Anteeksi nyt vaan, mutta nämä lehtijutut "olen noita"...
En vaan tajua.
Ihan kuin keisarin uudet vaatteet.
Jengi on ihan että joo joo minäkin tunnen henkieläimeni vierelläni ja ennustan oikean isovarpaan asennosta ensi tiistain sään. Olen yhteydessä kuolleisiin ja tunnen enkelten läsnäolon. Olen jo lapsena aistinut asioita.
Siis mitä persettä oikeasti?
En ikipäivänä kehtaisi missään selittää tällaista.
En siis oikeasti halua haukkua ketään. Olen oikeasti todella ihmeissäni, voiko joku oikeasti uskoa tällaiseen?
Kommentit (116)
Sinä oletkin aloittaja dorka, sen huomaa jo lukiessa kirjoittamaasi pahaa oloasi.
Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se vaadi uskoa, jos "yliluonnollista" vaan tapahtuu. Toki jos ei tapahdu itselle, niin silloin täytyy uskoa ja se on tietenkin vaikeaa.
"Yliluonnollisia" asioita tapahtuu vain ihmiselle jotka uskovat moiseen.
Ei välttämättä, periaatteessa kaikenlaista jännää tapahtuu päivittäin. Kaikki eivät vain näe ja huomaa näitä asioita.
Yliluonnollinen on kuitenkin luonnollista meille. Pääskää jo yli tästäkin ongelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Lopunajan juttuja. Nyt henkivallat ja pimeyden voimat voimakkaampia kuin koskaan ennen
Sille on hyvä syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopunajan juttuja. Nyt henkivallat ja pimeyden voimat voimakkaampia kuin koskaan ennen
Juurikin näin.
Rukoillaan ettei yksikään ajaudu tuollaisiin.
Rukoilet siis ettei yksikään ihminen eläisi valitsemallaan tavalla?
Voin vannoa että vaikka yrittäisimme mitä, olemme aina turvassa. Tämä on ihan fakta.
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten muotia oli enkelit, nyt ollaan noitia. Ihmisiä kiinnostaa henkisyys, kun kirkon touhut ei enää nappaa.
Miksi pitää olla muodissa jotakin? Annetaan kaikkien olla.
Olen pettynyt kaikkien asioiden pilaamiseen typerysten takia.
Enkelit ovat edelleen olemassa ja niin on henkimaailmakin. Jos joku toimii asioiden kanssa väärin niin syyttäkää sitä ihmistä itseänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin.
Voin vannoa että vaikka yrittäisimme mitä, olemme aina turvassa. Tämä on ihan fakta.
Fakta perustuen mihin? Raamatun mukaan tuho tulee jos ei tee parannusta, noituus on synti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin.
Fakta perustuen mihin? Raamatun mukaan tuho tulee jos ei tee parannusta, noituus on synti
Perustuu tietoon.
Ihminen voi itse uskoa olevansa "vähän noita", mutta kannattaisi aika tarkkaan harkita, kelle sitä menee mainostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen voi itse uskoa olevansa "vähän noita", mutta kannattaisi aika tarkkaan harkita, kelle sitä menee mainostamaan.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Siinä menettää helposti uskottavuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se vaadi uskoa, jos "yliluonnollista" vaan tapahtuu. Toki jos ei tapahdu itselle, niin silloin täytyy uskoa ja se on tietenkin vaikeaa.
On uskottava, jos sellaista tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Joo o
Yliluonnollista... sellaista ei ole olemassakaan
Vierailija kirjoitti:
Yliluonnollinen on kuitenkin luonnollista meille. Pääskää jo yli tästäkin ongelmasta.
Mitä yliluonnollista sinulle on tapahtunut?
Eikä sitten mitään mielikuvitusjuttuja!
Nimim. Ajattelin aamulla kotoa lähtiessäni että pitääpä ottaa sateenvarjo mukaan vaikkei satanut. Kissan korvan asento kertoi minulle tämän. Kun lähdin töistä, satoi vettä. Minulla on yhteys kissani säätutkakorvaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä yliluonnollista sinulle on tapahtunut?
Eikä sitten mitään mielikuvitusjuttuja!
Nimim. Ajattelin aamulla kotoa lähtiessäni että pitääpä ottaa sateenvarjo mukaan vaikkei satanut. Kissan korvan asento kertoi minulle tämän. Kun lähdin töistä, satoi vettä. Minulla on yhteys kissani säätutkakorvaan
Toki säätiedotus netissä olisi kertonut saman.
Mutta uskon kyllä, että osaat lukea kissaasi. Itse keskustelin paljon kissojemme kanssa silloin kun meillä niitä oli ja ymmärsimme toisiamme hyvin.
Minun isoisäni tarkkaili säitä esim. siinä mielessä, että miten ajoittaa heinänkorjuu ym. maanviljelyksen onnistumiseen vaikuttavat seikat. Hän oli hyvin taitava lukemaan luonnonmerkkejä - tiesi aamulla, että iltapäivällä sataa, joten pellolle piti joutua ajoissa.
Isoäitini oli toisella tavoin osaava ja keitteli rohdot esim. virtsatietulehdukseen. Tosi ällöttävää litkua se olikin - jouduin sitä lapsena "nauttimaan". Ei sieltä maankorvesta mihinkään lääkäreihin lähdetty, itse oli osattava ja selvitettävä keinot ja konstit. Mummun rohtoja vailla olivat välillä myös naapurin naiset. Mutta ei tässäkään mitään yliluonnollista ollut, vain perimätietoa.
Jos tekee loitsuja tms. ja osa onnistuu, osa ei, onko kyse vain pelkästä sattumasta vai huonosti tehdystä loitsusta?
Yliluonnollista ei ole olemassakaan. Kaikki tapahtuu luonnonlakien mukaan. Ihmisten tieto ja ymmärrys ei vain ole vielä sellaisella tasolla. Joku alkuasukasheimo piti varmaan aikanaan taskulamppua yliluonnollisena.
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten muotia oli enkelit, nyt ollaan noitia. Ihmisiä kiinnostaa henkisyys, kun kirkon touhut ei enää nappaa.
Olisi parempi napata s**tanan vihervassi!
Voe tikkerperi!
Surrapurramurraa taekapussihurraa!