Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäsi 20vuotta sitten?

Vierailija
13.07.2025 |

13.7.2005 oli toinen lapsi tulossa, ihana mies, koira ja koti. Pikkulapsi arkea ja sitä aikaa kun perhettä perustettiin. Muistan lämmöllä tätä aikaa.

13.7.2025 on kolme pääsääntöisesti jo aikuisia lapsia ja eronnut. Koti, koira ja työpaikka löytyy. Työpaikkaa ei ollut 20v takaperin. Kovin tylsää aikaa verrattuna 20v takaiseen.

Miten teillä muilla lyhyesti kerrottuna?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daa daa.

Vierailija
2/48 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talokauppoja hierottiin, ei oltu varmoja saako pappa myydä talonsa vai heittääkö lapsensa kapuloita rattaisiin isommin. Syksyllä se sitten ostettiin ja aloitettiin ikuisuusremppa. Edelleen asutaan samassa talossa. Ostettiin kaupungista kakkosasunto vajaa 10 vuotta sitten.

Luulimme jäävämme lapsettomiksi, yllätys täytti juuri 18v.

Työpaikat on edelleen käytännössä samat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

13.7.05 juuri armeija alkanut ja elämä edessä. Ei työpaikkaa, tyttöystävä oli. 

13.7.25 sen tyttöystävän kanssa saatiin 2 lasta, erottiin 2 kertaa. Nyt elän elämäni parasta aikaa, olen löytänyt sen "oikean" ja tuntuu kuin uusi elämä olisi alkanut. 

Vierailija
4/48 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin heroiini koukussa. Linna kundi ja kusipää. Nyt kaikki on toisin.

Vierailija
5/48 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin elämäni parasta aikaa. Parisuhde voi hyvin, itse voin hyvin, kiva työ, lapset teinejä ja heidän kanssaan pystyi tekemään kaikkea kivaa.

Nyt terveys on mennyt, samoin työ, parisuhde voi hyvin, sama asunto, lapset aikuisia. Ihan mukavasti elämä sujuu nytkin. Rasitteena on huonokuntoiset vanhemmat, jotka tukeutuvat ihan liikaa lapsiinsa.

Vierailija
6/48 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

13.7.2005 Olin huonossa suhteessa, mutta ymmärtämässä, millainen väkivaltainen psykopaatti se ukko on. Olin vasta aloittanut uuden työn josta tykkäsin.

13.7.2005 Onnellisesti naimisissa lasteni isän kanssa. Vanhempi lapsi jo 18v. On oma koti, (eri) työpaikka, pari koiraa ja kesämökki.

Vierailija
7/48 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13.7.2005 Olin huonossa suhteessa, mutta ymmärtämässä, millainen väkivaltainen psykopaatti se ukko on. Olin vasta aloittanut uuden työn josta tykkäsin.

13.7.2005 Onnellisesti naimisissa lasteni isän kanssa. Vanhempi lapsi jo 18v. On oma koti, (eri) työpaikka, pari koiraa ja kesämökki.

2025 tuo viimeisempi, ehkä hoksasitte...

Vierailija
8/48 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin ja luulin, että kannattaa pyrkiä ja opiskella maisteriksi, että saisi paremmin töitä  No käyhän se työstä, että olen nyt vuoden pöivät hakenut töitä ja välillä saaden kuulla vittuilua, että kannattiko opiskella väörää alaa koska hei jos jitain oikeasti osaisit, niin et olisi ollut työtön vastentahtoisesti päivääkään.... oletko aatellut, että lähäreillä olisi töitä? 

Vierailija
9/48 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin expattina miehen työn perässä ulkomailla. Lapset olivat pieniä.

Vierailija
10/48 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

13.7.2005 Yritin kovasti löytää itselleni kumppaniksi miestä että voin perustaa perheen.

13.7.2025 Elän yksin ilman kumppania ja perhettä kun en sellaista ikinä saanut ja se juna on nyt mennyt.

Vierailija
11/48 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aloittanut opiskelun tietojärjestelmätieteissä, kun pääsin sinne aikuislukion papereilla ilman pääsykoetta. Istuin luennolla takapenkissä tyypin kanssa, josta vuosikymmen myöhemmin tuli exäni asianajaja huoltoriitaamme käräjillä ja hovissa. Hän osoitti kurssikaveria ja kuiskasi sanoi: "Kato, Manuela Bosco!"

Vierailija
12/48 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2005 Esikoinen oli taapero ja olin hänen kanssaan kotona vielä kesän. Asuttiin kivassa rivarissa (poika, mies ja minä). Olin juuri kuullut, että saan vakkarityön, johon "piti" mennä elokuussa,  vaikka olisin mielelläni ollut vielä pienen kanssa kotona. 

2025 Perhe on kasvanut. Nuorin 18 v. Esikoinen jo omillaan. Asutaan omakotitalossa. Olen samalla työnantajalla ja edennyt selkeästi urallani.

Hyvää, onnellista elämää oli silloin ja on nyt.

Välissä tapahtui monenlaista. Opintoja, vakavia sairauksia, läheisten kuolemia.

Vierailija
13/48 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pienen vauvan nuori äiti, joka opiskeli yliopistossa.

olin naimisissa toimitusjohtajan kanssa ja mitään rahahuolia ei ollut. Asuimme kaksikerroksisessa rivitalossa.

Vierailija
14/48 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2005Kamalaa elämää, asuin asunnossa jota inhosin, elämäni oli yhtä juopottelua.

2025Juominen on jäänyt, mutta asunto eikä elämä ole nytkään mieleistä, olen yksinäinen, kavereista suuri osa kuollut.

Vierailija
15/48 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olin naimisissa toimitusjohtajan kanssa ja mitään rahahuolia ei ollut. Asuimme kaksikerroksisessa rivitalossa.

Kahteenkymmeneen vuoteen tuosta on tapahtunut paljon sekä hyviä, että huonoja asioita, mutta pääsääntöisesti asioista on selvitty ja tuo pieni poikakin on jo valmistunut DI:ksi.

Vierailija
16/48 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2005: Elämäni oli itselleni vääränlaista, mutta oli paljon tulevaisuudensuunnitelmia ja unelmia sen muuttamiseksi / parantamiseksi

2025: Elämäni on itselleni vääränlaista, mutta aivanvitunsama.

Vierailija
17/48 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2005 olin sinkku joka etsi elämänkumppania ja haaveili perheenperustamista ja poismuutosta pk-seudulta. Olin täynnä elämäniloa ja odotuksia tulevaisuudelle.

2025 olen ikisinkku joka jäi lapsettomaksi ja jumittaa edelleen pk-seudulla. Enää ei ole elämäniloa, mutta en myöskään odota mitään. En edes kuolemaa.

Vierailija
18/48 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2005 olin sinkku joka etsi elämänkumppania ja haaveili perheenperustamista ja poismuutosta pk-seudulta. Olin täynnä elämäniloa ja odotuksia tulevaisuudelle.

2025 olen ikisinkku joka jäi lapsettomaksi ja jumittaa edelleen pk-seudulla. Enää ei ole elämäniloa, mutta en myöskään odota mitään. En edes kuolemaa.

On sentään yksi asia, josta voit iloita. Kukaan ei mahda sulle mitään ja huonommaksi ei voi mennä.

Vierailija
19/48 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mieheni jää kohta eläkkeelle. Asumme kaksikerroksisessa omakotitalossa. Nyt minä olen toimitusjohtaja.

Vierailija
20/48 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt mieheni jää kohta eläkkeelle. Asumme kaksikerroksisessa omakotitalossa. Nyt minä olen toimitusjohtaja.

Money, money, money..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan