Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon sinulla menee wolttiin ja ruuan tilaamiseen kotiin rahaa viikossa?

Vierailija
12.07.2025 |

Itsellä noin 400-500€, paljon helpompi kun ei tarvitse itse laittaa ruokaa.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 150€ viikossa? Harvemmin tulee itse kaupassa käytyä, kun on tuo ruokarobotti niin kätevä.

Vierailija
42/63 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain avuttomat wolttaa. Ei osata muuta elämässä kuin puhelinta räplätä.

Siksihän sitä woltataan että jäisi enemmän aikaa muuhunkin. Minä usein wolttaan jotta ehtisin tehdä vaikkapa hieman pidemmän lenkin, tai käydä äitini luona apuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei senttiäkääb. En ikinä ole sieltä tilannut enkä aio tilata. Täysin turha "palvelu".

Vierailija
44/63 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi wolttaisin tai edes itse hakisin ravintolasta kun kokkaamalla saa paljon parempaa

Mikset perusta ravintolaa, jos olet noin taitava?

Minäkin teen parempaa ruokaa kuin suurin osa ravintoloista, en silti perusta ravintolaa koska en yksinkertaisesti halua tehdä ravintola-alalla töitä. Ja se olisi iso tiputus tuloissakin. Miksi menisin kiusaamaan itseäni ravintolakeittiöön kun en halua, ja saan paljon paremmat tulot alalta joka on minulle sopivampi?

Vierailija
45/63 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 20e viikossa. 

Vierailija
46/63 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla euroa. Asun ydinkeskustassa, ja lyhyen kävelymatkan päässä on monta ravintolaa, joista voin hakea ruokani. Yleensä en kyllä hae, koska olen köyhä ja tulee halvemmaksi kokata itse.

Vierailija
47/63 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tilannut ruokaa kotiin.

Vierailija
48/63 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woltia en käytä, mutta olisi ihanaa tilata kotiin söpö ruokarobotti. 

Vierailija
49/63 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei todellakaan penniäkään!

Orjatyötä, en osta!

Vierailija
50/63 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä 150€ viikossa? Harvemmin tulee itse kaupassa käytyä, kun on tuo ruokarobotti niin kätevä.

SE on eri asia kuin wolttaaminen!

Vierailija
51/63 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kotiintoimitusta. Jos haluan kotiin, käyn itse hakemassa lähiravinrolasta. Voltti riistää kuljettajia ja ravintoloita.

Vierailija
52/63 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla euroa, haluan valita banaanini ja leipäni itse.

Vierailija
53/63 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Haluan kylmäketjun pysyvän kaupasta kotiin omassa hallinnassani. Samoin haluan ruokani lämpimänä enkä haaleana, joten syön sen paikan päällä.

Vierailija
54/63 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-30 e, työttömyyskorvaus ei riitä kuukautta eikä muualta saa luotolla. Luonnollisesti maksan laskun pois kun saan korvauksen. En osta mitään ravintolaruokia tietenkään vaan samaa perusruokaa kuin kaupasta. Jos tämä kielletään kuten jotkut viisastelijat haluavat, tilanne vaikeutuu huomattavasti. Kun saisi töitä!!! Muuta en toivo.

Vierailija
55/63 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse parempaa ruokaa. Sitä paitsi on todella kallista tilata valmista ruokaa kotiin. Ihmiset, jotka tuskin osaavat keittää kananmunia, tilaavat kotiin valmisruokaa. Miten he pärjäävät, jos tulee huonommat ajat? 

Vierailija
56/63 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain avuttomat wolttaa. Ei osata muuta elämässä kuin puhelinta räplätä.

Aika avuton mä olenkin kun pyörätuolissa istun. Hankalaa se kaupassa asiointi ja kassien kuljetus kotiin, etenkin näillä helteillä tai talvella kun on auraamattomat tiet. Tilaan kotiin vain lääke- ja ruokakaupan toimituksia, ja siitä rajattomasta palvelusta maksan vajaa 8€/kk kun taas kauppojen omat kuljetukset on jopa 15€/tuontikerta. Miksi asia sinua niin kovasti hiertää jos joku maksaa palvelusta?

Vierailija
57/63 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen itse parempaa ruokaa. Sitä paitsi on todella kallista tilata valmista ruokaa kotiin. Ihmiset, jotka tuskin osaavat keittää kananmunia, tilaavat kotiin valmisruokaa. Miten he pärjäävät, jos tulee huonommat ajat? 

Miksi oletat että wolttaajat tilaa vain valmisruokia? Saahan sitä kautta vaikka mitä: ruoat, lääkkeet, kukat, ... Itse tilasin Woltin kautta viimeksi käsityölehden, sukkalankaa ja puikot kun olin koronassa kotona ja kävi aika pitkäksi. 

Vierailija
58/63 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 euroa. Teen itse ruokani, eikä tulisi mieleenkään tilata mitään ruokaa kotiin!!! 

Älä huuda. Jos sinä mielummin haluat käydä itse kaupassa hakemassa ne samat ruoat kotiin niin se on ihan ok. Jos joku muu haluaa ruoat kotiin kerättyinä ja kotiinkuljetuksella niin sekin on ihan ok. Katsos kun Woltilla saa tilattua muutakin kuin ravintolaruokaa.

Vierailija
59/63 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi wolttaisin tai edes itse hakisin ravintolasta kun kokkaamalla saa paljon parempaa

Minäkin teen parempaa ruokaa kuin suurin osa ravintoloista, en silti perusta ravintolaa koska en yksinkertaisesti halua tehdä ravintola-alalla töitä. Ja se olisi iso tiputus tuloissakin. Miksi menisin kiusaamaan itseäni ravintolakeittiöön kun en halua, ja saan paljon paremmat tulot alalta joka on minulle sopivampi?

Oletko lääkäri vai pankkiiri? Jos olet oikeasti parempi kuin suurin osa ravintolakokeista, niin pääset tienaamaan aivan kipeitä summia.

Vierailija
60/63 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko lääkäri vai pankkiiri? Jos olet oikeasti parempi kuin suurin osa ravintolakokeista, niin pääset tienaamaan aivan kipeitä summia.

Noin 8000€/kk, plus viime vuonna tuli bonuksia noin 37 000€ arvosta. Pidän työstäni ja en usko että sellaista tienestiä yhdessäkään ravintolassa minulla olisi mahdollista tienata että vaihtaisin sellaiseen. Minulle on mielekkäämpää tehdä aivotöitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän