Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisiin 19-vuotiaana?

Vierailija
13.07.2025 |

Minulla ja miehellä on koulutukset. Tykkäämme toisistamme hirmuisesti ja haluamme olla yhdessä. Mitä mieltä olette avioliitosta?

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Mikä estää teitä odottamasta esim 5-vuotta?

Miksi pitäisi odottaa 5-vuotta?

Tämä!

Kerran ollaan nuoria! Jos AP on päässyt kokemaan nuoren rakkauden ja noin syvän huuman, että ihan naimisiin halutaan, niin go for it. Mikä olisikaan söpömpää kuin nuorten rakastavaisten viaton usko rakkauteen?

Kestää tai ei, mitä väliä? 

(Pakko kyllä lisätä, että en silti omalle lapselle suosittelisi xD) 

Vierailija
82/90 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverikin meni niin nyt pitää matkia että on yhtä cool.Epistä jos mäkin en pääse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää etten oikeastaan voi edes sietää nykyään ketään niistä joihin olin 19 vuotiaana ihastunut.

Vierailija
84/90 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kyllä.

Vierailija
85/90 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotiailla koulutukset ? 

Vierailija
86/90 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kannattaisi kyllä mennä ja kokea ilman liikoja sitoumuksia. Nuorena jaksaa, ja silloin vielä uskoo olevansa kuolematon. Itse olen lasten kasvattamisen jälkeen innostunut uudestaan matkailemaan, valitettavasti ei jaksa enää samalla tavalla, eikä kesäromanssistakaan ole toivoa. 

Vierailija
87/90 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena kannattaisi kyllä mennä ja kokea ilman liikoja sitoumuksia. Nuorena jaksaa, ja silloin vielä uskoo olevansa kuolematon. Itse olen lasten kasvattamisen jälkeen innostunut uudestaan matkailemaan, valitettavasti ei jaksa enää samalla tavalla, eikä kesäromanssistakaan ole toivoa. 

Nuorena voi mennä ja kokea söpösti sen True Loven kanssa 

Viis siitä kestääkö vai ei, muistot säilyy koko elämän eikä mikään aikuisena löydetty rakkaus ole enää yhtä söpö kuin nuoret sileät täydellisen näköiset juuri kukkaan puhjenneet rakkauteen uskovat romantikot

Vierailija
88/90 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkeätte molemmat erota vielä moneen kertaan vaikka menisitte naimisiin vaikka 10-vuoden kuluttua.

Vierailija
89/90 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei.

Vierailija
90/90 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin pikkusisko piti heti 18-19-vuotiaana sellaset goottihäät söpön poikaystävänsä kanssa, ja erosivat ehkä vuoden päästä siitä.

Mutta mitä sitten? Saivat elää huumassa ja olla söpö gothic teinipari jotka vannoo rakkautta toisilleen. Sit yhteistä kämppää, reissua, rakkaus loppu ja molemmat takaisin vanhempien nurkkiin.

Yolo! Järkeviä päätöksiä ehtii tehdä myöhemminkin. Ja jos se sattuukin kestämään, niin ihanaa sekin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän