Nyt avautuu Riikka Purra: Tässä on CV:ni!
Aloin tienata omaa rahaa jo äidin kanssa asuessani. Tein keikkaa lapsenvahtina.
1415-vuotiaana jaoin mainoksia. Olin myös Suonenjoella mansikoita poimimassa.
Ensimmäisen pidemmän kesätyön sain heti kirjoitusten jälkeen. Olin huhtikuusta syyskuun loppuun laitekuskina Särkänniemessä pienten vempeleissä. Sen päätyttyä siirryin McDonaldsiin, jossa ylenin aika pian ensin kouluttajaksi ja myöhemmin vuoropäälliköksi. Käytin tienestejäni nuoren kaupunkilaisen elämään: baareihin, kahviloihin ja vaatteisiin. Silloisten poikaystävieni kanssa tein myös ulkomaanreissuja.
En muista opiskeluvuosia taloudellisesti erityisen niukkoina, koska tein niiden läpi töitä ravintola-alalla, vaatekaupassa ja myöhemmin yliopistolla.
Kaikki nämä kokemukset ovat tehneet minusta minut, hyvässä ja pahassa. Nyt keski-iässä osaan jo katsoa mennyttä armollisin silmin. Siinä on auttanut myös Kelan tukema täyspitkä kolmevuotinen terapia.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000011300190.html
Hienoa. Riikka valmistui vuonna 2004- sen jälkeen Riikka ei luettele yhtääkään työtä. Miksi ei?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Minusta Riikassa on tapahtunut positiivinen muutos ja hän yrittää selvästi olla parempi ihminen. Annetaan sille tilaa ja mahdollisuus.
Sama vanha rasisti hän juttujensa perusteella on. Hän kehitti jopa oman salaliittoteorian soteperusteisesta m muutosta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Riikassa on tapahtunut positiivinen muutos ja hän yrittää selvästi olla parempi ihminen. Annetaan sille tilaa ja mahdollisuus.
Miksi pitäisi antaa mahdollisuus?
Ei kiinnosta jonkun ärsyttävän saksija irvistelijän CV.
1415 vuotiaana :D
Juu, väliviivaa eivät julkaisen täällä jostain syystä. Laita esim tämä:
~
1415 vuotias täyttää noidan kriteerit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama vanha rasisti hän juttujensa perusteella on. Hän kehitti jopa oman salaliittoteorian soteperusteisesta m muutosta.
Mutta siinähän ei ole mitään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Antoiko Riikka mahdollisuuden? Empatia ei kuulu politiikkaan, eikä Riikka voi sitä odottaa saavansa enää itsekään vaikka kuinka haluaisi. Se ei meille käy!
Nyt on joka kuukausi ilmestynyt kokoomusmedioissa näitä Riikan itsekehu/sääli-juttuja. Miksi? Pelkääävätkö hallituksen kaatuvan?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on joka kuukausi ilmestynyt kokoomusmedioissa näitä Riikan itsekehu/sääli-juttuja. Miksi? Pelkääävätkö hallituksen kaatuvan?
Imagonnostatuskampanjalta vaikuttaa. Tai yritetään kääntää huomio pois jostain muista hallituksen touhuista. Petteriä ei ole liiemmin näkynyt linssiluteena, liekö terasseilla olusilla ollut...
Eli suurimmaksi osaksi Riikka on ollut kelaloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imagonnostatuskampanjalta vaikuttaa. Tai yritetään kääntää huomio pois jostain muista hallituksen touhuista. Petteriä ei ole liiemmin näkynyt linssiluteena, liekö terasseilla olusilla ollut...
Petteri ollut Ruisrokissa kuuntelemassa jvgeetä ja ellinooraa.
"Yhteistä lainaa puolison kanssa minulla on yhä satojatuhansia euroja.
Olen ollut aina kova tekemään töitä. Tiedostan sen, että poliittiset tehtävät ovat pätkähommia, josta voi tulla lähtö koska vain. Siksi tulevaisuuden varalle pitää säästää. En voi tuudittautua esimerkiksi nykyiseen palkkatasooni (14973 euroa kuukaudessa). Ei valtiovarainministerin pestin kaltaista 24/7 työtä kukaan kovin pitkään jaksaisikaan.
Riskillä on Suomessa eletty viime vuosina turhankin paljon. Esimerkiksi nollakorkoaikana moni velkaantui liikaa, kun uskottiin, etteivät korot voi nousta. Asuntoja saatettiin ostaa ja sijoituksia tehdä liian suurella velkavivulla. Moni suomalainen joutui vaikeuksiin, kun ajat muuttuivat.
Koko sen kahden vuoden ajan, kun olen ollut valtiovarainministeri, olen joutunut selittämään talouden ikäviä tosiasioita joka taholle. "
Talouden ikävä tosiasia on, että satojen tuhansien velka kaatuu niskaan, kun nykypesti loppuu ja tulee lähtö eduskunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus lopettaa sen soteperusteisen muuton vielä tällä hallituskaudella. Oletko niin naiivi jotta luulet ettei mistä hyvänsä Afrikan maasta oltaisi valmis tekemäån lähes mitä tahansa Eurooppaan päästäkseen.
Pankkiin ei kuitenkaan ole päässyt yokirjoitusten jälkeen. Onko hyvä matikassa, paljonko on numero todistuksessa.
Vierailija kirjoitti:
"Yhteistä lainaa puolison kanssa minulla on yhä satojatuhansia euroja.
Olen ollut aina kova tekemään töitä. Tiedostan sen, että poliittiset tehtävät ovat pätkähommia, josta voi tulla lähtö koska vain. Siksi tulevaisuuden varalle pitää säästää. En voi tuudittautua esimerkiksi nykyiseen palkkatasooni (14973 euroa kuukaudessa). Ei valtiovarainministerin pestin kaltaista 24/7 työtä kukaan kovin pitkään jaksaisikaan.
Riskillä on Suomessa eletty viime vuosina turhankin paljon. Esimerkiksi nollakorkoaikana moni velkaantui liikaa, kun uskottiin, etteivät korot voi nousta. Asuntoja saatettiin ostaa ja sijoituksia tehdä liian suurella velkavivulla. Moni suomalainen joutui vaikeuksiin, kun ajat muuttuivat.
Koko sen kahden vuoden ajan, kun olen ollut valtiovarainministeri, olen joutunut selittämään talouden ikäviä tosiasioita joka taholle. "
Talouden ikävä tosiasia on, että satojen
Riikka ei ole varmaan kuullut, että jos ei selviydy veloistaan, täytyy laittaa asunto myyntiin.
Särkänniemeen haki nelikymppisiä äijiä käyttämään leppäkerttu-ratoja kymmenkunta vuotta sitten.Siinä on on lukiolaistytsykät heikoilla.Tuskin on paljon ajat tuosta muuttuneet.Tampere on semmoinen työttömyys katastrofi kokonaisuudessaan.
Ennen pääsi malliin "Reipas tyttö tai poika jolla on mopo.."
Sitä se on, kun on saanut kovapalkkaisen suojatyöpaikan, eikä näytä edes tajuavan sitä, että pesti kestää vain muutaman vuoden.
Mansikanpoimijaksi ihan hyvä palkka. Tehtävä kyllä on ylimitoitettu osaamiseen nähden. Sehän on selvä.
Vierailija kirjoitti:
1415 vuotias täyttää noidan kriteerit.
Riikka täyttää nuorempanakin.