Kuinka paljon sinulla menee wolttiin ja ruuan tilaamiseen kotiin rahaa viikossa?
Itsellä noin 400-500€, paljon helpompi kun ei tarvitse itse laittaa ruokaa.
Kommentit (63)
Itselläni menee noin 50-100e, osa on ruokakassikuljetuksia ja osa ravintoloista.
En omista autoa, niin siksi käytän Wolttia. en näe mitään syytä käyttää Wolttia, jos omistaa auton.
Ei senttiäkään. Täällä ei ole mitään Woltin kotiinkuljetusta olemassa, ainoa tuotteita kotiin toimittava yritys on K-kauppa jonka kyseistä palvelua en ole koskaan käyttänyt.
Suosin paikallisia ravintoloita ja käyn itse hakemassa ruokani jos haluan noutoruokaa. En pidä näiden kuljetusfirmojen toimintatavoista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi wolttaisin tai edes itse hakisin ravintolasta kun kokkaamalla saa paljon parempaa
Mikset perusta ravintolaa, jos olet noin taitava?
Ei yhtään, ikinä, eivät toimita tänne asti.
0 e. Olen työtön, ei mulla ole tuollaiseen rahaa.
0 euroa. Teen itse ruokani, eikä tulisi mieleenkään tilata mitään ruokaa kotiin!!!
Joku 350€/kk harvoin teen ruokaa itse kun joku muu tekee sen puolestani.
Ehkä 100-150 euroa viikossa? En jaksa yleensä itse kokata.
Vierailija kirjoitti:
Vain avuttomat wolttaa. Ei osata muuta elämässä kuin puhelinta räplätä.
Onko se avuttomuutta jos tilaa ruoka-ainekset kotiovelle ja tekee ruoat itse?
0e viikossa ja vuodessa. Valmistan kaiken itse.
0 €. Lähikauppa on samassa korttelissa, ja pieni happihyppely etätöiden lounastauolla on vain hyväksi.
Ei kiinnosta ruuanlaitto. Noin 400-500€/kk
Vierailija kirjoitti:
En tilaa periaatesyistä kun kaikki lähetit on maahanmuuttajia jotka ei muuta työtä saa ja joita hyväksikäytetään
Monenko kuskin kanssa olet itse jutellut? Harva heistä pitää sitä huonona. Mieluummin wolttaavat kuin siivoavat tai ovat ilman töitä.
Nolla euroa menee. Woltin tai Foodoran kautta en tilaa, ihan periaatesyistä johtuen. Mikäli haluan pizzan tai kebabin, käyn ne itse hakemassa.
Ei kulje woltit meille asti :)
1 kebupizzeria taitaa toimittaa tännekin, en ole sitäkään kokeillut. Ikää on sen verran että olen oppinut ennakoimaan tarpeet jo aikoja sitten.
Mä tilaan ruokaa vain Citymarketista.
0€, jaksan kyllä kävellä lähimpään ravintolaan 200m
Ehkä kerran kolmessa kuukaudessa muutama kymppi eli viikossa noin 50cnt.