Kuinka paljon sinulla menee wolttiin ja ruuan tilaamiseen kotiin rahaa viikossa?
Itsellä noin 400-500€, paljon helpompi kun ei tarvitse itse laittaa ruokaa.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti
Mikset perusta ravintolaa, jos olet noin taitava?
Minäkin teen parempaa ruokaa kuin suurin osa ravintoloista, en silti perusta ravintolaa koska en yksinkertaisesti halua tehdä ravintola-alalla töitä. Ja se olisi iso tiputus tuloissakin. Miksi menisin kiusaamaan itseäni ravintolakeittiöön kun en halua, ja saan paljon paremmat tulot alalta joka on minulle sopivampi?
Oletko lääkäri vai pankkiiri? Jos olet oikeasti parempi kuin suurin osa ravintolakokeista, niin pääset tienaamaan aivan kipeitä summia.
Noin 8000€/kk, plus viime vuonna tuli bonuksia noin 37 000€ arvosta. Pidän työstäni ja en usko että sellaista tienestiä yhdessäkään ravintolassa minulla olisi mahdollista tienata että vaihtaisin sellaiseen. Minulle on mielekkäämpää tehdä aivotöitä.
Minulla on myös vapaat työajat, ja voin tehdä töitä mistä tahansa. Jos haluan vaihtaa maisemaa ja lähteä mökille, tai ulkomaille talvea pakoon, se onnistuu..
Woltilla tulee tilailtua esim jos on hyvä flow töissä enkä halua keskeyttää ajatusketjua. Aika paljon enemmän pitäisi palkkaa saada jotta edes harkitsisin ravintolatöitä, lieköhän sellaista palkkaa edes olemassa.
En käytä sitä palvelua lainkaan. Laitan 500 € joka kuukausi säästöön ja sijoituksiin.
Noin 500€