Poliisi ampui puukkomiehen Helsingin Alppiharjussa
Kommentit (518)
Lähiseudun asukkaana voin sanoa että tuli hyvä mieli ja alkoi hymyilyttää kun näitä elukoita vähän poistetaan katukuvasta. Kannattaa itse mennä Piritorille katsomaan kun sekopää narkoelukat zombailevat ja uhittelevat tavallisia ihmisiä. Itse potkaisen näitä päähän ihan kiusalllani ja juoksen sitten karkuun. Saisivat mokomat suksia hiiteen kotikulmiltani.
Vierailija kirjoitti:
Päästään persuista eroon näinkin.
Nukuitko sinä puna-apina,vasta 4kommentissa PERSU.
Vierailija kirjoitti:
Poliisit ovat aina liioitellun väkivaltaisia.
juu olishan se ollut siistimpää että se seko olisi kerennyt puukottaa 10 ihmistä ja poliisiakin ja saanut pikkurapsut tuomion ja vuoden kahden päästä taas vapaalla sekoilemassa. Tää oli hyvää ja tehokasta toimintaa. Suomessa poliisi ei ammu ekana vaihtoehtona eikä turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos veitsimies ei pysähdy etälamauttimeen ja tulee vaan päälle sekopäisenä niin se on pakko paukauttaa hengiltä.
Poliisi toimi oikein.
Ei toiminut. Olisi voinut ampua vaikkapa jalkaan.
Miksi ottaa turhia riskejä? Se olisi täysin järjetöntä ja sitäpaitsi myös osuma jalkaan voi olla tappava!
Vierailija kirjoitti:
Vaikka elokuvissa Jason Statham hakkaa 10 veitsimiestä paljain käsin, se ei välttämättä toimi tosielämässä. Voit yllättyä, kun kerron elokuvien olevan käsikirjoitettu ja ja näyteltyjä.
Tositilanteessa mitkä mahdollisuudet sinulla tai kellään taviksella (poliisit myös) on selvitä veitsihyökkäyksestä paljain käsin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassarinistin ammunneelle poliisille pitää myöntää kunniamitali ja aseman nostaminen virkahierarkiassa.
Ja koska vassarit on nistejä, Suomen vankilat on täynnä äärioikeistolaisia paskanatseja. Loogista kuin saatana. Onko Nico Sheikinpoika Laakso vassari (lastenkoskija)? Onko Riitta Slunga-Poutsalon (PS) vankilassa oleva diileripoika vassari?
Oliko Oulun viimekesäiset puukottajanatsit vassareita (kaikki kolme syyntakeettomia ja Niuvanniemessä odottelemassa, tuleeko järki koskaan takaisin).
Oliko Breivik, Pekka Eric Auvinen, Matti Saari ja hyvinkään ampuja vassareita? Mites nää koulupuukottajat, vassareitako? Naisviha- ja äärioikeistopamfletteja olivat väsäilleet sikäli kuin osasivat edes kirjoittaa.
Juu. Nämä tässäKIN ketjussa ölisevät ja mölisevät ulkkari-vassari-jauhajat nolaavat vain itsensä.
Niin loputtoman typeriä, sivistymättömiä lihapäitä. Oikein haisee sellainen nukkainen, pierun hajuinen verkkahousu nenään kun noiden yksinkertaisia kötöstyksiä lukee.
Toisaalta ovat itse omassa yksinkertaisuudessaan ja sen estottomassa mainostamisessaan elävä esimerkki siitä, ettei valkoisett ole ylivertaisia ;)))
Vierailija kirjoitti:
Lähiseudun asukkaana voin sanoa että tuli hyvä mieli ja alkoi hymyilyttää kun näitä elukoita vähän poistetaan katukuvasta. Kannattaa itse mennä Piritorille katsomaan kun sekopää narkoelukat zombailevat ja uhittelevat tavallisia ihmisiä. Itse potkaisen näitä päähän ihan kiusalllani ja juoksen sitten karkuun. Saisivat mokomat suksia hiiteen kotikulmiltani.
Samaa mieltä. Asun itsekin lähistöllä ja olen täysin kyllästynyt tähän alueen huumetouhuun ja hulluihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä lailla, Amerikan meininki tännekin. Pian voidaan kaikki poliisia uhkaavat ampua.
Kaikki poliisia uhkaavat voidaan ampua jo nyt. Poliisi ei ole enää vuosiin käyttänyt varoituslaukauksia kuten Vornanen - pisteet siitä hänelle - vaan poliisi ampuu nykyään heti suoraan kohti. Vornanen toimi tuossa tilanteessa tusinan villiintyneen muhammedin uhatessa tyttöjä ja häntä itseään esimerkillisesti!
Ja se Amerikan meininki aiheutuu siellä vain Monikulttuurisuudesta. Nyt on Monikulttuurisuus levinnyt meilläkin siihen pisteeseen, että Amerikan meininki on ainoa mahdollisuus! Tätä on tilattu ja tätä nyt saadaan!
Kunpa voisi jotenkin päästä takaisin hyvälle 80-luvulle ja murjaanivapaaseen Suomeen!
Vornanen ampui SIVIILISSÄ sen vuoksi, koska tätä vitutti, kun ei saanut pillua, vaan tätä nuoremmat SUOMIpojat tulivat myös kilpailemaan tyttöjen huomiosta. Nyt on persun valkopesu hieman liian läpinäkyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ilmeisesti hyökännyt poliisin kimppuun. Eikö näillä ole koira tai lamautin yleensä tuollaisissa tilanteissa.
Ei pysähtynyt lamauttimella,joten ammuttiin.Työturvallisuus ennenkaikkea.
Osasivatko edes käyttää sitä lamautinta kunnolla?
Pölhöporukka pilaa aina keskustelun.
Vaikka tilanne olisi mikä, niin ne pahnan pohjimmaiset roskat saapuvat paikalle ölisemään vassareista ja eri kulttuureista.
Kiitoa Poliisi! Hyvää toimintaa ja lisää näitä tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi poliisi käyttää reikäpääluoteja, jotka on kansainvälisin sopimuksin kielletty esimerkiksi sotilaskäytössä. Ne kun on suunniteltu tarkoituksella repimään paljon suurempi haava kuin tavallinen umpivaippaluoti tekisi koskaan. Tämä nimenomaan puukko-muhammedien pysäyttämiseksi!
itse asiassa reikäpääluoteja käytetään siksi, että ne eivät vaaranna sivullisia yhtä herkästi kuin täysvaippaluodit. Tavallinen luoti menee helposti kohteesta läpi ja voi kimmota arvaamattomaan suuntaan, mutta reikäpää hajoaa osumasta ja pysähtyy siihen ensimmäiseen kohteeseen.
Samasta syystä laajenevia luoteja (= reikäpää) käytetään yleisesti myös metsästyksessä.
Se että puolustusvoimat ei käytä reikäpäitä johtuu lähinnä siitä että sotilaskäytössä luodin pitääkin pystyä tunkeutumaan esteen kuten ajoneuvon oven tai ohuen seinän läpi.
Reikäpääluodit eivät ole kiellettyjä sotilasköytössä vaikka näin usein nettikeskusteluissa väitetään. 1800 luvulta oleva Haagin sopimus toteaa suunnilleen niin, että sopimuksen osapuolet yrittävät välttää laajenevien luotien käyttöä toisiaan vastaan, ellei toinen käytä niitä ensin.
Posliini huusi, kuin pikkutyttö lipasta tyhjentäessään. K18
Taisi olla näitä peukku zombi nistejä .hyvä että yksi vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis itse yksi sekopäistä niiden muiden joukossa potkimisinesi.
Poliisi porasi reiän ja laittoi lyijyä sisään. Nyt kävi näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka elokuvissa Jason Statham hakkaa 10 veitsimiestä paljain käsin, se ei välttämättä toimi tosielämässä. Voit yllättyä, kun kerron elokuvien olevan käsikirjoitettu ja ja näyteltyjä.
Tositilanteessa mitkä mahdollisuudet sinulla tai kellään taviksella (poliisit myös) on selvitä veitsihyökkäyksestä paljain käsin?
No itselläni on kaksi kertaa paremmat aistit, refleksit sekä voimat ja olen itsepuollustusharrastaja. Mutta en pidäkkään itseäni oikein taviksena.
Hyvin toimittu poliisit. Tuskinpa siinä hyvä pilalle meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ilmeisesti hyökännyt poliisin kimppuun. Eikö näillä ole koira tai lamautin yleensä tuollaisissa tilanteissa.
Ei pysähtynyt lamauttimella,joten ammuttiin.Työturvallisuus ennenkaikkea.
Osasivatko edes käyttää sitä lamautinta kunnolla?
Poliisilla on myös sumu ja niin kovaa jätkää ei olekaan, että taistelu jatkuu kun siitä tulee naamalle. Kyllä tässä munattiin, kun kaksi poliisia ei pystynyt muilla keinoilla tätä hoitamaan.
Semmoset voimafantasiat sieltä.
Miespoliisi vaan katolla painii vaarallisen puukkomiehen kenttään! Ei tarvita etälamauttimia tai aseita, eikä miespoliiseilla sellaisia tietenkään olekaan. Miespoliisit kulkevat paljain käsin painien rikolliset katuun! Öyh! Pier! Röyh.