Paras naisen ikä parisuhteessa on
Kommentit (14)
ei tässä iässä enää mitään parisuhteita jaksa
ne on nuorten miesten hommia
kerran vuodessa, kun saa jonkun kuukauden mittaisen panokamusuhteen parikymppisen naisen kanssa, niin virkistää vanhan miehen mieltä
M41
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun olin tota 5-vuotta vanhempi ja silti olin miehen mielestä epäkypsä. Koittakaa päättää mitä haluatte!
no eihän se kypsyys iästä riipu
välillä kyllä tuntuu, että naisilla on ikuinen uhma- ja teini-ikä
No en todellakaan katselisi mitään kolmekymppistä kakaraa.
M52
Pitäisiköhän käydä tänä vuonna maksullisissa. On jo pari vuotta aikaa viime kerrasta. No tuskinpa tuo kannattaa. Hetken hupia vaan ja rahat hukkaan. -m41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun olin tota 5-vuotta vanhempi ja silti olin miehen mielestä epäkypsä. Koittakaa päättää mitä haluatte!
no eihän se kypsyys iästä riipu
välillä kyllä tuntuu, että naisilla on ikuinen uhma- ja teini-ikä
Eli pitää olla 18-vuotias, mutta kuitenkin henkisesti jo kypsynyt 30-vuotiaaksi, jotta voi olla sopiva äitihahmo ja seksilelu 26-vuotiaalle miehelle
Minä kuulin aikanaan sivusta erään 45 vuotiaan miehen säälittelevän parikymppisiä poikia, kun he joutuvat tyytymään parikymppisiin naisiin. Kuulemma vasta nelikymppisen naisen kanssa pärjää. Silloin he eivät enää kiukuttele joka asiasta.
Eli mun pitäis olla jonku 9-kymppisen kans, vai? 🤣
Huvipuistohullu kirjoitti:
Eli mun pitäis olla jonku 9-kympoisen kans, vai? 🤣
Niin. Tästä keskustelusta voi jälleen päätellä, että miesten mielestä naisen tehtävä on olla miestä varten. Ei ihme, että joutuvat käymään maksullisissa.
Onni on löytää mies, joka ymmärtää kumppanuuden ja vastavuoroisuuden päälle. Sellainen on kultaakin kalliimpaa.
Itselläni on minua vuoden vanhempi nainen, mutta ei silti tajua miten parisuhteessa ollaan. Parisuhteen hoitaminen on täysin minun vastuulla. M40