Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alone Suomi- yksin erämaassa

Vierailija
12.07.2025 |

Jes, tätä olen odottanut! Onko kenelläkään tietoa kattauksesta? Onko mukana julkkiksia vai ihan tuikituntemattomia? Toivoisin niin näkeväni Helmeri Pirisen tässä ohjelmassa. Olettaisin hänen pärjäävän hyvin, koska tuntuu olevan monitaitoinen, seikkailuhenkinen mies.

Ohjelma alkaa vasta syyskuussa, joutuu vielä kärvistelemään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Alone Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2799)

Vierailija
861/2799 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Alone suomi"

3 henkinen lääkintäryhmä pyörii siellä keskellä leiriä rupattelemassa verkkojen laskusta. LoL. 

Missä meni pieleen?

Vierailija
862/2799 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi jatkuva hööööööö huokailu on kyllä niin ärsyttävää, mikä ihme sen tarkoitus on??!!

Lopetan hönkäilyn tästä ohjelmasta, eihän tätä ole pakko katsoa,  tyhmää mäkättää. 

Joku selitti jo aiemmin, että hönkiminen on alkuperäisissä kuuluu siis kuvioon. Mun mielestä  ei ole.

Ja hönkäilystä on varmaan 100 kommenttia täällä. Minusta on huomattavasti ärsyttävämpää lukea täältä uudelleen ja uudelleen valitusta samasta asiasta, kuin kuunnella sitä hönkäilyä sarjassa. Itse en varmaan olisi kiinnittänyt siihen mitään huomiota, jos ei täällä siirä jatkuvasti jankutettaisi. Huoh...

Miten voi olla huomaamatta tuota jatkuvasti toistuvaa hööööööönkäilyä? Karmivaa kuultavaa, ainoa tympivä asia tässä ohjelmassa. Pitääkö alkuperäisestä kopioida kaikki hullutukset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/2799 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi jatkuva hööööööö huokailu on kyllä niin ärsyttävää, mikä ihme sen tarkoitus on??!!

Lopetan hönkäilyn tästä ohjelmasta, eihän tätä ole pakko katsoa,  tyhmää mäkättää. 

Joku selitti jo aiemmin, että hönkiminen on alkuperäisissä kuuluu siis kuvioon. Mun mielestä  ei ole.

Ja hönkäilystä on varmaan 100 kommenttia täällä. Minusta on huomattavasti ärsyttävämpää lukea täältä uudelleen ja uudelleen valitusta samasta asiasta, kuin kuunnella sitä hönkäilyä sarjassa. Itse en varmaan olisi kiinnittänyt siihen mitään huomiota, jos ei täällä siirä jatkuvasti jankutettaisi. Huoh...

Vielä ärsyttävämpää kuin lukea kommentteja hööööönkäilystä on kuunnella sitä helvatin hööööönkäilyä muutaman minuutin välein.

Vierailija
864/2799 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee siitä hönkäilystä ihan mieleen ku lapsena kaverini hönki pahanhajuisella hengityksellä päin naamaani ja nauroi kun kärsin 😃

Vierailija
865/2799 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla huomaamatta tuota jatkuvasti toistuvaa hööööööönkäilyä? Karmi

No keskustellaan nyt sitten loputtomasti tästä aiheesta HUOOH HUOOH HUUOH HUOOH

Vierailija
866/2799 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOH HUOH HUOH

Vierailija
867/2799 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra,olet täysi kaupunkieräopas.älä koskaan opasta ketään.

Vierailija
868/2799 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson eka kertaa tätä ohjelmaa ja panin merkille että lähes kaikki itkevät tuolla. Voi jestas sentään! Oikein suomalaista perus mielenmaisemaa. 

nuo itkut ois voinu jättää kuvaamatta.

Vierailija
869/2799 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-luvun naisimmeinen ei osaa laittaa katiskaa pyytämään,  nakkaa sen miten sattuu kivikkoon. Jestas, mikä törppö. Terveisin 60-luvun naisimmeinen

Vierailija
870/2799 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sarja on kyllä todella iso pettymys. Jenkkiversio oli 1000x parempi. Tässä on niin tylsät henkilöt ja koko formaatti ihan persiillään. Saavat tietoa ulkopuolelta mm. metsäpalovaroituksista ja 3 lääkäriä juoksee kahvilla kylässä, mitä alonea tässä muka on?

Itse kaupungissa asuvana enemmän alonena, en ole yhtään lääkäriä nähnyt moneen vuoteen. Eikä mulle kukaan ilmoita milloin ei saa tehdä nuotiota.

Vierailija
871/2799 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo immeiset ei kestä ihteään ja ympäristöään, en tajua. Vetistelevät ja nyyhkivät. Mitä hittoa, ihme parkumista. 

Vierailija
872/2799 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan rakenna korsua sinne?

Vierailija
873/2799 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson eka kertaa tätä ohjelmaa ja panin merkille että lähes kaikki itkevät tuolla. Voi jestas sentään! Oikein suomalaista perus mielenmaisemaa. 

nuo itkut ois voinu jättää kuvaamatta.

Sama ihmetys. Mikä noita riivaa, eivätkö todellakaan ole ikinä aiemmin olleet vuorokauttakaan ittekseen, ilman muita ihmisiä. Byäää, on niin ikävä, byääää! Parkumisajankin voisi käyttää hyödyllisesti, tutkia ympäristöä, koko ajan puuhailla jotain tilanteensa parantamiseksi. 

Vierailija
874/2799 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas tuota eukkoa, ettei tuossa iässä ole vielä kalaa perannut tai käsitellyt. Ja on suomalainen! Tunnen myötähäpeää. 

Vierailija
875/2799 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologi irtisanoutui töistä että pääsisi ohjelmaan mukaan. Nyt luovutti. Olis ottanut töistä viikon loman että olis työpaikka jonne palata. 

Vierailija
876/2799 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa just yks mies jättää leikin kesken kun tyttöystävää ikävä. 

mua hävettää näiden puolesta. Ollaanko me suomalaiset tälläisiä nyyhkijöitä ja luusereita?

tuo eläkeikäinen ja pätkätyöläinen vaikuttavat pirteiltä.

Vierailija
877/2799 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60-luvulla syntynyt eikä se kyllä tee ihmisestä pessimistiä. Mut voiskohan se olla se porilaisuus...?

Vierailija
878/2799 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biologi irtisanoutui töistä että pääsisi ohjelmaan mukaan. Nyt luovutti. Olis ottanut töistä viikon loman että olis työpaikka jonne palata. 

Aika noloa.

Vierailija
879/2799 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa just yks mies jättää leikin kesken kun tyttöystävää ikävä. 

mua hävettää näiden puolesta. Ollaanko me suomalaiset tälläisiä nyyhkijöitä ja luusereita?

tuo eläkeikäinen ja pätkätyöläinen vaikuttavat pirteiltä.

Jotkut ne pärjää jotkut ei. Toinen kyyhöttää tippa linssissä, toisella on kattilat täynnä ruokaa.  Tuo olisi ihana viikko luonnossa, jos ei ohjelman takia tarvitsisi syödäkään.

Vierailija
880/2799 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakohan nuo osallistujat ohjelmasta jonkun palkan/korvauksen menetetystä työ/vapaa-ajasta? Esim kaikille sama summa, ku naama näkyy telkkarissa. Esim tonni. Veikkaan että jotain saavat plus matkakorvaukset ym. Toki voittaja saa sen 20 tonttua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme