Kuinka paljon sinulla menee wolttiin ja ruuan tilaamiseen kotiin rahaa viikossa?
Itsellä noin 400-500€, paljon helpompi kun ei tarvitse itse laittaa ruokaa.
Kommentit (63)
Kuukaudessa ehkä 100€, joka viikko en tilaa.
En tilaa periaatesyistä kun kaikki lähetit on maahanmuuttajia jotka ei muuta työtä saa ja joita hyväksikäytetään
nolla euroa, olen niin pihi, että en halua maksaa kotiinkuljetuksesta. Kaupat ja ruokapaikat löytyy parin korttelin päästä niin käyn hakemassa itse kaiken.
0 €. Sijoitan nekin säästetyt rahat. Ruokaa (parempaa) saa ihan kaupasta tarvikkeet ostamalla.
Ei yhtään, meilläpäin ei voi woltata, ihan itse on käytävä kaupassa.
Voisit provoilun sijaan tietysti myös käydä oikeasti syömässä tuolla summalla ravintoloissa. Mutta leikitään, että susta on kivempi kyykyttää ravintoloita ja polkuhintaisia kuskeja ja syödä jäähtynyttä mättösafkaa.
Ei yhtään. Idiootti hassaa tuolla lailla.
Ei täällä ole mitään Wolt juttuja. Kauppaan on matkaa 3km. Ajan autolla kauppaan.
Mäpäs katon tilaushistoriasta keskiarvon.
Kyllä, tasan tarkkaan viimeisten 3 vuoden aikana kun olen woltissa asiakkaana ollut on mennyt keskimäärin 0,032€ viikossa eli yhteensä 5€ ekasta (ja samalla vikasta) tilauksesta.
Nolla euroa. Ikinä en ole Woltista tilannut mitään. Koronakaranteenin aikana tilasin kaksi kertaa ruokakaupan lähetyksen kotiin.
Miksi wolttaisin tai edes itse hakisin ravintolasta kun kokkaamalla saa paljon parempaa
Vain avuttomat wolttaa. Ei osata muuta elämässä kuin puhelinta räplätä.
Tähän asti en ole tarvinnut eli kokonaiset 0€ ja jos kaikki olisivat kaltaisiani olisi Wolt konkurssissa alta aikayksikön.
Muistan vuosia sitten tilasin tyyliin monta kertaa viikossa. Sitten ryhdistäydyin ja lopetin koko homman. Nykyään nolla tilausta vuodessa.
Tilaan ehkä kerran kuukaudessa jos oikein paljon laiskotuttaa. Taitaa mennä n. 50 e/kk (tilaan siis aina vain lähikaupasta ostoksia).
0 €. Joskus kyllä haetaan itse pizza tai itämaista ja noin kerran kuukaudessa käydään jossain syömässä, eri tason paikoissa. Yhteensä muiden tekemään ruokaan kahdelta 100-250/ kk.
Arviolta noin 0 euroa.