Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alone Suomi- yksin erämaassa

Vierailija
12.07.2025 |

Jes, tätä olen odottanut! Onko kenelläkään tietoa kattauksesta? Onko mukana julkkiksia vai ihan tuikituntemattomia? Toivoisin niin näkeväni Helmeri Pirisen tässä ohjelmassa. Olettaisin hänen pärjäävän hyvin, koska tuntuu olevan monitaitoinen, seikkailuhenkinen mies.

Ohjelma alkaa vasta syyskuussa, joutuu vielä kärvistelemään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Alone Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1668)

Vierailija
721/1668 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen ohjelma. Kukahan voittaa ? Voisi arvailla että nämä pohjoisen tyypit, siis Petra tai 68-v. mies...

Joo, mun vahva suosikki voittajaksi on Esa, 68 v.  Jos ei sairastu tai satu joku haaveri, pärjää kyllä.  Elämänmittainen kokemus hällä oleskella jänkhällä.

Onko 68 v. se mies, joka ei ole koskaan kalastanut verkoilla ja kun hän meni ensimmäisen kerran viemään pyydyksiä veteen, hän meni paljain jaloin ja sen jälkeen jalat vuosivat verta? Jos on, niin en usko hänen selviävän pitkään.

Ei ole sama mies. Se joka ei ole kalastanut ja sai jalkansa haavoille vietyään pyydyksiä paljain jaloin veteen, on Aki Helsingistä ja ikää 45 v. Hän saattaisi loukkaantua, jos epäillään 68 vuotiaaksi.. No sinä olet todennäköisesti itse niin nuori, että kaikki keski-ikäisetkin on silmissäsi vanhuksia.

Vierailija
722/1668 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirullisen paljon mainoskatkoja, kuva hyppii toisesta toiseen ja jatkuvasti mainoksia. 

Ja välillä tuo huokailu.

Luontoäiti se siinä vain huokailee pettyneenä osanottajien tasoon...

tuosta Liisasta vielä . se on juuri sellainen tyyppi,  jota tosi elämässä ei negatiivisyytensä puolesta sietäisi päivääkään mutta joka kieltämättä tuo omalla tavallaan sisältöä ohjelmaan.

Liisan kohdalla kyse ei välttämättä ole negatiivisuudesta, vaan itseironiasta. Hän voi huumorin kautta käsitellä epäonnistumisia ja jäsennellä ajatuksiaan. Puheen sointi voi olla paljon v

En tietääkseni missään vaiheessa kirjoittanutkaan, että hänen pitäisi muuttua. Tulkitsit ehkä hieman hätäisesti viestini. Pointtini oli siinä, että joillakin voi olla luonnostaan valittavampi sointi äänessä, eikä sille oikein voi mitään, ellei halua varta vasten treenata vuosikausia sointiaan toisenlaiseksi. Ja ei Liisan minun mielestäni tarvitse ääntään rueta treenaamaan, eikä muuttamaan mitään, vaan halusin tuoda äänenkäytön ammattilaisena tämän seikan esille, että vaikka Liisan äänen sointi kuulostaa valittavalta, kyse ei hyvinkään suurella todennäköisyydellä ole valituksesta, vaan itseironiasta ja huumorista. Hän jo esittelyosiossaan toi ilmi sitä, että huumori on hänelle tärkeä väline.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1668 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saakohan kameraryhmältä vippata tupakin jos omat loppu ?

Mitään kameraryhmää ei ole, osallistujat hoitavat kuvaamisen ihan itse ja ovat oikeasti yksin. Riistakameroita siellä on tietysti, että saadaan laajempaa kuvaa, mutta ei ketään jolta voisi pummia tupakoita..

Onhan siellä ryhmä valmiina, jos jotain ikävää sattuu. En tiedä auttavatko tupakan tuskaan?

Vierailija
724/1668 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen ohjelma. Kukahan voittaa ? Voisi arvailla että nämä pohjoisen tyypit, siis Petra tai 68-v. mies...

Joo, mun vahva suosikki voittajaksi on Esa, 68 v.  Jos ei sairastu tai satu joku haaveri, pärjää kyllä.  Elämänmittainen kokemus hällä oleskella jänkhällä.

Onko 68 v. se mies, joka ei ole koskaan kalastanut verkoilla ja kun hän meni ensimmäisen kerran viemään pyydyksiä veteen, hän meni paljain jaloin ja sen jälkeen jalat vuosivat verta? Jos on, niin en usko hänen selviävän pitkään.

Vanha mies, eikä koskaan kalastanut verkolla lähtee ohjelmaan verkko mukanaanEi jatkoon!

Vierailija
725/1668 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvitti tämä tatuoija,kun ekana iltana itkua tuhrasi, ikävä puolisoa ja koiria.Mihin luuli menevänsä??? Onneksi lähti!!!

Tuskin sinä olisit kestänyt tuotakaan aikaa. Lopettakaa kilpailijoiden haukkuminen niin teillä itsellännekin on mukavampi olla. Tuo jatkuva negatiivisyys syö ihmistä.

En tajua mitä "huvittavaan" siinä on, että joku kaipaa rakkaitaan.

Ihmiset on kumman  ilkeitä täällä netissä. 

Olen ihan samaa mieltä.Tyyli kirjoittaa tai puhua ihmisistä paljastaa heistä itsestään enemmän kuin arvaavatkaan. Vaan näitähän ihmiset eivät mieti avatessaan mielensä sopukoita.

Kuka olen näin tekstin perusteella?

Kah, palstan "huippuprofilojat" äityivät alapeukkuamaan! Miksihän olemattomilla keulijat eivät kestä totuutta?

Vierailija
726/1668 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "höö"-tehoste ei sinällään haittaa, mutta muistuttaa aina salen mainoksesta jossa hönkimällä höö höö saa suolaa merivedestä.

Vierailija
727/1668 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha mies, eikä koskaan kalastanut verkolla lähtee ohjelmaan verkko mukanaanEi jatkoon!

Olet etehtynyt henkilöstä. Jalkansa telonut, ennen kalastamaton on hesalainen sekatyöläinen, 45 v. 

Esa on 68 v, Utsjoelta ja on kokenut kalastaja ja sitkeä eränkävijä. Voittajamatskua.

Vierailija
728/1668 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kritiikittömien ylisuorittajien ja itsensäpalvojien aikakautena se 60 v kärttyilijä on piristysruiske.

Vähemmän muovia olemuksessa, jos tajuatte...

Vierailija
729/1668 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole.  Se onneton munasillaan hilluva, jonka ranta on kivikkoa, on etelän veteliä. Yli 20 v nuorempi kuin Utsjokinen Esa.

Vierailija
730/1668 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole.  Se onneton munasillaan hilluva, jonka ranta on kivikkoa, on etelän veteliä. Yli 20 v nuorempi kuin Utsjokinen Esa.

Perse paljaana kivikolla

Vierailija
731/1668 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu on aika vahvoilla tässä.

Vierailija
732/1668 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei, hauskaa että luulet 45-vuotiasta 68-vuotiaaksi, taidat itse olla aika nuori vielä..

Vierailija
733/1668 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa lopulta ratketa sillä kuka saa eniten kalaa, jotta pysyy mieli virkeänä ja aivot toiminnassa eikä tartte kuolla nälkään.

Minusta näytti melkoisen epäreilulta sen hesalaisen sekatyöntekijä 45 vee miehen ranta verrattuna muiden rantoihin kauheini kivikkoineen :O

Vierailija
734/1668 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava ohjelma. Monella osallistujalla on taitoja. Mutta jos teloo itsensä niin homma voi loppua siihen paikkaan. Jännää... 

Vierailija
735/1668 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista nähdä miten kauan tätä tulee ja tuleeko siitä väen vähettyä kuinka yksitoikkoista? Yhden miehen yksinäistä jurinaa. Nyt niitä vielä on monta ja erilaisia persoonia.

Vierailija
736/1668 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sama mies. Se joka ei ole kalastanut ja sai jalkansa haavoille vietyään pyydyksiä paljain jaloin veteen, on Aki Helsingistä ja ikää 45 v. Hän saattaisi loukkaantua, jos epäillään 68 vuotiaaksi.. No sinä olet tod

No minä olen itsekin vanha, mutta katsoin kyllä, että se jalkansa loukannut oli se Esa, kun näytti niin vanhalta, mutta sitten tuli nimi ruutuun niin olikin tuo Aki.

Sen naama on niin karvainen ja onhan hän hieman kärsineen näköinen, menee helposti vanhemmasta ihmisestä mitä on, jopa näin vanhan ihmisen silmin katsottuna. 

Ulkonäöllähän tässä  kilpailussa ei pärjätä, mutta laittaisin vedon menemään Esan puolesta, jos pitäisi arvata, kumpi pötkii pitemmälle. 

Vierailija
737/1668 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se "höö"-tehoste ei sinällään haittaa, mutta muistuttaa aina salen mainoksesta jossa hönkimällä höö höö saa suolaa merivedestä.

Se mainos on hyvä:D Tulen siitä aina hyvälle tuulelle, samoin, kuin muistakin Salen mainoksista.

Vierailija
738/1668 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa lopulta ratketa sillä kuka saa eniten kalaa, jotta pysyy mieli virkeänä ja aivot toiminnassa eikä tartte kuolla nälkään.

Minusta näytti melkoisen epäreilulta sen hesalaisen sekatyöntekijä 45 vee miehen ranta verrattuna muiden rantoihin kauheini kivikkoineen :O

Ja jos se siihen ratkeaa, kuka saa eniten kalaa, kskanjalostaja Eetu on melkoisen vahvoilla. Esaan uskon kyllä myös.

Vierailija
739/1668 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos se siihen ratkeaa, kuka saa eniten kalaa, kskanjalostaja Eetu on melkoisen vahvoilla. Esaan uskon kyllä myös.

Siis kalanjalostaja Eetu

T.edellinen

Vierailija
740/1668 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saakohan kameraryhmältä vippata tupakin jos omat loppu ?

Mitään kameraryhmää ei ole, osallistujat hoitavat kuvaamisen ihan itse ja ovat oikeasti yksin. Riistakameroita siellä on tietysti, että saadaan laajempaa kuvaa, mutta ei ketään jolta voisi pummia tupakoita..

Onhan siellä ryhmä valmiina, jos jotain ikävää sattuu. En tiedä auttavatko tupakan tuskaan?

Ei ole "siellä" =paikan päällä mitään ryhmää valmiina. Osallistujilla on kännykkä tms.jossa ilmoittavat kun haluavat luovuttaa ja täten lopettavat kisan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi