Anteeksi nyt vaan, mutta nämä lehtijutut "olen noita"...
En vaan tajua.
Ihan kuin keisarin uudet vaatteet.
Jengi on ihan että joo joo minäkin tunnen henkieläimeni vierelläni ja ennustan oikean isovarpaan asennosta ensi tiistain sään. Olen yhteydessä kuolleisiin ja tunnen enkelten läsnäolon. Olen jo lapsena aistinut asioita.
Siis mitä persettä oikeasti?
En ikipäivänä kehtaisi missään selittää tällaista.
En siis oikeasti halua haukkua ketään. Olen oikeasti todella ihmeissäni, voiko joku oikeasti uskoa tällaiseen?
Kommentit (116)
Lopunajan juttuja. Nyt henkivallat ja pimeyden voimat voimakkaampia kuin koskaan ennen
Vierailija kirjoitti:
Lopunajan juttuja. Nyt henkivallat ja pimeyden voimat voimakkaampia kuin koskaan ennen
Juurikin näin.
Rukoillaan ettei yksikään ajaudu tuollaisiin.
Luulenpa että sinulla on peräsuolen laskeuma. Heinän asennosta pihalla päättelin näin.
Vierailija kirjoitti:
Olet vasta tyyliin 662771515826:s ihminen maailmanhistoriassa, joka sanoo näin.
On kai se uskottava jos luudalla lentää, kahvipannu ja kissa mukana.
Ei se vaadi uskoa, jos "yliluonnollista" vaan tapahtuu. Toki jos ei tapahdu itselle, niin silloin täytyy uskoa ja se on tietenkin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
No noitia oli asiakirjojen mukaan keskiajalla enemmän, oliko silloin lopunajat ? Oikeasti noitia ei ole olemassa, ennustukset joskus osuu kohdalleen joskus ei, kun osuu pidetään hirveää ääntä kun ei ollaan hiljaa. Jos joku väittää olevansa noita, niin kannattaisi olla hiljaa ettei läheiset vie hoitoon. Jokaisella taitaa olla jotain aavistuksia ja osa kohtaa näitä aaveita jne. Mutta ei se ihmistä noidaksi tee.
Ne eivät halua työllistyä. Julkihulluus varmistaa.
Olen itse tehnyt noituutta ja se on toiminut ja teen jatkossakin. En silti välttämättä lähtisi kutsumaan itseäni noidaksi.
Jos joku on noita, kuuluuko hän silloin kulttiin vai ei? Vai miten erottuu siitä?
New age -hommaa, ei kannata sekaantua mitenkään. Oikeasti yllättävän moni on lähtenyt tähän mukaan vaikkei noidaksi itseään kutsukaan. Ei johda mihinkään hyvään, mutta on houkuttelevaa. Pysykää kaukana.
Tulee mieleen jehovat, hellarit tai muut sekopäät?
Uusi todiste; Jos jotain seurataan, on se noita. Tiedetään etukäteen minne se menee. Miten olisi edes mahdollista?
Tietenkin jos jotain oikeasti seurataan tai maalitetaaan ja useamman jenkilön toimesta vuosikausia, kiinnostaisi tietää miksi?
Oletko kuullut tuollaisesta?
Luulisi, että on hirveä vaiva lähteä heti ulos kun kun tulee ilmo, että joku on siellä ja tuolla? Jopa lapsia raahattu mukaan kuulemma?
Oletko kuullut tuollaisesta?
Olen kuullut tuollaista tapahtuvan, jopa Helsingissä mutta en osaisi kuvitella että olisin mukana tuollaisessa itse.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse tehnyt noituutta ja se on toiminut ja teen jatkossakin. En silti välttämättä lähtisi kutsumaan itseäni noidaksi.
Niin, kyllä se toimii. Raamattukin mainitsee noidat. Itse jouduin näiden juttujen kanssa tekemisiin ja sen jälkeen psyk osastolle. Siellä toki ilkuttiin miten noituutta ole ja työnnettiin psykoosilääkkeitä, jotta "pääsisin harhoista", mutta millään tavalla ne eivät ole uskooni vaikuttaneet. Tiedän että henkimaailma on. Harmi että (lääke)tiede yrittää astua alueelle, joka sille ei kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Pyyhin perseeni mielikuvituskavereiilasi.
Jumalaan, Allahiin ym.uskomisen tunnustaminen on sitten ihan ymmärrettävää?
Muutama vuosi sitten muotia oli enkelit, nyt ollaan noitia. Ihmisiä kiinnostaa henkisyys, kun kirkon touhut ei enää nappaa.
Voi olla että sinä et sitten vaan ole noita eikä silloin kannata tuollaista mennä selittämäänkään :D