Meillä ollut YT:t ja irtisanottiin, nyt pitäisi perehdyttää omat tehtävät seuraajalle!!!
Enpä taida perehdyttää!!! Siirryn parin viikon kuluttua uuteen työhön ja vaihdan työpaikkaa.
Kommentit (151)
Kenen vastuu on muutes perehdyttää???
Voihan sitä perehdyttää hiukan väärinkin.
Lisäys aloitukseen. Siis irtisanottiin tuta-syistä. Töitähän on, mutta valtio ei maksa tekijöille ja siksi fudut 48:lle työntekijälle. On valtion virasto.
Nuole vielä pomojen prs reijät ja pyydä anteeksi että olet hiiri.
Vierailija kirjoitti:
Lisäys aloitukseen. Siis irtisanottiin tuta-syistä. Töitähän on, mutta valtio ei maksa tekijöille ja siksi fudut 48:lle työntekijälle. On valtion virasto.
Hyvä vaan että teitä irtisanotaan. Minä olen teidän työnantaja, työskentelen yksityisellä puolelle ja maksan sinun palkkasi.
Kannattiko äänestää oikeistoa vam mainen??
Tuttu juttu, niin meilläkin irtisanotut perehdytti töihinsä. Työelämä on ihan sairasta nykyään. Yhden ihmisen pitäisi tehdä kolmen ihmisen hommat ja silloinkaan ei varmaan firman talousosaston ja toimitusjohtajan mielestä ole riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Sitä on nyt valtion yrityksissä ja virastoissa liikkeellä.
Suosittelen sairausloman hakemista.
Sanosin vaan et faaak juuu. Jos joku pitää perehdyttää hommiin niin oliko asiallista syytä irtisanoo ensinkään.
Törkeää ja eiköhän laitontakin, sinun hoitamasi työtehtävät olisivat selvästi jatkumassa. On se harmi, että taidat olla sairaana tai et muuten vain saatavilla perehdyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Opeta niille, että persujen hakemukset hylätään: kaikki.
Kiitos kommentista, niin sanon ja en muutes perehdytä. Selvitin itsekin asiat, kun aloitin tehtävässä.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla keksitty tarina.
Ei ole keksittyä, vaan täyttä TOTTA!
Älä missään nimessä ole saikulla. Jos sinut on komennettu perehdyttämään uusi työntekijä niin voitte lähteä vaikka kävelylle. Voitte lähteä tutustumaan organisaatioon ja mennä muiden työntekijöiden luokse kyselemään että mitä ne tekee. Palavereissa kannattaa olla aktiivinen ja kysellä kaikki asiat.
Vierailija kirjoitti:
Satua. Jos irtisanomisperuste on tuo, uusia ei saa palkata vaan työtä on tarjottava irtisanotuille. Irtisanominen on myös laiton ellei työ tosiasiallisesti lopu.
Surkea trollaus.
Olen ollut vastaavassa tilanteessa se perehdytettävä. Ikävä tilanne molempien kannalta. Meillä toiminnot siirrettiin kaupungista toiseen eikä perehdyttäjä halunnut ottaa vastaan tarjottua paikkaa toisessa kaupungissa. Valitettavasti tilanne näkyi perehdytyksen laadussa ja pääsin korjaamaan monta mokaa siitä syystä. Eniten tilanteesta kärsi kuitenkin asiakkaat. Yksityisellä työskentelen.
Tämä, jolle tehtävät siirrettiin istuu Joensuussa. Mä olen Helsingissä... joten etänä pitäisi perehdyttää.
Ota saikkua siksi ajaksi.