu poistettiin
onko mun puhelin nyt jotenkin rikki?